Puckat från Tidnings- och TV-världen

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
jensa85
Inlägg: 1305
Blev medlem: 2008-01-14

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av jensa85 »

Den gamle landslagsbacken i fotboll Jocke Björklund sa följande när han och Anders Fredriksson kom in på hockey inför Barcelona-Atletico Madrid.
"Har varit Djurgårdare hela livet men nu har Växjö gått upp så får jag väl hålla på dom"

Det är vad jag kallar "Puckat från TV-världen"
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Edin »

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Magnutz »

jensa85 skrev:Den gamle landslagsbacken i fotboll Jocke Björklund sa följande när han och Anders Fredriksson kom in på hockey inför Barcelona-Atletico Madrid.
"Har varit Djurgårdare hela livet men nu har Växjö gått upp så får jag väl hålla på dom"

Det är vad jag kallar "Puckat från TV-världen"
Jocke B har nickat för många regntunga fotbollar i sitt liv...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
tobbe11
Inlägg: 15
Blev medlem: 2011-11-25

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av tobbe11 »

diffarn1 skrev:
Magnutz skrev:Apropå idioter ... :roll: :lol:
Killen vet helt enkelt hur man marknadsför sig själv. Jag hade inte haft en aning om vem det var utan den artikeln. :P
Delar lägenhet i Berlin med en fransman, och han sa: "Ja, det ordet kan betyda både och, men eftersom det är en man är det antagligen inte menstruation han menar". Viss överdrift från tidningens sida alltså eftersom en fransk person inte ens reagerar.
Senast redigerad av tobbe11 den 2011-12-20 17:42:35, redigerad totalt 1 gånger.
inloss
Inlägg: 257
Blev medlem: 2010-08-09
Säsongskort: Ja
Ort: 598 meter från Hovet

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av inloss »

"Whatever you want"
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11877
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
swallat
Inlägg: 267
Blev medlem: 2011-02-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Solna, Sumpan (Newark, NJ)

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av swallat »

Bild
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av pulverapa »

HV 71:s klack inför utomhusmatchen i morgon:

– Vi har också tre tifon, ett för varje period och det är unikt, säger Linda Brevitz.
North Banks har också riggat upp högtalare mot klacken, så att alla kan höra dem sjunga hela matchen.
Användarvisningsbild
Baggso
Inlägg: 244
Blev medlem: 2010-04-05

Re: Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Baggso »

pulverapa skrev:HV 71:s klack inför utomhusmatchen i morgon:

– Vi har också tre tifon, ett för varje period och det är unikt, säger Linda Brevitz.
North Banks har också riggat upp högtalare mot klacken, så att alla kan höra dem sjunga hela matchen.
Ett för varje period är unikt? Har jag svårt att tänka mig

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Kentta »

Hahaha, riggat upp högtalare mot klacken..
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av seppuko »

Mot klacken? Så att klacken kan höra sig själva sjunga? Fantastiskt :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Enbom »

Stackars Linda hänger ju inte med i världen utanför Jönköping.
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av crike »

Seriöst, det mest puckade i Tidnings- och TV-världen just nu måste utan konkurrens vara kommentarerna till ABs artiklar. Seriöst är folk så jäkla blåsta som dom faktiskt framstår att vara? Jag har valt att aldrig lägga en kommentar där för jag vill inte riskera att nämnas i samma andemening som vissa andra.
Det jag reagerar mest på är att det inte bara är fjunisar som är idioter utan även personer som uppenbarligen går runt i vardagen och iaf på ytan ser ut att vara normala.

Var hur mycket kommentarer som helst efter senaste MMA-galan där folk tyckte att AB inte skulle ha publicerat resultatet för dom hade minsan inte hunnit se galan i efterhand ännu :shock:
Ska dom göra likadant med NHL-resultaten då? Eller alla andra evenemang som sker i andra tidszoner, typ VM i fotboll. "Nej eftersom fotbolls-VM avgörs i Brasilien väntar vi med att publicera resultaten så att alla Svenskar som sov på natten ska kunna se repriserna som går på dagen".
Det senaste jag reagerade på var alla kommentarer om senaste Tre Kronor-truppen. Folk har väldigt dålig självinsikt när det kommer till "producerande" spelare i sina egna lag.

Jag kommer fortsätta läsa ABs artiklar även om jag gör det med kritiska glasögon alá Coca-Cola flaskor men kommentarerna är bara idiotiska.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av android »

crike skrev:Seriöst, det mest puckade i Tidnings- och TV-världen just nu måste utan konkurrens vara kommentarerna till ABs artiklar. Seriöst är folk så jäkla blåsta som dom faktiskt framstår att vara? Jag har valt att aldrig lägga en kommentar där för jag vill inte riskera att nämnas i samma andemening som vissa andra.
Det jag reagerar mest på är att det inte bara är fjunisar som är idioter utan även personer som uppenbarligen går runt i vardagen och iaf på ytan ser ut att vara normala.

Var hur mycket kommentarer som helst efter senaste MMA-galan där folk tyckte att AB inte skulle ha publicerat resultatet för dom hade minsan inte hunnit se galan i efterhand ännu :shock:
Ska dom göra likadant med NHL-resultaten då? Eller alla andra evenemang som sker i andra tidszoner, typ VM i fotboll. "Nej eftersom fotbolls-VM avgörs i Brasilien väntar vi med att publicera resultaten så att alla Svenskar som sov på natten ska kunna se repriserna som går på dagen".
Det senaste jag reagerade på var alla kommentarer om senaste Tre Kronor-truppen. Folk har väldigt dålig självinsikt när det kommer till "producerande" spelare i sina egna lag.

Jag kommer fortsätta läsa ABs artiklar även om jag gör det med kritiska glasögon alá Coca-Cola flaskor men kommentarerna är bara idiotiska.
Håller med. När det vara anonyma kommentarer så trodde jag att det var folk som trollade, men dom finns ju kvar nu också. Helt jävla otroligt att folk väljer att skämma ut sig.
Född till sportchef.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen

Inlägg av Magnutz »

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar