Inte fått mina biljetter

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inte fått mina biljetter

Inlägg av mikaelelk »

Jag har för första gången köpt sässongskort i år. Jag har betalt dem, men biljetterna har inte kommit.
Har mailat till kansliet och frågade. Men dem sa att jag skulle maila till Bengt Högström. Har gjort det men inte fått något svar.
Har ni andra fått era biljetter?
Användarvisningsbild
Don_T
Inlägg: 809
Blev medlem: 2005-07-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Re: Inte fått mina biljetter

Inlägg av Don_T »

mikaelelk skrev:Jag har för första gången köpt sässongskort i år. Jag har betalt dem, men biljetterna har inte kommit.
Har mailat till kansliet och frågade. Men dem sa att jag skulle maila till Bengt Högström. Har gjort det men inte fått något svar.
Har ni andra fått era biljetter?
Undrar du om F-kortet eller "vanligt" säsongskort?

Jag vet att F-kortet inte är klart än, det blir klart innan premiären!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

Jag köpte ett "vanligt" sässongskort.
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

Har ni andra fårr era biljetter eller?
Användarvisningsbild
lu
Inlägg: 58
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av lu »

mikaelelk skrev:Har ni andra fårr era biljetter eller?
Föreslår att du ringer ner till butiken i Globen. Vet att några fått brev om att det är utlämning nu.
Användarvisningsbild
Hr1
Inlägg: 166
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Hr1 »

Har också "vanligt" säsongskort men har fått mejl om att jag kunde hämta ut biljetterna i DIF Hockeys butik i Globen Centrum fram till den 12:e September. Min morbror hämtade ut sina igår.

Dock var butiken stängd idag, tjugo över elva, trots att dom ska öppna klockan elva, så om någon har planer på att hämta ut sina säsongsplåtar idag så är det nog bäst att ringa och kolla att det är öppet först.
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Therocket1
Inlägg: 920
Blev medlem: 2005-08-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Skarpnäck, Stockholm

Inlägg av Therocket1 »

Hmm, jag har beställt ett 50-kort och har inte fått något mail ännu. Är det någon som har fått ett mail som har köpt ett 50-kort?
Användarvisningsbild
mikaelelk
Inlägg: 55
Blev medlem: 2006-07-31
Säsongskort: Ja

Inlägg av mikaelelk »

Pratade med Bengt på kansliet. Nått har blivit fel, mailet om att biljetterna är klara har tydligen inte gått ut till mig.
Så det är bara att ta med sig legitimation och komma ner till butiken och hämta ut biljetterna.
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1433
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Inlägg av Stocky »

Jag beställde idag hoppas jag får dom innan nyår ialf ;)
Gripen
Inlägg: 98
Blev medlem: 2005-11-03

Inlägg av Gripen »

var på butiken igår (tragiska gas-måndagen) och köpte plåt.. enligt vad jag förstår så ska billjetterna komma idag och imorgon ... alltså tisdag -onsdag för er som tycker att det blev invecklat.

en lite rolig grej hända faktiskt trots att det var gas-måndag,,, jag mötte otto, ronnie P och dragan i globen garaget och DIF-are som jag är så frågade jag givetvis om det var värt att köpa säs-plåt i år ... otto såg bara förvånad/rädd ut ? dragan garvade men ronnie lovade att det var verkligen värt pengarna i år.. härliga grabbar de där !

SÅ KÖP DIN PLÅT REDAN IDAG !!!
Skriv svar