Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 28/10 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Gripen
Inlägg: 98
Blev medlem: 2005-11-03

Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 28/10 2006

Inlägg av Gripen »

Vi är några som funderar på att dra ihop 2000-talets hardcore resa till matchen skellefteå-ajk vs KUNGLIGA DJURGÅRDEN ! den 28 oktober,,, en lördag efter löning givetvis !

INGET är idagsläget klart utan med denna fråga vill jag bara kolla om intresse finns, (vi kollar priser och tider just nu)

Det vi försöker ordna är en bussresa med likasinnade,, ,dvs hockeyfanatiska DJURGÅRDARE som gillar att partajja !!! (och inte har något emot att tillbringa en stor del av helgen på en buss)

Lägg in ett ord om du skulle vara intresserad,,, vi återkommer med mer info fram över,,,
Användarvisningsbild
Original Frasse
Inlägg: 214
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Aktiv Sittplats i hockey, Sektion 106 i fotboll
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Låter mycket intressant, räkna med mig!
Crille_Krok
Inlägg: 1
Blev medlem: 2006-09-13
Ort: Sekttion F är med överallt
Kontakt:

Inlägg av Crille_Krok »

Ser fram emot att kunna spendera en HEL helg på att se tallar och annat skit längs vägen upp till polarcirkeln, kanske stanna för en och annan renklämma av roadkill vi passerar.
Hoppas det blir en lugn och behärskad resa eftersom jag skall spela med min kroumatasymfoni på måndag och så dricker jag inte alkohol heller.

Tjillevipp
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Inlägg: 166
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Kid Notorious »

Kan absolut tänka mej en sådan resa! Räkna med mej när detaljerna blir lösta. :wink:
Användarvisningsbild
Don_T
Inlägg: 809
Blev medlem: 2005-07-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Inlägg av Don_T »

Jag är stenpå!

Sen när alla är bakis går vi på DIF Damfotboll som spelar match i Skellefteå på söndagen!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Sinkan
Inlägg: 101
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Stallarholmen

Inlägg av Sinkan »

Ingen som har någon aning om vad det skulle kosta att hänga på?? Är jävligt sugen men vet ej om jag har råd...

DIF Damfotboll på söndag... Haha, LÄTT!!!
Hovet är DIF!
Gripen
Inlägg: 98
Blev medlem: 2005-11-03

Inlägg av Gripen »

vi väntar svar på priset idag alt, imorgon, vi återkommer så fort vi kan med allt mer exakt.

Kul att se att intresse finns och vi hoppas och tror att det ökar när vi har riktig info att komma med. Men snacka gärna med polare och se till/ hjälpa oss att få iväg denna buss till LAPPHELVETET !

Ja damfotboll kan man kanske slänga in oxå ! jag kan bara en ramsa om damfotboll ... " KÄMPA GRABBAR !!! "
Användarvisningsbild
Hr1
Inlägg: 166
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Hr1 »

Don_T skrev:Jag är stenpå!

Sen när alla är bakis går vi på DIF Damfotboll som spelar match i Skellefteå på söndagen!
Off topic: När Djurgårdens Idrottsförening skaffar ett A-lag i damfotboll någon gång i framtiden ska jag gå och titta, men först då.

I övrigt kan jag vara intresserad om det blir sovbuss och tiden för hemkomst i Stockholm passar.
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Har aldrig varit längre upp än Sundsvall, i samband med kvartsfinalerna mot Timrå för knappt 2 år sen. Att göra DEN resan var mördande...så en dubbelt så lång sträcka till öfvre Norrland för att se MESTA MÄSTARNA? Kan du fet hajja!

Med lite tur och tid över blir det kanske lite rehn-safari?
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Freke
Inlägg: 11
Blev medlem: 2006-10-02
Ort: Skellefteå (igen, efter tio år i Stockholm)

Inlägg av Freke »

Tja,
om man kan tänka sig att stå ut med trevliga meningsmotståndare i åttio+åttio mil, är ett tips att någon supporterreseansvarig hos DIF lägger in en blänkare på Skellefteå AIKs supporterforum, www.northpower.nu , under rubriken North Power Syd. Jag kan tänka mig att det finns några AIKare i Stockholm eller längs vägen som vill vara med och dela på busshyran. Brynäsbussen hade med sig ett par AIKare från Gävle till premiärmatchen, och vi AIKare i Stockholm har skjutsat både stockholmsleksingar och stockholmsbrynäsare i Kvalserien...
hem.passagen.se/lantmatarn
hem.passagen.se/lantmatarn2
gääst
Inlägg: 1
Blev medlem: 2006-10-04

Inlägg av gääst »

Rash skrev:Har aldrig varit längre upp än Sundsvall, i samband med kvartsfinalerna mot Timrå för knappt 2 år sen. Att göra DEN resan var mördande...så en dubbelt så lång sträcka till öfvre Norrland för att se MESTA MÄSTARNA? Kan du fet hajja!

Med lite tur och tid över blir det kanske lite rehn-safari?
Om du tyckte det var "mördande" långt till Timrå får du nog åka likbil om du ska ta dig ända upp till Skellefteå :lol:

ps. drog en utflykt över dagen till huvudstan från gbg för att se Skellefte ta 3 pinnar. hann även med en liten picknick.
Långt? -nejdå, alldeles lagom för att inte hinna dricka för mycket på vägen :lol:
Användarvisningsbild
Jojje
Inlägg: 828
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Östermalm

Inlägg av Jojje »

Don_T skrev:Jag är stenpå!
Tappade all lust att åka nu så jag följer inte med.
Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Kan inte du låna din farsas privatflyg?
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jojje har talat.
Sjunger avgå Johnny...
gulgul
Inlägg: 138
Blev medlem: 2005-12-29

Inlägg av gulgul »

Det är 2veckor och 3dagar kvar till matchen börjar. skulle det bli någon resa upp dit? skulle vara bra å veta hur mycket det kommer kosta och det..
Skriv svar