KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Datsyuk_13
Inlägg: 534
Blev medlem: 2010-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Yekaterinburg, RUS

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Datsyuk_13 »

Som den sanna konspiratoriker man är så undrar man ju - på fullaste allvar - på om spelarna har satsat pengar på att man själva åker ur i år.

För jag menar, så här fantastiskt megauselt kan väl ändå inte någon klubb - sett över en hel säsong - ha presterat sedan elitserien startade?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Cendun
Inlägg: 124
Blev medlem: 2012-01-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Cendun »

Kan fotbollen börja snart???????????? är så sjukt taggad. med typ ett helt nytt lag ska det bli så extremt jävla spännande!!!!!!!!!!!
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

SirDIFalot skrev:
Jockmaniac skrev:Var är Breivik när vi behöver honom?

Seriöst så är mina Djurgården Hockey sympatier bortblåsta. Ingen ska ha betalt, alla ska ha varsin käftsmäll och sen ska de ställas upp på rad nästa hemmamatch så vi alla får spotta på dem.

Är helt allvarlig, en sådan spelare som Ottosson, allt är bortblåst. Allt du gjort för föreningen betyder ingenting, du kommer alltid vara skämtet som hjälpte till att skicka Djurgården till allsvenskan. Du är en aikare, en äcklig liten jävla f*tta som förtjänar en snyting varje gång du visar ditt ansikte på stan.

Detta gäller samtliga spelare, varenda en.
Herregud vad pinsamt skrivet av en person som kallar sig Djurgårdare...
Dömmer dig inte, men fortsätt du att betala ut löner till dessa damer så blir allt frid och fröjd. Jag lägger hellre pengar på alkohol direkt till mig själv istället för spelarnas privata alkoholkonsumtion.

Väldigt komiskt dock, tittar på reprisen på Kyles tabbe. Han missar pucken(som förövrigt ligger helt still) tre gånger för att därefter göra en Cehlin-dykning rätt fram stillastående :lol: Ser ungefär ut som en ballerina med en blandning av tix och spasmer. Tror aldrig att jag missat en puck/boll tre gånger i rad heller men å andra sidan så har jag ingen sjukdom som gör att ben och huvud inte hänger ihop.
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-27 20:29:07, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Djurgårn
Inlägg: 1521
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Stockholm

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Djurgårn »

Tack ledning, styrelse och laget för en riktig jävla horsäsong. Ni har dödat mig.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Kall-El »

Mash skrev:Den jäveln som stormar bås, plan eller what so ever på Torsdag ska ut med huvudet före. Alla är vi förbannade och besvikna men det minsta som behövs är ett upplopp a lá gnaget.

Så grymt besviken och skäms så oerhört. Detta är inte acceptabelt, helvete vad illa...
Brukar ha noll-tollerans mot den typen av agerande, men i detta läge vete tusan om jag ens än gång skulle bry mig och då är det jävligt illa den saken är säker.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau
Inlägg: 1511
Blev medlem: 2006-04-09
Ort: Tokyo, Japan.

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Remy Lebeau »

Lamberg, Matson, Strömberg, Ribbenstrand, Lindman, Liwing, och alla dom andra från budgetåren utklassar dagens trupp på alla punkter.

Ett jävla skämt till förening med avdankade föredettingar som Nilson, Ölvestad, Ottosson, D. Tjärnqvist och M. Tjärnqvist.

Kommer inte sakna en jävel i Allsvenskan.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Sanity
Inlägg: 12
Blev medlem: 2011-09-28

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Sanity »

jag vill bara ha en spelare kvar nästa år men han lär ju vara för bra för allsvenskan , Mario Kempe fan den enda som kämpar där ute. Kyle kan dra åt helvete.
tomten
Inlägg: 1005
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av tomten »

oskais skrev:
Kuben skrev:Tror du på det själv? Vänta och se vad det kommer att kosta i förlorade intäkter nästa år.

Undrar om Janne skaffar skyddad identitet nu.
Jag försvarar det inte men finns det inga stålar så finns det inte. Det hade ju krävts en bra spelare för att rädda oss ur den krisen och dom växer inte på träd i januari. De som faktiskt finns hade ju kostat en slant.

Egentligen är det ju Järlan som misslyckats kapitalt redan förra säsongen med sina vansinnesvärvningar. 3 tränare har misslyckats med hans trupper nu.
Erbjöds Linkan kort innan transferfönstret stängde....
Användarvisningsbild
Capcash
Inlägg: 909
Blev medlem: 2010-10-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Capcash »

Kall-El skrev:
Mash skrev:Den jäveln som stormar bås, plan eller what so ever på Torsdag ska ut med huvudet före. Alla är vi förbannade och besvikna men det minsta som behövs är ett upplopp a lá gnaget.

Så grymt besviken och skäms så oerhört. Detta är inte acceptabelt, helvete vad illa...
Brukar ha noll-tollerans mot den typen av agerande, men i detta läge vete tusan om jag ens än gång skulle bry mig och då är det jävligt illa den saken är säker.
Men orka spekulera om torsdag?! Är väl ändå ingen som kommer palla gå dit... blir det över 3000 pers så är det highfive med Janne som gäller! Aldrig i helvete att jag drar och "tackar av" idioterna efter denna säsongen.. speciellt inte våra onödigt bra backar!
Berra
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: 70 km söder om Hovet

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Berra »

-daniel- skrev:Personligen hade jag min riktigt stora sorgedag i lördags; då ställde jag in mig psykiskt på Allsvenskan och har mått dåligt sen dess.

Det spelade liksom ingen roll hur det hade gått i den här matchen (försöker jag intala mig i varje fall), vi skulle ändå förlorat några av de kommande...

Nä, den här säsongen har känts som en jävligt lång och plågsam förlossning; en utdragen våndande väntan och istället för en skrovlig skrikande unge så ploppar det ut en möglig rötsvamp.
Jag håller med. Det var i lördags som tåget gick. Man kan inte förlora två hemmamatcher i en kvalserie och sedan nå ES. Kvällens resultat kändes mest som en bekräftelse på det man fruktat sedan januari. Som någon tidigare skrev, som ett befriande nackskott efter långt lidande.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
FFFHTB
Inlägg: 173
Blev medlem: 2011-06-27
Säsongskort: Ja

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av FFFHTB »

Vem försökte jag lura när jag trodde att vi kunde vinna den här matchen? Helt uppgiven och är så jävla förbannad på Janne att han köpte Plante och inte någon bra back.
Användarvisningsbild
Zephyrox
Inlägg: 334
Blev medlem: 2012-03-07
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Zephyrox »

"Ole ole ole ola Vi gör allt för Allsvenskan! Alltid oavsätt, för vi tror det är rätt!"
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av minalman »

"Det går inte värja sig från individuella misstag" som Johan Tornberg säger på Viasat. Det är det som är problemet. Hur kan det bara hända vår klubb? Hur har JJ egentligen lyckats samla ihop alla klantskallar på en gång? Inte en match den här säsongen där vi inte pga individuella misstag gett bort poängen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Berra
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: 70 km söder om Hovet

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Berra »

Mindrocker skrev:Och som grädde på moset var Globen upplyst i grönt och vitt för en liten stund sedan. Är det kukäckel-Janne som sitter och leker hemma i Sköndal? En sista hälsning månne ...
Troligen var det JJ som tränade inför säsongen 14/15. Får han sitta kvar så lär det bli derbyn mot hammarby då. Troligen inte i globen, men ändå.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Daniel942 »

Tack.

Bild
DIF!
Skriv svar