Pickard sabbade knät på uppvärmingen. :S#87 skrev:Reideborn från start? Intressant!
Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
Seriöst?sPTNC skrev:Pickard sabbade knät på uppvärmingen. :S#87 skrev:Reideborn från start? Intressant!
Hockeyallsvenskan kommentatorn STEFAN HOLM!? CHET PICKARD RÄDDAR! Vilken koll
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- norrlandsgold
Vart tvungen att fråga viaplay vad dom håller på med.. Min fråga finns i mitt arga inlägg till dom.!
Jag frågade er vid början av hockeysäsongen om vilka som skulle sända djurgårdens alla matcher på tv/internet.
Nu har s24 halva sändningarna och i dag mot oskarshamn så visas inget?
Jag känner mig lurad över att måste stå för tre betalningar på nätet och ändå inte kunna se Djurgården spela som NI lovade mig i början på säsongen att ni skulle ha alla matcher!
Så hur löser ni problemet ?
Kan väl inte vara nån annan som kollar på matcher på internet än djurgårdare ? så hur svårt kan det vara att visa dom matcherna och låta s24 och sportkanalen visa övriga skitmatcher.
Sen vill jag ha statistik på hur många som kollar på djurgårdens matcher kontra dom andra som visas.
Och se vad som lönar sig mest.
Tack för att ni beter er grisit och blåser folk på pengar .. ADJÖ!
Jag frågade er vid början av hockeysäsongen om vilka som skulle sända djurgårdens alla matcher på tv/internet.
Nu har s24 halva sändningarna och i dag mot oskarshamn så visas inget?
Jag känner mig lurad över att måste stå för tre betalningar på nätet och ändå inte kunna se Djurgården spela som NI lovade mig i början på säsongen att ni skulle ha alla matcher!
Så hur löser ni problemet ?
Kan väl inte vara nån annan som kollar på matcher på internet än djurgårdare ? så hur svårt kan det vara att visa dom matcherna och låta s24 och sportkanalen visa övriga skitmatcher.
Sen vill jag ha statistik på hur många som kollar på djurgårdens matcher kontra dom andra som visas.
Och se vad som lönar sig mest.
Tack för att ni beter er grisit och blåser folk på pengar .. ADJÖ!
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Linkan verkar het idag. Han sätter en idag om han fortsätter såhär.
Erik Gustafsson alltså. Förbannat skönt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hahah vilken parodi det är med Timmy i PP, det är ju helt sjukt... Hur länge ska detta få fortsätta?
Expert.
Ja, Timmy gör det verkligen sämre och sämre för varje match. Sätt Holm där istället, han är het!SirDIFalot skrev:Hahah vilken parodi det är med Timmy i PP, det är ju helt sjukt... Hur länge ska detta få fortsätta?
Håller nog med ang Timmy. Han gör det inte bra i PP.
Annars: IKO är väldigt skitdåliga och vi spelar som att vi vore ett Elitserielag. Fart, överlämningar och tryck i samtliga zoner (nåja, defensiven ser lite vek ut fortfarande).
1-0 är helt klart i underkant.
Annars: IKO är väldigt skitdåliga och vi spelar som att vi vore ett Elitserielag. Fart, överlämningar och tryck i samtliga zoner (nåja, defensiven ser lite vek ut fortfarande).
1-0 är helt klart i underkant.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja, dem surrade något om det på liveuppdateringen. Att han något hade hänt med knät och att det var därför han skulle han vakta båsdörren ikväll.#87 skrev:Seriöst?sPTNC skrev:Pickard sabbade knät på uppvärmingen. :S#87 skrev:Reideborn från start? Intressant!
Vi måste slå något slags världsrekord i ineffektivitet?
mest puckinnehav och näst minst insläppta mål i serien. Skulle vi ha lite effektivitet skulle vi ligga först. Men det känns som det börjar lossna.Staten skrev:Vi måste slå något slags världsrekord i ineffektivitet?
Se vad lite självförtroende kan göra.. Ölvestad har börjat varva upp nu..
Mycket slarv och felpass, speciellt från Haris sida. Tur att Oskarshamn verkar ha en dålig dag och inte tar tillvara på bjudningarna. ÄN.
Snygg Owuya vår egen Reideborn nästan gjorde . Enbart IKOs förgätmigej-katastrofusla hockeyspelare som förhindrar ett mål i baken där.
Annars bra av killen!
Annars bra av killen!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.