Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Hata aik

Inlägg av JohanPez »

Bjurre skrev:
JohanPez skrev:
Bjurre skrev:
JohanPez skrev:Alltså, är ens hälften av inläggen i den här tråden <b>hat</b> mot AIK?
Tråden har det namn den har, precis som "Välkommen spelare x" där spelaren i fråga inte alls nödvändigtvis välkomnas utan kanske till och med sågas (ex MH)
Mycket som skrivs här är ju mest gliringar och jag vågar påstå att majoriteten av medlemmarna på detta forum skriver under det ni två ovanstående säger.
Nu menade jag dock mer i allmänhet folk som riktar sitt hat mot gnaget i större utsträckning än kärleken till Djurgården. Sen att man har en tråd som heter hata Aik på 100 sidor + måste ju tyda på att folk hatar gnaget. Att tråden heter Hata aik är ju en skapligt uppenbar rubrik om att man ska hata just aik.
.. och då menar jag att du predikar för kören. Mig veterligen är det typ Millwall här inne som passar in i ditt fack.
Jag hade hoppats att mitt exempel var tydligt nog men uppenbarligen inte.
Vad tråden skapades för är en sak, vad som står i den är en annan. Om du läser i tråden ser du att det mest flabbas åt dem lite när de förlorar, stavar fel i ett tifo eller lyckas med bedriften att tappa i publik - det är inte att hata. Hänger du med?
Ja jag fattar vad du menar. Men Super Djurgårn var ju även fel. :lol:
Suck, du kan inte vara Djurgårdare..
Användarvisningsbild
Bjurre
Inlägg: 1426
Blev medlem: 2008-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hemligt

Re: Hata aik

Inlägg av Bjurre »

JohanPez skrev: Suck, du kan inte vara Djurgårdare..
För att att jag sa att det med super Djurgårn var fel?
Ja det var fel.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Hata aik

Inlägg av JohanPez »

Bjurre skrev:
JohanPez skrev: Suck, du kan inte vara Djurgårdare..
För att att jag sa att det med super Djurgårn var fel?
Ja det var fel.
Det var ett inlägg av dina ~1400.. Skitsamma. Glöm vad jag sa, du är säkert väldigt mycket DIF.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata aik

Inlägg av Daniel942 »

JohanPez skrev:
Bjurre skrev:
JohanPez skrev: Suck, du kan inte vara Djurgårdare..
För att att jag sa att det med super Djurgårn var fel?
Ja det var fel.
Det var ett inlägg av dina ~1400.. Skitsamma. Glöm vad jag sa, du är säkert väldigt mycket DIF.
Japp, snubben som tänker bli aik-supporter om Crosby skulle signa DIF.
DIF!
Användarvisningsbild
Bjurre
Inlägg: 1426
Blev medlem: 2008-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hemligt

Re: Hata aik

Inlägg av Bjurre »

Daniel942 skrev:
JohanPez skrev:
Bjurre skrev:
JohanPez skrev: Suck, du kan inte vara Djurgårdare..
För att att jag sa att det med super Djurgårn var fel?
Ja det var fel.
Det var ett inlägg av dina ~1400.. Skitsamma. Glöm vad jag sa, du är säkert väldigt mycket DIF.
Japp, snubben som tänker bli aik-supporter om Crosby skulle signa DIF.
Var ju så seriös med.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Hata aik

Inlägg av SirDIFalot »

aik förlänger med Dick Tärnström och värvar Daniel Josefsson. Hoppas han är lika dyr och dålig som han var i Malmö.
Expert.
Användarvisningsbild
reservjesus
Inlägg: 1066
Blev medlem: 2007-09-28

Re: Hata aik

Inlägg av reservjesus »

Rosén till Växjö.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av crike »

reservjesus skrev:Rosén till Växjö.
Ja stämmer detta så är det riktigt fint. Undrar dock hur mycket Växjö skulle få pynta, kan inte vara billigt att lösa honom från sitt kontrakt.


http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... ill-vaxjo/


edit. en länk till som verkligen bekräftar: http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... -historia/

Btw, tjejer skapar bara problem, ytterligare ett bevis på detta :wink:
Användarvisningsbild
Salas
Inlägg: 2706
Blev medlem: 2010-09-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Salas »

crike skrev:Ja stämmer detta så är det riktigt fint.
Det är inte alls fint. Det är äckligt, smutsigt och skandalöst dåligt. Att en elitserieförening beter sig som Växjö gör äcklar mig, och att horor som Rosén ens står på skridskor får mig att spy. Hoppas innerligt att aik släpper honom för en dyr summa och att Rosén under första träningspasset med Växjö drar på sig en grov ryggskada och blir borta ett låååångt tag.
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Hata aik

Inlägg av Tessan »

crike skrev:
Btw, tjejer skapar bara problem, ytterligare ett bevis på detta :wink:
Ja, håll dig borta från tjejer, du verkar inte ha så goda erfarenheter. Skapar bara problem... ?
Användarvisningsbild
Throttle
Inlägg: 86
Blev medlem: 2012-03-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: Hata aik

Inlägg av Throttle »

Kan inte mer än gratulera Växjö om de lyckas få hem Robert igen. Kanonvärvning, och de AIK-supportrar som 'älskat' Rosén under den gångna säsongen kommer säkert bli helt förkrossade av ilska och hat.

Kan bli en kul debatt att följa.
1891
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av crike »

Salas skrev:
crike skrev:Ja stämmer detta så är det riktigt fint.
Det är inte alls fint. Det är äckligt, smutsigt och skandalöst dåligt. Att en elitserieförening beter sig som Växjö gör äcklar mig, och att horor som Rosén ens står på skridskor får mig att spy. Hoppas innerligt att aik släpper honom för en dyr summa och att Rosén under första träningspasset med Växjö drar på sig en grov ryggskada och blir borta ett låååångt tag.
Nu tycker jag iof att du är lite grov i språket, saker och ting kan ju förändras men visst har man ett kontrakt så ska man alltid sikta på att fullfölja sina åtaganden. Jag håller med om att aik ska få bra bett, vilket dom lär få, men samtidigt är jag nöjd med att deras lag försvagas. Skadeglädje förstår du :)
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Hata aik

Inlägg av SirDIFalot »

Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
Expert.
Användarvisningsbild
XantE
Inlägg: 660
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

Hata aik

Inlägg av XantE »

SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!
dem spelar kval ,det är jag rätt säker på med perra bakom ratten kör han dem rätt ner i kvalserien
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik

Inlägg av crike »

SirDIFalot skrev:Fantastiskt trevligt om aik utöver Fasth, Gynge och Bång blir blåsta på Rosén!

Det spelar ingen roll vilken klubb han hade representerat men jag kan inte på något plan förstå vad Bång ska till NHL och göra. Finns det inte tillräckligt med kanadensare och amerikaner som kan göra samma jobb som han och lite bättre? Jag fattar verkligen inte.
Skriv svar