Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 29/12 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Och nu ligger Linkan tvåa i poängligan
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Fantastiskt, underbart, magiskt! Rätta mig om jag har fel men vi har tamejf*n inte plockat hem två 3-poängare i rad den här säsongen. Kan vi bara slå Modo nu kommer Skellefteå få en ohanterling press i form av tabelläget (vi slår ur underläge) samt trycket på läktaren!

Tror jag skrev i nån annan tråd att det vore önsketänkande om Marusak fick en drömstart och nätade och fick med sig resten av laget. Tror nog jag har förbrukat mina önskningar för i år...
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Rash skrev: Tror jag skrev i nån annan tråd att det vore önsketänkande om Marusak fick en drömstart och nätade och fick med sig resten av laget. Tror nog jag har förbrukat mina önskningar för i år...
Tur då att året är slut innan nästa match :wink:
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Boråsaren »

Therocket1 skrev:www.hockeyligan.se

-> Highlights -> Aktuella highlights
Du kan även gå in på canalplus webtv! Tänkte på en sak, varför sänds inte alla matcher om alla filmas? Man skulle ju kunna ha websändning iaf?
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Boråsaren skrev:
Therocket1 skrev:www.hockeyligan.se

-> Highlights -> Aktuella highlights
Du kan även gå in på canalplus webtv! Tänkte på en sak, varför sänds inte alla matcher om alla filmas? Man skulle ju kunna ha websändning iaf?
Canal Plus har väl nån websändning som kostar? Vet inte hur många matcher det är, men i alla fall. Sen måste det ju finnas någon som tjänar på matcherna, annars visas de säkerligen inte.
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Diffe89 skrev:
Rash skrev: Tror jag skrev i nån annan tråd att det vore önsketänkande om Marusak fick en drömstart och nätade och fick med sig resten av laget. Tror nog jag har förbrukat mina önskningar för i år...
Tur då att året är slut innan nästa match :wink:
My point exactly :)
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

JAA!

Inlägg av blocco »

kul att se Lassila storspela också. välförtjänt matchens lirare även om Linkan också var grym. kul att se en borta seger. även kul att se 25% av malmöpubliken att försvinna innan 3e perioden. skönt med en bortaseger äntligen.





Djurgå'rn tills jag dör!
Skriv svar