Rätt säker på att vi har samma tröjor kommande säsong, därefter är det dags för nya.foan skrev:För lat att kolla om någon skrivit detta tidigare.
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?
Frågetråden
Re: Frågetråden
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Stämmer, nya tröjor först 2012/13.Kentta skrev:Rätt säker på att vi har samma tröjor kommande säsong, därefter är det dags för nya.foan skrev:För lat att kolla om någon skrivit detta tidigare.
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?
- starvin_marwin
Re: Re: Frågetråden
Ändrade precis platser (på aktiv sittplats) för mig och en kollega, Stefan Traav är grymt tillmötesgående.Magnutz skrev:Mobba inte min nya HTC. Den lägger till det där och jag orkar inte ändra på det.-daniel- skrev:Eller än bättre maila direkt till de på Difhockey som ansvarar för säsonskort, bland annat:Magnutz skrev:Ring 086008100 och fråga.Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Stefan Traav <stefan.traav@difhockey.se>
Kjell Floberg <kjell.floberg@difhockey.se>
Sent from my hightech super QWERTY-keyboard
Lika bra att ringa 6008140 då och be att få bli kopplad till någon av de du nämner. Ibland kan det gå ett tag innan du får svar via mail. (Har jag märkt)
- -daniel-
Ja, upplever att man får ett väldigt bra bemötande från samtliga man varit i kontakt med som jobbar med DIF Hockey vilket är oerhört positivt. Concept Store butiken kan vara lite "sådär" ibland, dock.
!
Bemötandet är alltid bra. Svarstid har jag upplevt vid ett par tillfällen varit lång men det har säkert med rena tillfälligheter att göra. Kul att ni löser problemen smärtfritt! Sånt är kul att läsa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot
Avskaffa tre mot tre.
Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot
Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.Biaas skrev:Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot
Vi kom två i publikligan, ja. Men på försäsongen hade vi ~2000/match = gnaget-nivå.Heaty skrev:Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.Biaas skrev:Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot
Läste du inte Mattias_87's inlägg?
Ber om ursäkt, fick för mig att det stod ES... My badBiaas skrev:Vi kom två i publikligan, ja. Men på försäsongen hade vi ~2000/match = gnaget-nivå.Heaty skrev:Jaså? Så vitt jag kommer ihåg var vi väl 2/3 i publikligan.Biaas skrev:Publiksnittet låg på väl på gnaget-nivå skulle jag säga.Mattias_87 skrev:Tänkte fråga hur mycket publik det var under våra ET matcher förra året? Man fick ju en match gratis mot Luleå eftersom jag köpt säsongskort. Något hyffsat snitt och tryck på matcherna? Försöker ha något att se fram emot
Läste du inte Mattias_87's inlägg?
Nu jävlar ska det till att målas på balkongen.. Hade tänkt göra en vägg med först blårandig bakgrund med mörkblått och ljusblått, för att sedan smälla dit DIF märket.
Men behöver er hjälp nu. Någon som vet exakta färgkoder på fägerna i DIF märket samt färgkoderna på det blårandiga?
Men behöver er hjälp nu. Någon som vet exakta färgkoder på fägerna i DIF märket samt färgkoderna på det blårandiga?
Det finner du här:http://dif.se/om-dif/
Tusen tack. Bara att handla färg nu..NWJW skrev:Det finner du här:http://dif.se/om-dif/
Ingen som vet färgkoderna i skölden i vanlig färg? Inte i cmyk, då det är för tryck på papper.
Vet inte riktigt vilka koder du syftar på riktigt men dessa är, om än kanske inte helt rätta, väldigt nära sköldens färger.
Gul: #FFFF00
Röd: #FF3333
Blå: #0066CC
Gul: #FFFF00
Röd: #FF3333
Blå: #0066CC
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn