Då har vi alltså lagen: Leksand, Mora och Sundsvall att välja på i och med att Björklöven har gått i KK.Glasflaskan skrev:Spelar i Allsvenskan i ett lag norr om Gävle.
Är det du som är Pelle Prestberg?

Då har vi alltså lagen: Leksand, Mora och Sundsvall att välja på i och med att Björklöven har gått i KK.Glasflaskan skrev:Spelar i Allsvenskan i ett lag norr om Gävle.
Haha, du tror att han håller på DIF och en dag vill spela för oss? Nädu, jag tror han la ned de eventuella tankarna runt 1998...melker skrev:Då har vi alltså lagen: Leksand, Mora och Sundsvall att välja på i och med att Björklöven har gått i KK.Glasflaskan skrev:Spelar i Allsvenskan i ett lag norr om Gävle.
Är det du som är Pelle Prestberg?
Jaså, det finns inte snö på vinterhalvåret där du bor då?Millwall skrev:Jag skulle gissa på Plogar med tanke på alla bönder som hänger här!
Bra jävla resumé!Skywalker skrev:Dricker öl, sover, väntar på nästa match.
Vote kick.alskar_dif skrev:Kollar på hockey, hänger med DY, spenderar tid med mina barn och barnbarn.
Ingen jag känner.Snazzi skrev:Vote kick.alskar_dif skrev:Kollar på hockey, hänger med DY, spenderar tid med mina barn och barnbarn.