Säsongskort!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Säsongskort!

Inlägg av Heaty »

Någon som vet när/om man kommer få ett kort? Jag antar att det borde komma, men med tanke på att matchen mot Linköping inte är så långt bort, och jag vill behålla mina 50kr. Så skulle jag vilja veta när korten kommer? Och om det inte kommit när matchen mot Linköping, kan jag bara visa leg och sen kan dem kolla upp detta? Tacksam för snabbt svar :D


EDIT: Ursäkta för att jag la det i fel tråd, eller snarare att jag inte la det i en tråd. En MOD får gärna flytta på posten om denne känner för det.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort!

Inlägg av Daniel942 »

Du får väl inga biljetter till ET med säsongskortet..
DIF!
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Säsongskort!

Inlägg av Heaty »

Ursäkta? Vilket fall som helst så syftade jag på om/när jag får hem själva kortet, precis som t.ex medlemskapskortet? Och om jag inte får det, kan jag fortfarande får det rabatterade priset som gäller i Europhean throphy matcherna, även fast jag inte kan visa upp ett kort?
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort!

Inlägg av blårandigt »

Precis som Heaty undrar jag när korten kommer. Skulle gissa på att de inom några dagar..
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort!

Inlägg av Daniel942 »

Heaty skrev:Ursäkta? Vilket fall som helst så syftade jag på om/när jag får hem själva kortet, precis som t.ex medlemskapskortet? Och om jag inte får det, kan jag fortfarande får det rabatterade priset som gäller i Europhean throphy matcherna, även fast jag inte kan visa upp ett kort?
Jaha, du menar så. Missförstod dig :roll:
DIF!
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Säsongskort!

Inlägg av Heaty »

Daniel942 skrev:
Heaty skrev:Ursäkta? Vilket fall som helst så syftade jag på om/när jag får hem själva kortet, precis som t.ex medlemskapskortet? Och om jag inte får det, kan jag fortfarande får det rabatterade priset som gäller i Europhean throphy matcherna, även fast jag inte kan visa upp ett kort?
Jaha, du menar så. Missförstod dig :roll:
Inga problem :D
Såg att första posten blev lite kladdig :|
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Re: Säsongskort!

Inlägg av Stocky »

Någon som vet om Bengt Högberg har semester denna vecka? Maila han i förra veckan men ej fått svar en, brukar vara autosvar på sommaren. Är lite nojig över säsongskorten!
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Säsongskort!

Inlägg av mannge »

Stocky skrev:Någon som vet om Bengt Högberg har semester denna vecka? Maila han i förra veckan men ej fått svar en, brukar vara autosvar på sommaren. Är lite nojig över säsongskorten!
De på kontoret var tillbaka idag efter semestern. Var nere i shoppen i förmiddags innan träningen för att se om säsongskorten hade släppts. Dvs. han/de hade nog en hel drös mail att gå igenom under dagen.
Blue Brigade A11
Skriv svar