Hata bajen

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
mb81
Inlägg: 8663
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata bajen

Inlägg av mb81 »

Arkju skrev:
Kan du klippa in vad som står där. Får inte titta på den sidan på jobbet:
Your request to URL "http://www.bajenfans.se/blog/2013/08/28 ... orklaring/" has been blocked by the McAfee Web Gateway URL Filter Database. The URL is listed under categories (Malicious Sites, Sports), which are not allowed by your administrator at this time. The following reputation level was assigned to it: Malicious
:lol:
Bra prioritering av ditt jobb! DIF-forum ok bajensidor inte ok. Mycket sympatiskt företag!
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Inlägg av JohanPez »

Stulle skrev:Såg detta på Twitter nyss:

Martin Kellerman ?@kellermannen 2h
Jag vet inte vad ni lärt er på den skolan, Beata, men om en bit av en kaka är äcklig så SKA man slänga hela kakan.

Retweetad av John Holmström.

Nu har jag ingen relation till skolan alls, men jag förstår inte hur man kan resonera på det viset. Samma resonemang har ju förts gällande supportrar och klubbar, om hur vida en hel klubb ska drabbas av enskilda individers uppförande.

Om man inte står bakom det ena så tycker jag inte man ska stå bakom det andra heller. John är ju en av dom som skrikit mest när det gäller kollektiv bestraffning inom idrotten trots allt.

Är jag ute och cyklar eller?

Edit: detta bevisar i och för sig inte att John håller med om det men det var i alla fall min uppfattning.
Tänk om vi stängde alla skolor där något inte funkade...
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Hata bajen

Inlägg av pulverapa »

Humor på hög nivå när bajare på svenskafans.com hånar Assyriska för att de har trumma...
Användarvisningsbild
18DIF91
Inlägg: 671
Blev medlem: 2011-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata bajen

Inlägg av 18DIF91 »

Arkju skrev:
Kan du klippa in vad som står där. Får inte titta på den sidan på jobbet:
Your request to URL "http://www.bajenfans.se/blog/2013/08/28 ... orklaring/" has been blocked by the McAfee Web Gateway URL Filter Database. The URL is listed under categories (Malicious Sites, Sports), which are not allowed by your administrator at this time. The following reputation level was assigned to it: Malicious
:lol:
"Den totala misär varje Bajare genomlider just nu delas i allra högsta grad av oss i Bajen Fans styrelse. Efter matchen mot Falkenberg i måndags sjönk hela säsongen ihop, den säsong vi blivit lovade skulle leda till vår återkomst till Allsvenskan. Bristerna i den sportsliga organisationen är under all kritik och måste åtgärdas.
Vi i Bajen Fans styrelse tillsammans med merparten av våra medlemmar vill klargöra att vi är uppriktigt missnöjda med den sportsliga prestationen, och missnöjet faller på de ansvariga, sportchef, vd och styrelseordförande. Dock är det enda rimliga i detta skede att utvänta informationsmötet på tisdag nästa vecka.
Vi kan inte på förhand veta hur mycket av den kritik vi tidigare framfört som kommer att bemötas. Vi vet inte om de krav vi eventuellt ställer kommer att avverkas och vi vet definitivt inte vilken strategi Hammarby Fotboll har inför resten av säsongen. Dock ska vi vara tydliga med en sak, sitter man i styrelsen för fotbollsföreningen och inte närvarar på tisdag, anser vi att det är likställt med att ställa sin styrelsepost till förfogande.
För ett par dagar sedan lämnade vi över sammanställningen över de synpunkter våra medlemmar uppmärksammat under året till Hammarby Fotboll. Förhoppningen är att man har lusläst dokumentet och har tillräckliga svar på alla våra medlemmars funderingar. Har man inte det, eller om de åtgärder som presenteras inte kan tyckas vara tillfredsställande så kommer vi att återkomma efter medlemsmötet.
Vi vill uppmana alla våra medlemmar, som är medlem i Hammarby Fotboll, att anmäla sig till informationsmötet snarast, det är av stor vikt att så många som möjligt deltar och ställer de tuffa frågorna. Mötet äger rum i Gubbängsskolans aula kl 18.30 tisdag 3 september, anmälan görs genom att maila Jabbe på jakob.uddeholt@hammarbyfotboll.se"
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Arkju
Inlägg: 257
Blev medlem: 2012-02-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vendelsö

Re: Hata bajen

Inlägg av Arkju »

Tackar! Tragiskt dåligt skrivet men något annat var ju inte att vänta.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Rolv
Inlägg: 250
Blev medlem: 2009-10-29

Re: Hata bajen

Inlägg av Rolv »

mb81
Inlägg: 8663
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata bajen

Inlägg av mb81 »

Det första som kommer upp om man går in på bajens hemsida är ett stort fönster där det står:

"nästa grönvita publikfest på vår arena".

Hur var det nu? Var det inte stockholms stads arena? Förstår att de har problem med ekonomin om de inte kan skilja på sitt och andras.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata bajen

Inlägg av Edin »

Dom förnekar sig inte längre... :lol:

Bild
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Hata bajen

Inlägg av Isabo »

mb81 skrev:Det första som kommer upp om man går in på bajens hemsida är ett stort fönster där det står:

"nästa grönvita publikfest på vår arena".

Hur var det nu? Var det inte stockholms stads arena? Förstår att de har problem med ekonomin om de inte kan skilja på sitt och andras.
Om det är deras arena så undrar man ju varför de gjorde mål på den först efter fem halvlekar och det först mot ett decimerat Brage som f.n. håller Div 2-standard. Och det som tionde lag att göra mål på den arenan. Alla andra lag som spelat på den hittills gjorde mål på första försöket utom ÖIS. och bajen.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata bajen

Inlägg av Edin »

Bild
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata bajen

Inlägg av Kentta »

Stämmer det att GAIS gjorde 1-1 fyra minuter efter att bajens klack kom in på arenan? :P
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9482
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Hata bajen

Inlägg av Jim Morrison »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7506017.ab

Som en ödets ironi verkar protesten ha haft omvänd effekt nere på planen. När ståplatsläktaren ännu var tom och de tillresta Gaisfansens röster hördes starkast spelade Hammarby säsongens bästa fotboll. De skapade sex kvalificerade chanser, varav Christophe Lallet förvaltade en när han elegant curlade in 1–0.

När Bajens fans tågade in till trumslag och rop efter en halvtimme fick Gais snart sin första chans för kvällen. En back i hemmalaget nickskarvade olyckligt bollen bakåt. Daniel Mendes dök dit och kvitterade.


Hahahah alltså, det är en sådan parodi... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Hata bajen

Inlägg av SirDIFalot »

Och nu avbruten match pga stök och bangers.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata bajen

Inlägg av -daniel- »

Jim Morrison skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7506017.ab

Som en ödets ironi verkar protesten ha haft omvänd effekt nere på planen. När ståplatsläktaren ännu var tom och de tillresta Gaisfansens röster hördes starkast spelade Hammarby säsongens bästa fotboll. De skapade sex kvalificerade chanser, varav Christophe Lallet förvaltade en när han elegant curlade in 1–0.

När Bajens fans tågade in till trumslag och rop efter en halvtimme fick Gais snart sin första chans för kvällen. En back i hemmalaget nickskarvade olyckligt bollen bakåt. Daniel Mendes dök dit och kvitterade.


Hahahah alltså, det är en sådan parodi... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Alltså, jag vill inte försvara bajen men det är väl ändå såååå uppenbart att det till 95% är psykologi som spelar in här? De underpresterar kopiöst för de vill så mycket. Tycker jag känner igen det där ifrån ett visst Djurgården som inte alltid spelar på topp inför sin hemmapublik.

Att Bajen på alla plan är tragiskt vet vi ju dock redan. But just sayin'...
Bild
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata bajen

Inlägg av Edin »

SirDIFalot skrev:Och nu avbruten match pga stök och bangers.
Bra jävla tajming med tanke på att man nyss valt att slopa polisnotorna.

Vilka jävla mongo alltså.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skriv svar