DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av android »

Nu tappade serien lite igen. Janne känns bara dryg mot pyrotekniksnubbarna. Och serien har bara blivit fel.

3,2,1 GOTT NYTT ÅR!

Ok, var ju ett tag sedan det var nyår?

Jag har ett förslag. Micka upp 2,3 spelare under en träning. Rimligtvis borde detta skett andra träningen under uppehållet. Låt Mark, Kronwall och Fimpen åka runt med mickar en hel träning. Filma allting från sidan, klipp ihop ett 8 minuters klipp. Kan nog bli riktigt roligt.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Tycker också att Janne verkar jävligt osympatisk, skulle blivit lack om jag var en av de två grabbarna.
Blir tiltad bara jag tänker på den här serien. Snälla lägg ner? Ska det vara så svårt att hitta på saker som vi faktiskt vill se? Androids idé om "mickade" spelare är ju kanonbra t.ex.

Det är SPELARNA man vill åt. Deras snack, deras tänk, deras vardag osv.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av DIF_Soldier »

Inga intervjuer efter derbysegern?
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 715
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Jimmy Peterson »

DIF_Soldier skrev:Inga intervjuer efter derbysegern?
Kommer under dagen.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Jockmaniac »

Snälla sig att ni filmat lite under festen på isen efter matchen också? Borde vara obligatoriskt efter en derbyseger!
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Jockmaniac »

Och var tusan är intervjuerna :shock:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17593
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av SirDIFalot »

Vill inte klaga eller så, men det känns rätt viktigt att intervjuerna kommer upp när det är "hett". Likt efter en derbyseger kan man ju sitta i timmar och leta efter alla nyheter och citat kring derbysegern. Ni får inte alls lika många tittare om de kommer upp ett par dagar senare. Samma sak om en intervju görs flera dagar senare när fokus mer ligger på HV. Får väl hoppas intervjuerna är gjorda direkt efter derbyt i alla fall bara det att det tar tid att redigera eller något.

Jobba på!
Expert.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av android »

Knappa timmen kvar på dagen. Kriga fram DIF-tv nu.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Hildi
Inlägg: 196
Blev medlem: 2011-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Hildi »

om det är wille som gör intervjuerna efter Derbyt är det ju knappast direkt efter matchen, då wille inte var på globen? (som han sade i 08Hockey)
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 715
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Jimmy Peterson »

Av olika orsaker kom det inte upp något i går. Därför såg vi till att länka till det riktigt bra avsnittet av 08 Hockey (även om inte vi producerar det). Men ett DIFTV-klipp är på gång under dagen. Kan bara beklaga att det inte kom något direkt efter derbyt. Jag gjorde så gott jag kunde med textintervjuer, så att spelarkommentarer kom ut den vägen i stället.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av android »

Jimmy Peterson skrev:Av olika orsaker kom det inte upp något i går. Därför såg vi till att länka till det riktigt bra avsnittet av 08 Hockey (även om inte vi producerar det). Men ett DIFTV-klipp är på gång under dagen. Kan bara beklaga att det inte kom något direkt efter derbyt. Jag gjorde så gott jag kunde med textintervjuer, så att spelarkommentarer kom ut den vägen i stället.
Visserligen länkar ni väl alltid 08-hockeyavsnitten?

Textintervjuerna var riktigt bra, men alltid mer livfullt med grafisk media. Att DIFTV-intervjun var med Montén (som även var i 08-hockey) kändes sådär då man redan har fått hans perspektiv på matchen.

Även om man spelar om lika många poäng mot Luleå som mot gnaget så känns det viktigare med DIFTV efter ett derby. Nu blev det ju som det blev och förhoppingsvis har ni dragit lärdom av detta.

Vet att du Jimmy drar ett enormt lass med hemsidan, ditt namn står på nästan alla texter. Du borde få mer assistans.

DIF känns generellt mer stängt i år jämfört med exempelvis förra året. Inga laguppställningar, inga öppna träningar etc. Det känns tråkigt.
Född till sportchef.
WilleB
Inlägg: 27
Blev medlem: 2005-11-07

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av WilleB »

Ber om ursäkt för att jag inte gjorde någon DIFTV på derbyt, jag hann inte dit då jag satt fast med annat jobb. Dagen efter åkte jag och intervjuade Mark, men intervjun blev så kass så jag valde att inte publicera den. Men hur som helst, det var mitt fel att det blev så dåligt, och jag ska försöka gottgöra er (men det dröjer eftersom jag ska på läger med fotbollen mellan den 23/2 - 3/3)
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5855
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Daniel942 »

WilleB skrev:Ber om ursäkt för att jag inte gjorde någon DIFTV på derbyt, jag hann inte dit då jag satt fast med annat jobb. Dagen efter åkte jag och intervjuade Mark, men intervjun blev så kass så jag valde att inte publicera den. Men hur som helst, det var mitt fel att det blev så dåligt, och jag ska försöka gottgöra er (men det dröjer eftersom jag ska på läger med fotbollen mellan den 23/2 - 3/3)
Gottgör oss med "en dag med Fimpen"! :wink:

Bra intervjuer i alla fall efter dagens match, gillas!
DIF!
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Enbom »

Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5855
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Daniel942 »

Hittade en riktigt rolig intervju med Adam.


Hahaha, MÅÅÅL!
DIF!
Skriv svar