Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.
Våra spelare klarar inte av att spela under press. Det har visats gång på gång. Som jag skrev förut, när vi hade 4 pinnar upp till säker mark så släppte alla på tyglarna och bara körde. Nu hade vi helt plötsligt något att förlora... Det är lättare att jaga än att jagas.
Allvarligt, inte ofta jag skriver här men nu känner jag att jag bara måste få skriva av mig lite ilska.
Hur i helvete kan man vika ner sig som ett gäng jävla fjollor i en match man normalt bara ska upp och hämta tre poäng i.
Hur i helvete kan Tim dra iväg pucken rakt i banan och ge bort ett mål.
Hur i helvete kan det se så jävla lojt ut, var är inställningen känslorna och viljan att prestera.
Hur i helvete kan man låta Tim dra en straff när man har betydligt skickligare straffläggare.
Hur i helvete ska man kunna motiveras att betala in medlemsavgiften.
Hur i helvete får Järlan vara kvar.
Hur i helvete kan en anrik och stor förening som DIF hockey gå så åt helvete.
Hur i helvete ska jag orka med att ta mig till Hovet för sista förnedringen på lördag.
Ja vad mer, så jävla trött på att se dessa primadonnor uppträda så lojt och svagt hela tiden. Hoppas som många tidigare skrivit att ALLA utom Wesslau och Printz avgår till nästa säsong (i allsvenskan), möjligen ska Ölve vara kvar också.
Nä fy fan säger jag bara.
Hur i helvete kan man vika ner sig som ett gäng jävla fjollor i en match man normalt bara ska upp och hämta tre poäng i.
Hur i helvete kan det se så jävla lojt ut, var är inställningen känslorna och viljan att prestera.
Hur i helvete kan man låta Tim dra en straff när man har betydligt skickligare straffläggare.
Hur i helvete får Järlan vara kvar.
Hur i helvete kan en anrik och stor förening som DIF hockey gå så åt helvete.
Hur i helvete ska jag orka med att ta mig till Hovet för sista förnedringen på lördag.
Ja vad mer, så jävla trött på att se dessa primadonnor uppträda så lojt och svagt hela tiden. Hoppas som många tidigare skrivit att ALLA utom Wesslau och Printz avgår till nästa säsong (i allsvenskan), möjligen ska Ölve vara kvar också.
Strongt av er. Synd att det är sorgeresa hem. Kämpa Pez & Gang.JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Äh, skicka lite mail till Järlan..
- Jim Morrison
Helt ärligt, jag vill att vi byter mestadels av truppen till J20-laget. Som flera säger så spelar inte dom här gubbarna bra när man har någonting att förlora, som ikväll. Om vi tar in J20-pojkar så kommer dom enbart ha något att vinna och kommer antagligen kriga sönder allting. Allt att vinna, inget att förlora-tänket. Typ som Babyhawks för någon säsong sedan.
Äh, fan vet jag, känns bara så uppgivet allting.
Äh, fan vet jag, känns bara så uppgivet allting.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Man måste väl vara medlem för att vara med & rösta bort Järlan & Larsson & co.Christer skrev:Allvarligt, inte ofta jag skriver här men nu känner jag att jag bara måste få skriva av mig lite ilska.
Hur i helvete får Järlan vara kvar.Hur i helvete kan en anrik och stor förening som DIF hockey gå så åt helvete.
- SirDIFalot
Ja, när jag säger att man inte kan skratta åt att DIF förlorar. Då menar jag att man ska hänga sig istället.Bjurre skrev:Vad menar du ska vi hänga oss eller?SirDIFalot skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet och inga Djurgårdare. Det är VI som Djurgården. Inte spelarna. Det är oss det drabbar. Inte spelarna. 90% av spelarnas kontrakt skulle avslutas och jag garanterar er att ingen av dom skulle hamna i Allsvenskan. Nästa år har de nya klubbadress och vi har ett lag med nya budgetvärvningar tack vare den enorma krisen vi kommer gå igenom ekonomiskt när vi åker ur. Så sluta sitt och garva för det är fan oss det drabbar och ingen annan.
Btw du gjort nyss person angrepp.
Personangrepp på vadå?
Expert.
Starkt jobbat av er som åkte upp.JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
- SirDIFalot
Var det inte det vi gjorde till i år? Sades det i alla fall...minalman skrev:Men jag tror det är bättre med ett lag som spelar för skölden i stället för lönen. Låt dem flyga och fara och bygg nytt med lirare som älskar att slita.SirDIFalot skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet och inga Djurgårdare. Det är VI som Djurgården. Inte spelarna. Det är oss det drabbar. Inte spelarna. 90% av spelarnas kontrakt skulle avslutas och jag garanterar er att ingen av dom skulle hamna i Allsvenskan. Nästa år har de nya klubbadress och vi har ett lag med nya budgetvärvningar tack vare den enorma krisen vi kommer gå igenom ekonomiskt när vi åker ur. Så sluta sitt och garva för det är fan oss det drabbar och ingen annan.
Expert.
Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet.SirDIFalot skrev:Ja, när jag säger att man inte kan skratta åt att DIF förlorar. Då menar jag att man ska hänga sig istället.Bjurre skrev:Vad menar du ska vi hänga oss eller?SirDIFalot skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet och inga Djurgårdare. Det är VI som Djurgården. Inte spelarna. Det är oss det drabbar. Inte spelarna. 90% av spelarnas kontrakt skulle avslutas och jag garanterar er att ingen av dom skulle hamna i Allsvenskan. Nästa år har de nya klubbadress och vi har ett lag med nya budgetvärvningar tack vare den enorma krisen vi kommer gå igenom ekonomiskt när vi åker ur. Så sluta sitt och garva för det är fan oss det drabbar och ingen annan.
Personangrepp på vadå?
Är inte detta ett person angrepp så får du gärna förklara vad du anser är ett.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Lider verkligen med er som var med upp och kämpade. Ni är DIF!JohanPez skrev:80 mil, två timmars sömn, inga stämband kvar och vad fan gjorde det?!
Så jävla uselt!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Jag pekar inte ut någon specifik person som dum i huvudet?Bjurre skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet.SirDIFalot skrev:Ja, när jag säger att man inte kan skratta åt att DIF förlorar. Då menar jag att man ska hänga sig istället.Bjurre skrev:Vad menar du ska vi hänga oss eller?SirDIFalot skrev:Alla som kan sitta och skratta åt det här för att "det är rätt åt spelarna" är dumma i huvudet och inga Djurgårdare. Det är VI som Djurgården. Inte spelarna. Det är oss det drabbar. Inte spelarna. 90% av spelarnas kontrakt skulle avslutas och jag garanterar er att ingen av dom skulle hamna i Allsvenskan. Nästa år har de nya klubbadress och vi har ett lag med nya budgetvärvningar tack vare den enorma krisen vi kommer gå igenom ekonomiskt när vi åker ur. Så sluta sitt och garva för det är fan oss det drabbar och ingen annan.
Personangrepp på vadå?
Är inte detta ett person angrepp så får du gärna förklara vad du anser är ett.
Om det där rankas som personangrepp kan jag i så fall klippa alla dina inlägg där du säger vad du tycker om spelarna och tränare.. Det är på en helt annan nivå.
Expert.
Jaha, hemkommen från eon.
Vad fan pysslar våra spelare med? Timrå var värd att vinna denna match. Kunde lika gärna slutat 6-0 till tikarna.
Idag fanns det ingen fart, inge närkamspel, inge jävlaranamma.
Hmm, undra vad fan det fanns överhuvudtaget?
Saknar fan Fimpen mer och mer. Han hade verkligen behövts i denna match.
Sen måste vi göra oss av med DT. Sämre back får man fan leta efter. Skjuter skott på skott i första täck, eller så lägger han ner pucken i sarghörn hela tiden.
Nää, Dags för DIF hockey och göra en rejäl storstädning i denna trupp inför nästa säsong.
Det enda som var bra idag var den tillresta klacken. All heder till er!
Vad fan pysslar våra spelare med? Timrå var värd att vinna denna match. Kunde lika gärna slutat 6-0 till tikarna.
Idag fanns det ingen fart, inge närkamspel, inge jävlaranamma.
Hmm, undra vad fan det fanns överhuvudtaget?
Saknar fan Fimpen mer och mer. Han hade verkligen behövts i denna match.
Sen måste vi göra oss av med DT. Sämre back får man fan leta efter. Skjuter skott på skott i första täck, eller så lägger han ner pucken i sarghörn hela tiden.
Nää, Dags för DIF hockey och göra en rejäl storstädning i denna trupp inför nästa säsong.
Det enda som var bra idag var den tillresta klacken. All heder till er!
Haha ja det ska väl vara den enda anledningen dåCaveman skrev:Man måste väl vara medlem för att vara med & rösta bort Järlan & Larsson & co.Christer skrev:Allvarligt, inte ofta jag skriver här men nu känner jag att jag bara måste få skriva av mig lite ilska.
Hur i helvete får Järlan vara kvar.Hur i helvete kan en anrik och stor förening som DIF hockey gå så åt helvete.
Tyvärr handlar det inte om hjärta, det handlar om KVALITÉ. Djurgårdens trupp är sämre än Växjös. Djurgårdens trupp är riktigt tunn. Sen att det inte finns någon vinnarmentalitet påverkar självklart saken.Caveman skrev:Hur kan det vara så att främlingslegionen Växjö kan kämpa/visa mer hjärta än dagens DIF.
Spelarna från Leksand satt och skrattade åt DIF.