Djurgården IF - Skellefteå AIK, 4/1 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Djurgår'n Hockey<3
Inlägg: 131
Blev medlem: 2006-11-05

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Diffe89 skrev:
Örebroarn skrev:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=148862

Bra koll av Skellefteå killen. Marcus Ribbenstrand..hahaha
"Poängkungen Fredrik Bremberg var borta mot Modo och är troligen inte med på torsdag heller".

Visst, bonde.

Han försöker skrämma oss. ;) Vilken tönt, SAIK har ingen chans ändå.
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Örebroarn
Inlägg: 845
Blev medlem: 2005-10-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Örebro

Inlägg av Örebroarn »

Kommer Sjögren till spel idag eller?
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Örebroarn skrev:Kommer Sjögren till spel idag eller?
Eftersom han inte presenterats som klar officiellt ännu lär han knappast spela ikväll. Kanske på lördag, kanske ännu senare. Det beror på hur fort det går i förhandlingarna med Sjögrens danska klubb.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau
Inlägg: 1511
Blev medlem: 2006-04-09
Ort: Tokyo, Japan.

Inlägg av Remy Lebeau »

Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.

Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Remy Lebeau skrev:Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.

Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Varför blev han bannad egentligen? Inte för att jag tyckte om honom, men man bör inte banna folk för att de inte har samma åsikter som ledningen o.s.v.
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Inlägg av sthlm stolthet »

Snart 7 timmar kvar till nedsläpp. Är grymt laddad.! Nu laddar vi ordentligt, så när vi kommer in på Hovet ska det höras ner i omklädningsrummen att vi är på plats och ska sjunga DIF till tre poäng!
taddis
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-12-01
Ort: Nacka
Kontakt:

Inlägg av taddis »

Diffe89 skrev:
Remy Lebeau skrev:Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.

Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Varför blev han bannad egentligen? Inte för att jag tyckte om honom, men man bör inte banna folk för att de inte har samma åsikter som ledningen o.s.v.
Men han hade väll inte en enda åsikt som var positiv? Det kom bara massa negativt bs-snack från Jojje. Allt DIF och JK gjorde var ju fel enligt honom, till slut orkar man ju inte mer. Helt korrekt att stänga av honom tycker jag.

Tack för infon.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

taddis skrev:
Diffe89 skrev:
Remy Lebeau skrev:Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.

Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Varför blev han bannad egentligen? Inte för att jag tyckte om honom, men man bör inte banna folk för att de inte har samma åsikter som ledningen o.s.v.
Men han hade väll inte en enda åsikt som var positiv? Det kom bara massa negativt bs-snack från Jojje. Allt DIF och JK gjorde var ju fel enligt honom, till slut orkar man ju inte mer. Helt korrekt att stänga av honom tycker jag.

Tack för infon.
Det du säger stämmer. Hade jag träffat Jojje (om jag vetat vem han var) skulle jag på allvar övervägt att ge killen en riktig käftsmäll. Men man bör väl fortfarande bryta nån regel innan man blir bannad, vilket Jojje ändå inte har gjort?
Användarvisningsbild
Suz
Inlägg: 208
Blev medlem: 2005-09-29
Ort: En leksings mage.
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Gripen skrev:NU KÖR VI !!!

Vinst med 8-0 i kväll och lagom nivå på 16-18 promille vid lunchtid... sen ökar vi !!!

Fan vad laddad man är idag... tänk om man kände så här inför varje match... då skulle jobbet gå åt helvete... hehe
:D :D :D :D :D
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Remy Lebeau
Inlägg: 1511
Blev medlem: 2006-04-09
Ort: Tokyo, Japan.

Inlägg av Remy Lebeau »

Diffe89 skrev:
taddis skrev:
Diffe89 skrev:
Remy Lebeau skrev:Nu är det inte långt kvar innan festen börjar! Ska bli ruskigt roligt.
Det är bara vinst som räknas, men de spelare som inte tänder till nu har inte i laget att göra. Synd på Sjögren dock, han hade behövts.

Förövrigt så kan jag berätta att Jojje blev bannad från forumet för ganska länge sen. Det var många som undrade vart han tog vägen, därför delar jag detta med de som vill veta.
Varför blev han bannad egentligen? Inte för att jag tyckte om honom, men man bör inte banna folk för att de inte har samma åsikter som ledningen o.s.v.
Men han hade väll inte en enda åsikt som var positiv? Det kom bara massa negativt bs-snack från Jojje. Allt DIF och JK gjorde var ju fel enligt honom, till slut orkar man ju inte mer. Helt korrekt att stänga av honom tycker jag.

Tack för infon.
Det du säger stämmer. Hade jag träffat Jojje (om jag vetat vem han var) skulle jag på allvar övervägt att ge killen en riktig käftsmäll. Men man bör väl fortfarande bryta nån regel innan man blir bannad, vilket Jojje ändå inte har gjort?
Vet inte exakt vad han gjorde för att bli bannad. Vet ungefär lika mycket som er, men med tanke på att han aldrig var nöjd och kritiserade allt och alla hela tiden så fick väl Admin nog av honom förmodligen.
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-01-04 12:26:05, redigerad totalt 1 gånger.
Madferit
Inlägg: 99
Blev medlem: 2006-11-24

Inlägg av Madferit »

Eller så kom dom på att Jojje var ett lilagult kaffemongo utan liv.
Användarvisningsbild
Jack Daniel
Inlägg: 479
Blev medlem: 2006-12-05

Ang avstängning på DIF-hockey Forum:

Inlägg av Jack Daniel »

Kritik i sig skall inte föranleda i banning på ett öppet forum.
Påminner om Sovjet eller något liknande. :?


DIF-Skellefteå:

Är man laddad?
JA.
Men det SMYGER sig på. Iaf mig.
8)
Användarvisningsbild
Jordan
Inlägg: 322
Blev medlem: 2006-01-26
Ort: Hufvudstaden
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n


Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Användarvisningsbild
fullfartframaat
Inlägg: 151
Blev medlem: 2006-10-08

Inlägg av fullfartframaat »

Är Jojje bannad?

Tjoho!!! Det var ta mig tusan det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.

Vill ni ha ett fikon?
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Jag visste det! :lol:
Skriv svar