DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9546
Blev medlem: 2009-12-01

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKITSNACKET OM ATT DET ÄR SAMMA STYRELSE SOM 2010.

NI HAR MISSLYCKATS, ERKÄNN BARA
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Rabben
Inlägg: 78
Blev medlem: 2012-01-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av Rabben »

Jepe skrev:"man får inte glömma att det är samma styrelse som tog laget till final för två år sen"
och (Brasse) Ronaldo är lika bra idag som för 10 år sedan
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: DIF i Media

Inlägg av Daniel942 »

För fan, inse att 09/10 är ÖVER.
DIF!
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9546
Blev medlem: 2009-12-01

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

Rabben skrev:
Jepe skrev:"man får inte glömma att det är samma styrelse som tog laget till final för två år sen"
och (Brasse) Ronaldo är lika bra idag som för 10 år sedan
"man får inte glömma att håkan södergren tog massa sm-guld med djurgården förut, därför värvar vi nu honom för en ledande roll i laget till nästa säsong"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

DIF i Media

Inlägg av Jepe »

Sa han precis att Janne fått oförtjänt mycket skit?!?!?
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9546
Blev medlem: 2009-12-01

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

Jepe skrev:Sa han precis att Janne fått oförtjänt mycket skit?!?!?
Ja, med ursäkten att Janne byggde laget 2010. Helt jävla sinnessjukt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Baggso
Inlägg: 244
Blev medlem: 2010-04-05

Re: DIF i Media

Inlägg av Baggso »

"Janne har fått oförtjänt mycket kritik..." Oförtjänt?? Jag tror jag spyr

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Användarvisningsbild
PNY
Inlägg: 612
Blev medlem: 2008-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Hägersten

Re: DIF i Media

Inlägg av PNY »

Väldigt bra och uttömmande svar av Mats Larsson - not!
Goddag Yxskaft sammanfattar intervjun bra.
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: DIF i Media

Inlägg av seppuko »

Jim Morrison skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... rhetsvakt/

Kyle gråter ut.
Är det där verkligen att gråta ut? Om det nu stämmer att vissa klickar av oss fans är på honom personligen, är det då att gråta ut? Ren och skär idioti om det stämmer och dessa fans borde kölhalas i sådana fall.

Att gråta ut för mig är väl snarare om man inte får speltid fast man tycker man är bästast i hela världen, och då säger det till pressen.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9546
Blev medlem: 2009-12-01

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

seppuko skrev:
Jim Morrison skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... rhetsvakt/

Kyle gråter ut.
Är det där verkligen att gråta ut? Om det nu stämmer att vissa klickar av oss fans är på honom personligen, är det då att gråta ut? Ren och skär idioti om det stämmer och dessa fans borde kölhalas i sådana fall.

Att gråta ut för mig är väl snarare om man inte får speltid fast man tycker man är bästast i hela världen, och då säger det till pressen.
Okej.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

DIF i Media

Inlägg av Jepe »

Om det där var något försök till sympatier och förklaringar så fattar jag varför det gått som det gått.
2014-04-07, vad hände?
Wainscotting
Inlägg: 300
Blev medlem: 2009-09-26
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av Wainscotting »

"Buhuu! Stackars min lille kompis Janne. Han har fått oförtjänt mycket kritik. Det är inte alls hans fel. Sådetså!"
"Samma styrelse som 2010." Det betyder ingenting om det är samma styrelse eller ej. När pucken släpps i september är det en ny säsong och den föregående har inte längre någon betydelse på det sportsliga planet. När tutan går för vårens sista match är den säsongen HISTORIA. Det spelar ingen roll om laget var bra för två år sedan, det är det här året som räknas.
"Vi har agerat." [Betnérskrik] NNEEEEJJJ!!! [/Betnérskrik]

Han slingrar sig som en kobra någon spelar flöjt för.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”

William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Användarvisningsbild
#87
Inlägg: 1792
Blev medlem: 2012-01-26

Re: DIF i Media

Inlägg av #87 »

Fyfan vad jag mår illa när jag läser om Kyle. Att några drägg kan bete sig såhär mot människan Kyle är för mig helt jävla ofattbart. Säga vad man vill om hans prestationer på isen, men det borde också hållas där, bua ut honom när han har pucken om ni vill visa ert missnöje.

Men att han känner sig såpass rädd av hot han har fått motta utav våra EGNA fans, att han ska behöva ha en säkerhetsvakt utanför sin bostad, det är ta mig fan patetiskt.

När jag läste det här försvann något inom mig, den stolthet jag brukar känna för att vara Djurgårdare, där vi stoltserar med "Lite finare, lite bättre".

Patetiskt.
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Re: DIF i Media

Inlägg av BaronVonDif »

Baggso skrev:"vi har agerat" Jotack, inga mål görs och så byter de till sig en andra keeper.. så förbannat Jävla dåligt

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Nu är du lite hård mot han, dom bytte ju färg på tröjorna i höstas, så agerar ett proffs.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: DIF i Media

Inlägg av sensei »

#87 skrev:Fyfan vad jag mår illa när jag läser om Kyle. Att några drägg kan bete sig såhär mot människan Kyle är för mig helt jävla ofattbart. Säga vad man vill om hans prestationer på isen, men det borde också hållas där, bua ut honom när han har pucken om ni vill visa ert missnöje.

Men att han känner sig såpass rädd av hot han har fått motta utav våra EGNA fans, att han ska behöva ha en säkerhetsvakt utanför sin bostad, det är ta mig fan patetiskt.

När jag läste det här försvann något inom mig, den stolthet jag brukar känna för att vara Djurgårdare, där vi stoltserar med "Lite finare, lite bättre".

Patetiskt.
Håller med, det är inte kul att läsa sånt. Hoppas det är otroligt överdrivet i vanlig aftonbladet-anda.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Skriv svar