Stora nyheter angående ny fotbollsarena - Följande gäller!

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Syjunta
Inlägg: 38
Blev medlem: 2010-03-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mörkerstaden där SSAB regerar

Re: Stora nyheter angående ny fotbollsarena - Följande gäller!

Inlägg av Syjunta »

Millwall skrev:Slöa j*vla håkki DIFare! Så J*vla mycket bönder så det gror havre ur Era öron. Skämmes ta mig f*n att Ni inte var på plats idag för demonstrationen.

BONDJ*VLAR!!!
Nu måste jag ju säga att jag är lite sen. Men om vi skulle ta och vända på steken. Om det var så att det var DIF Hockey som kanske skulle få bygga ny arena. Hade då dessa underbara änglar till Fotbollsdjurgårdare som inte har mycket eller om något alls till övers för hockeyn varit där och demonstrerat? Jag skulle inte tro det.

Det var min rage för idag.
Tack för mig.
"100% av alla skott du inte skjuter blir inte mål"
Användarvisningsbild
season
Inlägg: 181
Blev medlem: 2008-10-29
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Stora nyheter angående ny fotbollsarena - Följande gäller!

Inlägg av season »

Millwall skrev:Slöa j*vla håkki DIFare! Så J*vla mycket bönder så det gror havre ur Era öron. Skämmes ta mig f*n att Ni inte var på plats idag för demonstrationen.

BONDJ*VLAR!!!
Ärligt talat tycker jag det var veckans roligaste inlägg. Helt taget ur luften sådär. Och lille Millwall tar i så han kissar ner sig :lol:

Jag tyckte i alla fall att demonstrationen var en kul grej även som politikerna var så tråkiga så klockorna stannade. Skulle sitta riktigt fint med en hockeyarena i anslutning också. Men det är väl att drömma om för mycket.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Skriv svar