Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Kentta »

foan skrev:För lat att kolla om någon skrivit detta tidigare.
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?
Rätt säker på att vi har samma tröjor kommande säsong, därefter är det dags för nya.
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av starvin_marwin »

Kentta skrev:
foan skrev:För lat att kolla om någon skrivit detta tidigare.
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?
Rätt säker på att vi har samma tröjor kommande säsong, därefter är det dags för nya.
Stämmer, nya tröjor först 2012/13.
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Re: Frågetråden

Inlägg av starvin_marwin »

Magnutz skrev:
-daniel- skrev:
Magnutz skrev:
Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Ring 086008100 och fråga.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Eller än bättre maila direkt till de på Difhockey som ansvarar för säsonskort, bland annat:
Stefan Traav <stefan.traav@difhockey.se>
Kjell Floberg <kjell.floberg@difhockey.se>

Sent from my hightech super QWERTY-keyboard
Mobba inte min nya HTC. Den lägger till det där och jag orkar inte ändra på det. ;)

Lika bra att ringa 6008140 då och be att få bli kopplad till någon av de du nämner. Ibland kan det gå ett tag innan du får svar via mail. (Har jag märkt)
Ändrade precis platser (på aktiv sittplats) för mig och en kollega, Stefan Traav är grymt tillmötesgående.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av -daniel- »

Ja, upplever att man får ett väldigt bra bemötande från samtliga man varit i kontakt med som jobbar med DIF Hockey vilket är oerhört positivt. Concept Store butiken kan vara lite "sådär" ibland, dock.
Bild
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

!

Inlägg av Magnutz »

Bemötandet är alltid bra. Svarstid har jag upplevt vid ett par tillfällen varit lång men det har säkert med rena tillfälligheter att göra. Kul att ni löser problemen smärtfritt! Sånt är kul att läsa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8119
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot :)
Avskaffa tre mot tre.
Biaas
Inlägg: 234
Blev medlem: 2009-11-07

Re: Frågetråden

Inlägg av Biaas »

Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot :)
Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Frågetråden

Inlägg av Heaty »

Biaas skrev:
Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot :)
Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.
Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.
Biaas
Inlägg: 234
Blev medlem: 2009-11-07

Re: Frågetråden

Inlägg av Biaas »

Heaty skrev:
Biaas skrev:
Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot :)
Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.
Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.
Vi kom två i publikligan, ja. Men på försäsongen hade vi ~2000/match = gnaget-nivå. :wink:

Läste du inte Mattias_87's inlägg?
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Frågetråden

Inlägg av Heaty »

Biaas skrev:
Heaty skrev:
Biaas skrev:
Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot :)
Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.
Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.
Vi kom två i publikligan, ja. Men på försäsongen hade vi ~2000/match = gnaget-nivå. :wink:

Läste du inte Mattias_87's inlägg?
Ber om ursäkt, fick för mig att det stod ES... My bad :D
DIFRobbex
Inlägg: 619
Blev medlem: 2010-03-04

Re: Frågetråden

Inlägg av DIFRobbex »

Nu jävlar ska det till att målas på balkongen.. Hade tänkt göra en vägg med först blårandig bakgrund med mörkblått och ljusblått, för att sedan smälla dit DIF märket.

Men behöver er hjälp nu. Någon som vet exakta färgkoder på fägerna i DIF märket samt färgkoderna på det blårandiga?
NWJW
Inlägg: 19
Blev medlem: 2011-03-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av NWJW »

Det finner du här:http://dif.se/om-dif/
DIFRobbex
Inlägg: 619
Blev medlem: 2010-03-04

Re: Frågetråden

Inlägg av DIFRobbex »

NWJW skrev:Det finner du här:http://dif.se/om-dif/
Tusen tack. Bara att handla färg nu..
DIFRobbex
Inlägg: 619
Blev medlem: 2010-03-04

Re: Frågetråden

Inlägg av DIFRobbex »

Ingen som vet färgkoderna i skölden i vanlig färg? Inte i cmyk, då det är för tryck på papper.
Användarvisningsbild
Tooga
Inlägg: 76
Blev medlem: 2008-02-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Sollentuna

Re: Frågetråden

Inlägg av Tooga »

Vet inte riktigt vilka koder du syftar på riktigt men dessa är, om än kanske inte helt rätta, väldigt nära sköldens färger.
Gul: #FFFF00
Röd: #FF3333
Blå: #0066CC
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Skriv svar