Sektion Hovet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Sektion Hovet

Inlägg av Boråsaren »

På matchen mot frölunda i stockholm i början på januari kommer jag att vara på. Nu undrar jag vilken sektion man ska vara på? Spelar det någon större roll? Vilken brukar DIF-klacken hålla till på och en eventuell bortaklack? Är A19/20 bra?
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Sektion Hovet

Inlägg av Rash »

Boråsaren skrev:På matchen mot frölunda i stockholm i början på januari kommer jag att vara på. Nu undrar jag vilken sektion man ska vara på? Spelar det någon större roll? Vilken brukar DIF-klacken hålla till på och en eventuell bortaklack? Är A19/20 bra?
Klacken brukar hålla till på A18, om du inte märker den på en gång, ge inte upp, den finns där :roll:
Lycka är att vara djurgårdare
spiik
Inlägg: 389
Blev medlem: 2006-12-03
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungsholmen

Re: Sektion Hovet

Inlägg av spiik »

Boråsaren skrev:På matchen mot frölunda i stockholm i början på januari kommer jag att vara på. Nu undrar jag vilken sektion man ska vara på? Spelar det någon större roll? Vilken brukar DIF-klacken hålla till på och en eventuell bortaklack? Är A19/20 bra?
Som du påpekade till den nya användaren från skåne: Det gäller dig oxå boråsarn...lägg upp en tråd om den här matchen under.......förslagsvis......"Matcher"...........
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
fullfartframaat
Inlägg: 151
Blev medlem: 2006-10-08

Inlägg av fullfartframaat »

Boråsaren skrev:Börjar tröttna på de här... håller er till befintliga trådar. Jag förstår att de kan bli fel när man är ny på forum osv men....MOD! flytta detta inlägg till en av de andra hundra trådarna....!
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Sektion Hovet

Inlägg av Boråsaren »

spiik skrev: Som du påpekade till den nya användaren från skåne: Det gäller dig oxå boråsarn...lägg upp en tråd om den här matchen under.......förslagsvis......"Matcher"...........
I en matchtråd ska ämnen om MATCHEN avhandlas. Tycker du det är lämpligt att fråga om sektioner i en matchtråd? Jag ville fråga djurgårdare om en viss sektion som är lämplig, just därför lades tråden upp i denna tråden. Hade jag velat avhandla något om matchen hade jag som du påpekat lagt den i matcher.
fullfartframaat skrev:
Boråsaren skrev:Börjar tröttna på de här... håller er till befintliga trådar. Jag förstår att de kan bli fel när man är ny på forum osv men....MOD! flytta detta inlägg till en av de andra hundra trådarna....!
Gött! Har du hittat en annan tråd som handlar om detta ämnet? Länka den till mig istället!

Tack till er som försökt besvara min fråga..!
Saknar Kung Wikegård!
Skriv svar