Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

SkönaDjurgårn skrev:Android>> Om Wesslau och Printz går sönder har vi verkligen nått en ny botten, haha, hemska tanke...
Nää vadå, det som vore allra värst är ju om Hardy skulle bli sjuk eller något... Vem ska då stå i båset och göra absolut ingenting alls? Eller om Järlan skulle försvinna. Vem ska då äta upp bullarna på kansliet och skriva alla extremt taggande motivationsartiklarna här på hemsidan? Eller för all del, vem ska nobba den ena stjärnspelaren efter den andra som vill lira hos oss? Hemska tanke!
100% DJURGÅRDSJ***L
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av sensei »

Mäklaren skrev: Micke J:
- Jag måste verkligen säga att jag tycker att grabbarna gör en heroisk insats. Vi hade pratat innan om att använda en bra fart i våra anfall och jag tycker att vi gör det bra som får iväg 22 skott mot ett så försvarsmässigt stabilt lag som Timrå. Jag tycker även att anfallsspelet stundtals fungerar väldigt bra och vi skapar ändå en den chanser, framförallt under fem mot tre-spelet i slutet av andra. Tyvärr så trillar inte riktigt puckarna dit idag, men sådana dagar har man under en säsong. Det går upp och ner och idag studsade det verkligen inte med oss.

- Väldigt roligt förresten att både Stefan och Linkan får kliva in och göra bra matcher. Linkan passar ju i och för sig inte in hos oss, men man ser verkligen att han fortfarande är en fantastiskt skicklig ishockeyspelare, hurra!, avslutar en nöjd Johansson.
Du har ju helt klart talang för att skriva Mickes referat. Otroligt kul, även om min personliga favorit var härom matchen när Micke J (genom dig) konstaterade att vi "inte riktigt kom till" under kvällen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av SkönaDjurgårn »

SirDIFalot skrev:Hur fan bedömer man hur bra jobb en assisterande tränare gör egentligen? Det vet man ju själv inom idrott. Även när man var spelare hade man ingen aning om vilken tränare som låg bakom vilket beslut... Hur ska vi som supportrar bedöma det då?

Sedan så vill man ju förstås bilda sig en uppfattning men man bör ju ha i åtanke om hur lite man faktiskt vet om vad som pågår...
Jaja precis, men det var ju det jag skrev också. Men du kanske bara var "just sayin'"! :)
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

Kollat runt lite på Ticnet och de ser ju inte sådär jättelovande ut med biljettförsäljningen tyvärr. Men förstår dem som inte går dit ändå. Risigt spel, ett rättssystem i klass med Sovjet plus fler skador än suspar i omklädningsrummet, samt att vi möter Timrå. Ger knappast prinsessan Lillian någon fontänorgasm...

Det enda som är värt biljetten är att återigen få se Linkan in action!
100% DJURGÅRDSJ***L
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Mash »

Något att hoppas på?

Vore guld värt om Åberg är med! För övrigt blandade känslor inför kvällen, men hoppas innerligt på tre pinnar..
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av android »

Åberg - Ottosson - Weigel. Ser intressant ut även om Weigel i princip är otestad på den här nivån.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9469
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Jim Morrison »

Så, vilka kommer att vara borta ikväll?

Daniel Tjärnqvist
Jimmie Ölvestad
Marcus Nilson
Mika Zibanejad?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
diftobbe89
Inlägg: 4779
Blev medlem: 2008-11-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av diftobbe89 »

Jim Morrison skrev:Så, vilka kommer att vara borta ikväll?

Daniel Tjärnqvist
Jimmie Ölvestad
Marcus Nilson
Mika Zibanejad?
Förmodligen

Ska bli intressant att se hur dom sätter ihop bygget ikväll, eller ska inte bli intressant ett skit egentligen.. Vi lär förlora mot ett bra mycket hungrigare TIK ikväll iallafall!!

Men dom gör la typ såhär.

Tjärnqvist - Ottosson - Åberg
Boumedienne - Holmqvist

Kempe - Norman - Cehlin
Printz - Kyle

Carlsson - Almtorp - Tim
Claesson - Gustafsson

Eklund - Weigel - Brodin

Holm
Blomstrand

Carlsson borde inte vara ombytt överhuvudtaget enligt mig, men tränarna ger sig fan på att det kommer lossna för han snart!! Dumma jävlar
Spela fult
diffarn1
Inlägg: 543
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Norrköping

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av diffarn1 »

diftobbe89 skrev:
Jim Morrison skrev:Så, vilka kommer att vara borta ikväll?

Daniel Tjärnqvist
Jimmie Ölvestad
Marcus Nilson
Mika Zibanejad?
Förmodligen

Ska bli intressant att se hur dom sätter ihop bygget ikväll, eller ska inte bli intressant ett skit egentligen.. Vi lär förlora mot ett bra mycket hungrigare TIK ikväll iallafall!!

Men dom gör la typ såhär.

Tjärnqvist - Ottosson - Åberg
Boumedienne - Holmqvist

Kempe - Norman - Cehlin
Printz - Kyle

Carlsson - Almtorp - Tim
Claesson - Gustafsson

Eklund - Weigel - Brodin

Holm
Blomstrand

Carlsson borde inte vara ombytt överhuvudtaget enligt mig, men tränarna ger sig fan på att det kommer lossna för han snart!! Dumma jävlar
Det är fan sorgligt att läsa vad vi har för lag nu. Ser inte ut som ett ES lag på pappret.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Magnutz »

Förra gången X var borta spelade xxy mycket bra. Jag hoppas att xxy återupprepar detta ikväll. För min del blir detta en definitiv vattendelare gällande xxy. Spelar han som han SKA i sina byten matchen igenom är det OK. Allt annat är anus.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
diftobbe89
Inlägg: 4779
Blev medlem: 2008-11-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av diftobbe89 »

diffarn1 skrev:
diftobbe89 skrev:
Jim Morrison skrev:Så, vilka kommer att vara borta ikväll?

Daniel Tjärnqvist
Jimmie Ölvestad
Marcus Nilson
Mika Zibanejad?
Förmodligen

Ska bli intressant att se hur dom sätter ihop bygget ikväll, eller ska inte bli intressant ett skit egentligen.. Vi lär förlora mot ett bra mycket hungrigare TIK ikväll iallafall!!

Men dom gör la typ såhär.

Tjärnqvist - Ottosson - Åberg
Boumedienne - Holmqvist

Kempe - Norman - Cehlin
Printz - Kyle

Carlsson - Almtorp - Tim
Claesson - Gustafsson

Eklund - Weigel - Brodin

Holm
Blomstrand

Carlsson borde inte vara ombytt överhuvudtaget enligt mig, men tränarna ger sig fan på att det kommer lossna för han snart!! Dumma jävlar
Det är fan sorgligt att läsa vad vi har för lag nu. Ser inte ut som ett ES lag på pappret.
Sorgligt och tragiskt är verkligen vad det är. Vill bara undvika kval nu och börja renovera om i denna skiten efter säsongen!
Spela fult
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av sensei »

När det gäller domarinsatsen så kommer jag vara på min vakt i kväll.

Liknande skandaler som senast och jag kommer gå fullständigt jävla bananas. Kommer dock ligga precis under gränsen för åtal, men det är mycket möjligt att jag blir utkastad. Men då har jag iaf gjort vad jag kunnat..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Jepe »

sensei skrev:När det gäller domarinsatsen så kommer jag vara på min vakt i kväll.

Liknande skandaler som senast och jag kommer gå fullständigt jävla bananas. Kommer dock ligga precis under gränsen för åtal, men det är mycket möjligt att jag blir utkastad. Men då har jag iaf gjort vad jag kunnat..
Ska vi i så fall samordna en samlingsplats? Kommer inte krävas mycket ikväll...


Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av android »

Jepe skrev:
sensei skrev:När det gäller domarinsatsen så kommer jag vara på min vakt i kväll.

Liknande skandaler som senast och jag kommer gå fullständigt jävla bananas. Kommer dock ligga precis under gränsen för åtal, men det är mycket möjligt att jag blir utkastad. Men då har jag iaf gjort vad jag kunnat..
Ska vi i så fall samordna en samlingsplats? Kommer inte krävas mycket ikväll...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi ses vid hyllan.
Född till sportchef.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.

Inlägg av Magnutz »

sensei skrev:När det gäller domarinsatsen så kommer jag vara på min vakt i kväll.

Liknande skandaler som senast och jag kommer gå fullständigt jävla bananas. Kommer dock ligga precis under gränsen för åtal, men det är mycket möjligt att jag blir utkastad. Men då har jag iaf gjort vad jag kunnat..
Wunderbar! ;) ser fram emot matchen med skräckblandad förtjusning.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar