SHL 20/21: Djurgårdens IF - Färjestad 28/1 - 2021

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7032
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

SHL 20/21: Djurgårdens IF - Färjestad 28/1 - 2021

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Manijock skrev: 2021-01-30 10:41:54 Han valde ju naturligtvis ut de etablerade spelarna för att det är de som klarar av det. Dick, Wandell, Tom, Mantas, Bergfors osv! Hade varit mindre smart att gå på gossarna.

Förstår inte hur man skulle kunna ta det fel. Om min chef skulle gå ut och kritisera mitt och mina kollegors jobb så skulle jag reagera på något av två sätt:

1. Fan va orättvist. Inte alls så dåligt som hen säger. Jag ska fan visa hen!

2. Vi har verkligen inte gjort det vi ska göra. Det är för dåligt!

1 bör leda till en taggning åtminstone. Andra bör inte göra någon större effekt. Hur som helst så förstår jag inte hur det skulle kunna bli värre.
Sant.
Sedan jämför någon med barn och tillrättavisningar.
Det handlar ju om vuxna professionella hockeyspelande män för fan.

Sluta lipa och prestera. Var ju knappt en ordentlig sågning.
Om nu Jocke fortsätter gå via media så är ju det kortet spelat och ingen idé något mer.
Förhoppningsvis taggar de ihop gruppen, i värsta fall fortsätter de underprestera och inget nytt har hänt.

Helt annan sak om Robban gått ut i media, han är deras tränare som är med gruppen 24/7.
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2287
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

SHL 20/21: Djurgårdens IF - Färjestad 28/1 - 2021

Inlägg av Buford »

BOMBOM BOUCHARD skrev: 2021-01-30 10:52:48 Sant.
Sedan jämför någon med barn och tillrättavisningar.
Det handlar ju om vuxna professionella hockeyspelande män för fan.

Sluta lipa och prestera. Var ju knappt en ordentlig sågning.
Om nu Jocke fortsätter gå via media så är ju det kortet spelat och ingen idé något mer.
Förhoppningsvis taggar de ihop gruppen, i värsta fall fortsätter de underprestera och inget nytt har hänt.

Helt annan sak om Robban gått ut i media, han är deras tränare som är med gruppen 24/7.
Exakt! Det kan ju inte bli sämre iaf och vill spelarna åka runt och hänga läpp för Jockes utspel så lär vi inte se någon skillnad heller. Nu måste hela laget fan tagga till och ta sitt ansvar ute på isen och i båset. Den som inte gör det från och med nu kan ta sitt pick och dra, det är slutdaltat nu, det är ingen skyddad verkstad som bedrivs.
Skriv svar