Elitserien 2010/2011

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av -daniel- »

Personligen så sitter Greger-smärtan fortfarande kvar, sådär en 13 år senare... Mår fysiskt dåligt jag hör en person som heter Greger.

Den här kvartsfinalförlusten kommer vara glömd till hösten.
Bild
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:Personligen så sitter Greger-smärtan fortfarande kvar, sådär en 13 år senare... Mår fysiskt dåligt jag hör en person som heter Greger.

Den här kvartsfinalförlusten kommer vara glömd till "Osten".
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av -daniel- »

Haha nämn inte den fula fan.
Bild
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:Haha nämn inte den fula fan.
:)

Skönt att säsongen är över. Dags att blocka alla feeds från bekanta som gillar fbk nu.. sen sova.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
kalle99
Inlägg: 218
Blev medlem: 2005-09-30
Ort: Haddonfield Illinois , 31 th October 1978

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av kalle99 »

Usch! Äckliga FBK. Nu måste vi bara visa dom jävlarna nästa år. Tror tamejtusan jag föraktar FBK lika mycket som Solnaråttorna. Faktiskt tror jag vi hade slagit dom redan i år om vi gått till final.

Hoppas verkligen vi blir slagkraftiga nästa säsong. Dags att gå tillbaka till framtiden för oss. Att vi blir ledande hockeylag i Sverige. Värmlandsbönderna har härjat fritt alldelles för länge nu.
Thelemakos
Inlägg: 3
Blev medlem: 2010-11-05

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Thelemakos »

Magnutz skrev:Tycker att få se publiken försöka starta "Vågen" och sen misslyckas är finalseriens behållning.
Vågen gick ändå 3-4 varv. Vilket är klart OK för att vara Sittplats i LLA, som är den sämsta i ES. Om man räknar bort den i Cloetta där man kan höra en nål falla och den i gbg som bara klappar om laget leder med 1 mål.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Magnutz »

Thelemakos skrev:
Magnutz skrev:Tycker att få se publiken försöka starta "Vågen" och sen misslyckas är finalseriens behållning.
Vågen gick ändå 3-4 varv. Vilket är klart OK för att vara Sittplats i LLA, som är den sämsta i ES. Om man räknar bort den i Cloetta där man kan höra en nål falla och den i gbg som bara klappar om laget leder med 1 mål.
Skulle vara sjukt mycket mera värt om alla ES-lag gjorde sitt bästa för att få igång fungerande klack-sektioner. Det är inte så svårt. Bjud på korv m. bröd och rabatterade biljetter till klack-sektionen. Få dit folk, ge TIFO-stöd (pengar/material), underlätta... Att se matcher där man hör varje skär spelarna tar är vidrigt tråkigt!

Så, se till att Wolf-Pack och vad de nu heter börjar leverera!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Magnutz »

Sitter och slötittar lite på matcher från säsongen och det är Canal + som står för personalen. Det är sån personal jag vill se under ett slutspel. Personal som gör allt för att Eventet ska synas och bli sort, inte som Jihde och Max Grinn... som gör allt för att själva synas. Det måste gå att särskilja Idol/Let'sDance/Baka med Leila och fatta att det handlar om en relativt hård sport. Då kan man inte (läs: FÅR MAN ABSOLUT INTE) ha clowner som ovan nämnda par. Ingen orkar ta dem på allvar. Det blir bara ploj. Jihde vände sig mot publiken under en av finalmatcherna och vrålade "Kämpa Skellefteå"... GrinnMax dämpade sig kanske något med dumheterna men blixtrade till emellanåt. Kanske han fick lite vibbar från folk omkring sig vad de ansåg om hans insatser...

Hur som helst. Slutspelet var avslaget om man satt i TV-soffan. Finalserien var horribel att uppleva om du inte var supporter till något av lagen. Att inte göra något mer av det är inget vidare, och att TV4 inte fattar att det inte behövs en "Stjärna" som leder en sån här produktion... det är tamejfan bara sorgligt.

Nu hoppas jag att något annat bolag köper rätten att sända finalerna och att de gör en BRA grej av det!

Anledningen till att jag klagar på det fortfarande är att jag sitter och ser LHC-DIF från i höstas och Canal + gör en bättre produktion av den matchen är TV4 gjorde - och då snackar vi alla sändningar. Hahahahaha
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av pulverapa »

Självklart Magnutz har du rätt. Wikegård får gärna kommentera slutspelet för min del.
Skriv svar