Säsongskort 12/13

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Inlägg: 36
Blev medlem: 2005-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Heaty skrev:
Jenny Silfverstrand skrev:
-daniel- skrev:Såg i utskicket från Djurgården att "över 1000 sålda" vilket låter ganska precis samma som det var för några veckor sedan. Är faktiskt rätt orolig för säsplåtsförsäljningen, känns som det inte är något drag alls på försäljningen. :?

Någon som vet hur många vi hade sålt säsongen innan vid samma tidpunkt? Naturligtvis blir det ju ett stooort bortfall för att vi spelar i en division lägre, men vore spännande att se en jämförelse.

Över 1600 skall det vara och det tickar in nya hela tiden.
Vi är väldigt nöjda med försäljningen.
Tack så hemskt mycket för svaret! Kommunaktion som denna är livsviktig med oss supportrar!
Låter faktiskt ganska bra med 1600, och det är ändå "bara" förnyade säsongskort väl? Självklart kan man inte hoppas på att alla ska förnya sina säsongskort, men att ändå 1600 personer gör det bådar ganska gott.
Det är till 99% förnyade säsongskort.
Gällande jämförelse med förra året så har jag inget exakt antal att jämföra med utan endast intäkten. Vi ligger naturligtvis lägre i år då vi har sänkt priserna men om vi räknar med ett snitt i år och förra året så ligger vi inte många säsongskort efter.
I dagsläget så har vi sålt över förväntan.
Gneblon
Inlägg: 237
Blev medlem: 2011-10-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Gneblon »

Om man skickat in önskemål om platsbyte när får man då bekräftelse på sin förnyelse?
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Inlägg: 36
Blev medlem: 2005-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Gneblon skrev:Om man skickat in önskemål om platsbyte när får man då bekräftelse på sin förnyelse?
På måndag vet vi vilka platser som finns kvar och kommer att börja placera ut de som önskat byta plats. Placeringen kommer ske i kronologisk ordning, dvs i den ordning som man bokat.
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Struten »

Jim Morrison skrev:
Struten skrev: Vet inte riktigt vad det är men känslan säger är att jag ser fram emot denna säsong mer än vad jag skulle göra ifall vi låg kvar i Elitserien.
Alltså, nja, det kan jag verkligen inte hålla med om. Tycker detta börjar bli lite överdrivet. Vi är fortfarande i allsvenskan, vilket är det värsta som har hänt vår klubb på extremt länge. Kanske nästan det värsta någonsin i denna moderna hockey. Att säga att man nästan är glad för att man är i allsvenskan kan jag verkligen inte hålla med om. Jag hade gjort allt för att vi skulle spela i elitserien nästa säsong.
Självklart vill jag också vara i Elitserien men läget är ju som det är. Jag har i alla fall lyckats gå igenom denna nedgradering smärtfriare än jag trodde. Sedan skulle jag inte säga att jag är glad över det som hänt. Snarare förväntansfull över det som komma skall.
Användarvisningsbild
Daniel08
Inlägg: 171
Blev medlem: 2012-01-12
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Daniel08 »

Hur kommer försäljningen gå till av de säsongsbiljetter som blir kvar i klacken? Blir det på samma sätt som det går att köpa till sittplats? Någon som vet?
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
FFFHTB
Inlägg: 173
Blev medlem: 2011-06-27
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av FFFHTB »

Förnyade precis mitt säsongskort men det stod " Ta med den här bekräftelsen som bevis". Har ingen skrivare och undrar om det kommer vara något problem?
mb81
Inlägg: 8657
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av mb81 »

FFFHTB skrev:Förnyade precis mitt säsongskort men det stod " Ta med den här bekräftelsen som bevis". Har ingen skrivare och undrar om det kommer vara något problem?
Inte direkt omöjligt att få tag i en skrivare på drygt 3 månader! Annars kanske du har en smartphone att visa upp mailet med. Brukar iofs inte vara något problem att bara ha leg med sig. Det löser sig mao!
Användarvisningsbild
Struten
Inlägg: 568
Blev medlem: 2008-05-05
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Struten »

FFFHTB skrev:Förnyade precis mitt säsongskort men det stod " Ta med den här bekräftelsen som bevis". Har ingen skrivare och undrar om det kommer vara något problem?
Vet inte om det är ett stort problem men du kan ju också vidarebefordra mailet du har fått så kan en kompis skriva ut det.

Enkel lösning :)
Användarvisningsbild
Salas
Inlägg: 2706
Blev medlem: 2010-09-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Salas »

Legitimering vid uthämtning av säsongskort har alltid räckt.
FFFHTB
Inlägg: 173
Blev medlem: 2011-06-27
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av FFFHTB »

Tack för svaren!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av DIF_Soldier »

Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Säsongskort 12/13

Inlägg av Jepe »

DIF_Soldier skrev:Fimpen, det är kärlek det.

https://twitter.com/Fimpen20/status/207 ... 36/photo/1
Bremberg också!
Senast redigerad av Jepe den 2012-05-29 17:33:49, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9452
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Jim Morrison »

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort 12/13

Inlägg av android »

Hank också.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
lajjnus
Inlägg: 921
Blev medlem: 2010-05-23
Ort: 19279

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av lajjnus »

Jimmie och Kim också.

Spelarna ringer runt och hetsar folk att köpa säsongskort. Stort!
Skriv svar