Fernholm tillbaka!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

isolerad skrev:
DIForever skrev:
isolerad skrev:Hmm Ros skriver att DIF-fans planerar stående ovationer när Fernholm kommer tillbaka. Någon som vet var han har fått det ifrån?
Förmodligen har han läst det här:
Suz skrev:Förövrigt så hoppas jag att det kommer en massa folk till Globen när han spelar sin första match så att vi kan ge honom stående ovationer och välkomna honom. Han ska känna ända in i hjärtat att vi tycker om honom så att hans självförtroende stärks så att han ger 110 % på isen.
Sen har han hittat på lite så att han har något att blogga om.
Att killen ens kan kalla sig för journalist är ett mysterium...
Vadå? Jimmie Ölvestad ÄR väl inte snabbare än Oscar Sundh och Steve Kariya? :wink:
Användarvisningsbild
Suz
Inlägg: 208
Blev medlem: 2005-09-29
Ort: En leksings mage.
Kontakt:

Inlägg av Suz »

isolerad skrev:
DIForever skrev:
isolerad skrev:Hmm Ros skriver att DIF-fans planerar stående ovationer när Fernholm kommer tillbaka. Någon som vet var han har fått det ifrån?
Förmodligen har han läst det här:
Suz skrev:Förövrigt så hoppas jag att det kommer en massa folk till Globen när han spelar sin första match så att vi kan ge honom stående ovationer och välkomna honom. Han ska känna ända in i hjärtat att vi tycker om honom så att hans självförtroende stärks så att han ger 110 % på isen.
Sen har han hittat på lite så att han har något att blogga om.
Att killen ens kan kalla sig för journalist är ett mysterium...
Visst är det patetiskt. Men kul att man blev "citerad" av pajasen Ros. Sportbladet borde ge honom mindre i lön för han verkar ju inte ha något sant att skriva om och han verkar inte ha någon riktig journalistisk utbildning eftersom han inte kollar upp källorna ordentligt. Bara inte Daniel Fernholm nu tror att det är stående ovationer på gång och sen att det inte blir det. Jag vill ju inte att killen blir ledsen.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Journalistik på hög nivå.
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

Suz skrev:
isolerad skrev:
DIForever skrev:
isolerad skrev:Hmm Ros skriver att DIF-fans planerar stående ovationer när Fernholm kommer tillbaka. Någon som vet var han har fått det ifrån?
Förmodligen har han läst det här:
Suz skrev:Förövrigt så hoppas jag att det kommer en massa folk till Globen när han spelar sin första match så att vi kan ge honom stående ovationer och välkomna honom. Han ska känna ända in i hjärtat att vi tycker om honom så att hans självförtroende stärks så att han ger 110 % på isen.
Sen har han hittat på lite så att han har något att blogga om.
Att killen ens kan kalla sig för journalist är ett mysterium...
Visst är det patetiskt. Men kul att man blev "citerad" av pajasen Ros. Sportbladet borde ge honom mindre i lön för han verkar ju inte ha något sant att skriva om och han verkar inte ha någon riktig journalistisk utbildning eftersom han inte kollar upp källorna ordentligt. Bara inte Daniel Fernholm nu tror att det är stående ovationer på gång och sen att det inte blir det. Jag vill ju inte att killen blir ledsen.


Suz borde inte du få någon sorts ersättning? :D
Användarvisningsbild
Cellus
Inlägg: 129
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

Men vilket nummer ska Fernholm ha? Med tanke på att T.Pettersson har #33an ;p
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Djurgår'n Hockey<3
Inlägg: 131
Blev medlem: 2006-11-05

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Hovet skrev:Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Roligt tidsfördriv? Stör det dig eller vad?
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Hawaii
Inlägg: 49
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Hawaii »

Hovet skrev:Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Har du inget att tillföra så knip igen kakhålet, oerhört tröttsamt att läsa dina negativa kommentarer jämt och städigt. Jag bryr mig inte heller vilket nummer Fernholm får om han signar, men jag spyr inte ut min galla på forumet som du.
DJUUU..
Användarvisningsbild
Suz
Inlägg: 208
Blev medlem: 2005-09-29
Ort: En leksings mage.
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Stocky skrev: Suz borde inte du få någon sorts ersättning? :D
Har inte tänkt på det.
Tack snälla du för tipset! Ska nog kräva att ger mig minst 200:- så jag kan köpa mig en DIF halsduk. Om han inte går med på det så tänker jag kräva att han ger Fernholm en stående ovation när han kommer tillbaka iklädd pajasnäsa. :lol
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Rocker
Inlägg: 938
Blev medlem: 2006-06-28
Ort: Stockholm

Inlägg av Rocker »

Hawaii skrev:
Hovet skrev:Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Har du inget att tillföra så knip igen kakhålet, oerhört tröttsamt att läsa dina negativa kommentarer jämt och städigt. Jag bryr mig inte heller vilket nummer Fernholm får om han signar, men jag spyr inte ut min galla på forumet som du.
Inte? :)
isolerad
Inlägg: 1365
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av isolerad »

Hawaii skrev:
Hovet skrev:Inte i mina vildaste fantasier kan jag ens komma på en anledning varför vi ska bry oss vad han ska ha för nummer?
Har du inget att tillföra så knip igen kakhålet, oerhört tröttsamt att läsa dina negativa kommentarer jämt och städigt. Jag bryr mig inte heller vilket nummer Fernholm får om han signar, men jag spyr inte ut min galla på forumet som du.
Du gjorde precis ungefär samma sak. Dvs knep inte igen kakhålet.
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

isolerad skrev:
Du gjorde precis ungefär samma sak. Dvs knep inte igen kakhålet.
Kan inte heller hålla mig, "...precis ungefär..."?

Vi kan väl hålla oss till ämnet.
Vem tror ni att Ferna bildar backpar med? En gissning kan ju vara Liwing som behöver nån som kanske röjer upp lite så han kan visa sina offensiva kvaliteter. Annars skulle väl Johansson och Fernholm funka bra ihop.
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Frasse »

Fernholm och Ronnie Pettersson har spelat ihop tidigare.
Dock känns den konstellationen lite väl långsam.
Ribbenstrand eller Liwing blir nog den som tar plats brevid Daniel.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Djurgår'n Hockey<3
Inlägg: 131
Blev medlem: 2006-11-05

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Ferna + Timmy ? ;)
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

Fina ord från Wikegård om Fernholm.

http://www.wikegard.se/?cat=8
Skriv svar