Cred till hemsidan!
Re: Cred till hemsidan!
Funkar sådär än så länge dock va? Händer inget när jag klickar på "En dag med Sören".
EDIT: Man var visst tvungen och klicka på en osynlig länk. Aja.
EDIT: Man var visst tvungen och klicka på en osynlig länk. Aja.
Forumet blev även det väldigt snyggt. Dock så syns inte länkarna till shop/junior/medlemmar etc.
Riktigt snyggt, bra jobbat! Lite småsaker som behöver fixas såklart, men det räknar jag med att ni jobbar med!
Avgå Jocke.
Allt är knas för mig.. Ser inte menyn med shop, forum, matcher o.s.v.
Det är bara från forumet du inte ser det, lär väl fixas snart antar jag. Funkar från alla andra flikar, redan kollat det#87 skrev:Allt är knas för mig.. Ser inte menyn med shop, forum, matcher o.s.v.
Märkte också det. Hoppas shopen fixas snart med. Den fliken har ju varit kass rätt länge...Axel_K skrev:Det är bara från forumet du inte ser det, lär väl fixas snart antar jag. Funkar från alla andra flikar, redan kollat det#87 skrev:Allt är knas för mig.. Ser inte menyn med shop, forum, matcher o.s.v.
Avgå Jocke.
Axel_K skrev:Det är bara från forumet du inte ser det, lär väl fixas snart antar jag. Funkar från alla andra flikar, redan kollat det#87 skrev:Allt är knas för mig.. Ser inte menyn med shop, forum, matcher o.s.v.
Väldigt konstigt, fungerar perfekt för mig.#87 skrev:Axel_K skrev:Det är bara från forumet du inte ser det, lär väl fixas snart antar jag. Funkar från alla andra flikar, redan kollat det#87 skrev:Allt är knas för mig.. Ser inte menyn med shop, forum, matcher o.s.v.
"Matcher"-fliken gillar jag dock inte. Vad hände man tabellen och all spelarstatistik?
Avgå Jocke.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skithemsida! Nu ser allas hemsida likadan ut... Alla har samma grund som hockeyligan.se
Våran hemsida var unik och den absolut snyggaste av alla klubbar. Den var enkel och snygg. Det är är så JÄVLA PLAST!
EDIT: VI HAR SAMMA UTSEENDE SOM GNIHET!!!!!!!!!!!!!!!!! BUUUUUU!!!!!!!!!
Våran hemsida var unik och den absolut snyggaste av alla klubbar. Den var enkel och snygg. Det är är så JÄVLA PLAST!
EDIT: VI HAR SAMMA UTSEENDE SOM GNIHET!!!!!!!!!!!!!!!!! BUUUUUU!!!!!!!!!
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Man kan inte längre navigera till hemsidan från forumet. Största nackdelen. Känns även sinnessjukt jobbigt att läsa under "senaste nytt". Gör bakgrunden där vit eller någonting?
"Vinn elitseriebiljetter här"
Nej tack.
Nej tack.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Enbom skrev:Man kan inte längre navigera till hemsidan från forumet. Största nackdelen. Känns även sinnessjukt jobbigt att läsa under "senaste nytt". Gör bakgrunden där vit eller någonting?
Tryck på DIF logon högst upp så kommer du till hemsidan.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jävligt bra att ni kör en hype artikel med antalet sålda biljetter till SSK. Extra plus för att den uppdateras i takt med antalet sålda biljetter.
Expert.