Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.Pluggen skrev:Jaha då var man då hemkommen från derbyt, mitt första någonsin, och troligen mitt sista... (Jag har inte läst hela tråden, och tänker inte göra det heller, så det jag skriver kanske redan har skrivits, men det ger jag fan i) en match som borde det ha varit en fest även om vi förlorat så borde ha varit en en rolig tillställning...
MEN tack vare en jävla massa drägg i VÅRAN EGEN klack så var det bara pinsamt och plåsamt från börja till slut! Det börjar med att en massa idioter börjar går ner för trappan på sektion A15 redan under värmingen och går via läktarna bort mot gnaget-klacken för att börja slåss...
VAD I HELVETE ÄR DET MED ER/DOM SOM GJORDE DET? PÅ VILKET SÄTT HJÄLPER DET DIF? Snarare så KAN det mycket väl ha bidragit till att våra spelare blev distraherade och gjorde en sämre insats än annars... TILL ER SOM GJORDE DET: GÖR VÄRLDEN EN TJÄNST OCH TA LIVET AV ER, VI BEHÖVER INTE ER OCH NI KAN DRA ÅT HELVETE... Ni kan börja hålla på hiv-köping eller något annat jävla pisslag...
Under nationalsången var det något jävla spån som kastade en bengal in på isen, hur fan tänker man då? Vad var det som idioten att tycka att det var en bra idé? Den som gjorde det kan köra upp sin jävla bengal i arslet och dra åt helvete han med...
Sen alla klackturister och annan skit kan man få hjärnblödning på även en bra dag... För att avsluta med allt jävla spring på läktarn under hela matchen är jävligt irriterande, i synnerhet när folk knuffar till en när dom går förbi, det är irriterande när det är en olyckshändelse, men när folk gör det avsiktligt, då blir jag riktigt förbannad... Hur tänker en sån idiot? Han står ivägen så det är helt okej att börja knuffas? Underbarst av allt var att idioten böjade vässa när jag knuffade tillbaka...
Om den som började vässa läser det här, hur tänkte du? Du ska vara jävligt glad att du inte åkte på spö... Om du avsiktligt knuffar någon så att han tappar balansen och ramlar omkull så måste du väl förihelvete räkna med att du får något tillbaka?
Som jag skrev i början, det här var mitt första derby, och troligen mitt sista, även om jag har biljetter till båda hemmaderbyna...
Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Re: Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Förresten, vad var det som klackledaren gick igång på så förbannat? Såg hur han stormade in till centrum av klacken och började skälla som fan på två snubbar (tror jag) för att senare gå tillbaka igen.
Nä, våra spelare blev ju tydligen så förskräckta av att det var stökigt under uppvärmningen så att de inte kunde förmå sig att fokusera på att spela ishockey.Millwall skrev:
Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.
Men nu ska han ju inte gå på några fler derbyn, så det är åtminstone en liten tröst. Så slipper vi fler såna här inlägg.
Ähhh... Jag är bara arg och framförallt besviken. Gör som de flesta gjort. Skit i mitt nonsens. Vi kommer alla tillbaka och gör bättre ifrån oss.
ÄLSKA DIF!!!
ÄLSKA DIF!!!
Halvsatt ned och höll käft.Kentta skrev:Förresten, vad var det som klackledaren gick igång på så förbannat? Såg hur han stormade in till centrum av klacken och började skälla som fan på två snubbar (tror jag) för att senare gå tillbaka igen.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Det var mest skrivet för att jag blir trött och besviken när DIF-supportrar beter sig som drägg, vill dom slåss kan dom göra det någon annanstans, eller tycker du att det är begåvat att börja slåss INNAN matchen ens har börjat? Tyvärr så har du rätt i att DIF spelade sämre än ajk...Millwall skrev:Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Ja det är klart det är lugnt att bråka om det inte går vår väg på isen. tyckte 1 bengal på våra spelare inte räckte till. Och hur många stolar tog vi sönder? 5-6? Borde ju kunna ha sönder minst 50 stycken vid nästa derby. Vi borde även kunna knocka fler ordningsvakter och skrämma slag på mer barnfamiljer. Allt för att visa de likasinnade på andra sidan att vi inte är sämre!Millwall skrev: Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.
Nej fy fan för packet bland våra supportrar. Mitt kära DIF spelade riktigt riktigt dåligt idag, men jag riktar ALL min kritik idag mot asen som förstör för alla andra både inne på arenan och utanför. Kasta bengaler på våra egna spelare? Trodde inte man kunde sjunka lägre.
Men bara att bita ihop och se fram emot Luleå på torsdag och sedan en revansch i november igen.
Du har ju ändå en viss poäng i det du skriver, och jag tror att vi är flera som är besvikna...Millwall skrev:Ähhh... Jag är bara arg och framförallt besviken. Gör som de flesta gjort. Skit i mitt nonsens. Vi kommer alla tillbaka och gör bättre ifrån oss.
ÄLSKA DIF!!!
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Ingen av våra spelare blev träffad av en bengal, inte ens nära. Alltså kastades ingen bengal p våra egna spelare. Förutom den "lilla" detaljen är du givetvis berättigad att tycka vad du vill.Hitsu skrev:Ja det är klart det är lugnt att bråka om det inte går vår väg på isen. tyckte 1 bengal på våra spelare inte räckte till. Och hur många stolar tog vi sönder? 5-6? Borde ju kunna ha sönder minst 50 stycken vid nästa derby. Vi borde även kunna knocka fler ordningsvakter och skrämma slag på mer barnfamiljer. Allt för att visa de likasinnade på andra sidan att vi inte är sämre!Millwall skrev: Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.
Nej fy fan för packet bland våra supportrar. Mitt kära DIF spelade riktigt riktigt dåligt idag, men jag riktar ALL min kritik idag mot asen som förstör för alla andra både inne på arenan och utanför. Kasta bengaler på våra egna spelare? Trodde inte man kunde sjunka lägre.
Men bara att bita ihop och se fram emot Luleå på torsdag och sedan en revansch i november igen.
Nej du kanske har rätt. Såg bara något ljust flyga ut mot våra spelare i ögonvrån varpå en brevid mig skrek att någon skulle träffas. Oavsett så var det dumt gjort. Bengaler i all ära, men tycker inte det hör hemma i en ishall.AMMC skrev:Ingen av våra spelare blev träffad av en bengal, inte ens nära. Alltså kastades ingen bengal p våra egna spelare. Förutom den "lilla" detaljen är du givetvis berättigad att tycka vad du vill.Hitsu skrev:Ja det är klart det är lugnt att bråka om det inte går vår väg på isen. tyckte 1 bengal på våra spelare inte räckte till. Och hur många stolar tog vi sönder? 5-6? Borde ju kunna ha sönder minst 50 stycken vid nästa derby. Vi borde även kunna knocka fler ordningsvakter och skrämma slag på mer barnfamiljer. Allt för att visa de likasinnade på andra sidan att vi inte är sämre!Millwall skrev: Jag började läsa ditt inlägg med intresse, men så hamnade där det brukar. DUMMA SUPPORTRAR. DÖD OCH HELVETE ÅT DESSA... Vad är det som är så förkastligt. Att dessa vill konfronteras med likasinnade? Vi spelade som sköten och det är där rätteligen kritiken borde ligga. Ingen annanstans.
Nä, fyfan va skönt det blir me er som varit på ert första derby! gå hem, grina hos morsan och betala en psykolog! så slipper vi er tröttmössor resten av säsongen. Välkommen till verkligheten. bara vänja er vid detta, va trodde ni? att vi skulle ropa bu oc kasta popcorn på varandra eller?
DIF spelade för övrigt sjukt dåligt idag. nu är det hög tid att ändra någonting hardy....
3 poäng mot luleå..
DIF spelade för övrigt sjukt dåligt idag. nu är det hög tid att ändra någonting hardy....
3 poäng mot luleå..
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
-
Tja, det mesta har väl redan skrivits. Oerhörd pina ända från dess att bengalen flög in på isen tills det att Mongo-Steen satte 5-2. För övrigt så har jag nog aldrig sett en sämre insats än den som Bom-Bom bjöd på idag. Tror inte att han kan ha haft mer än ett rätt på banan sammanlagt, och ändå hade han mest istid av alla i laget. Riktigt illa med tanke på att han ska vara våran klassback denna säsongen. Plus till Sillen och Brodin, resten kan hoppa på första bästa tåg till Haparanda och sen börja springa tillbaka till Stockholm. Skäms!
Som sagt, det mesta är sagt. USELT är min utvärdering.
Hur är det möjligt? Vad är det för fel?
Jag hoppas Hardy och alla spelare offentligt ber om ursäkt till fansen! För detta är totalt oacceptabelt.
Otto som är sämre än någonsin men väldigt bra på att analysera (kanske kunde sluta spela hockey och bli expert istället?) säger "vi måste förbättra vår inställning". Men hur fan kan det vara fel på inställningen i ett derby!? Vad behöver de för att tända till? Riktigt jävla oroväckande.
Ekman säger att de slarvar och att de borde kunna förhindra AIK:s mål...Näää? Men vafan gör det då!
Det är så dåligt att jag mår illa!
Andreas Holmqvist kan tänka sig offra en arm för Djurgårdspubliken...Mm säkert...
Jag hoppas Hardy och alla spelare offentligt ber om ursäkt till fansen! För detta är totalt oacceptabelt.
Otto som är sämre än någonsin men väldigt bra på att analysera (kanske kunde sluta spela hockey och bli expert istället?) säger "vi måste förbättra vår inställning". Men hur fan kan det vara fel på inställningen i ett derby!? Vad behöver de för att tända till? Riktigt jävla oroväckande.
Ekman säger att de slarvar och att de borde kunna förhindra AIK:s mål...Näää? Men vafan gör det då!
Andreas Holmqvist kan tänka sig offra en arm för Djurgårdspubliken...Mm säkert...
Haha, fan va skrajj man blev där. Jag stod och kollade på storbildskärmen för att se reprisen på 4-2 målet för att se vem som slog indianaren, och la inte märke till att Martin (det är väl så han heter?) drog igång klacken. Sen kollar man ner och ser honom gå emot en som en rosenrasande oxe, och fan sån lättnad det var när han stannade 2 rader framför mig och drog upp killen som satt ner. Kändes verkligen som om att han var på väg att skämma ut mig offentligt där när jag inte var med för första gånger under matchen, heheKentta skrev:Förresten, vad var det som klackledaren gick igång på så förbannat? Såg hur han stormade in till centrum av klacken och började skälla som fan på två snubbar (tror jag) för att senare gå tillbaka igen.
Bra att han lackade ur i alla fall, det behövde klacken. Det var många som var allmänt bittra och sega i mitten av vår nedre sektion och efter Martins raseriutbrott så var det då inte många som vågade stå tysta, he he.
Cred till honom för hans insats. Det behövs fler personer av hans karraktär!
Det där var fakiskt en bra kommentar, vad behövs för att tända det här laget?V-sign skrev:Som sagt, det mesta är sagt. USELT är min utvärdering.