CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Praetori
Inlägg: 13543
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Inlägg av Praetori »

Lee Harvey Oswald skrev:
förevigtdjurgården skrev:Säg vad ni vill, men vet inte riktigt om jag sett samma match.

Miltalet gånger bättre match än hemmafighten, Manuel Ågren pigg och spelglad idag, kul att se.

Mountfield är tydligen ett tungt och ändå relativt bra lag. Känns i mina ögon som en vassare variant av Lulä. Okej PP-spel och Svedberg bra idag. Hoppss okej med Holtz och Dick. Spelar vi såhär kommer poängen i SHL, var så säkra.
Topp 4 i SHL slår topp 4 i Extra Liga, MHK ligger...9:a.
DIF får alla andra att se stabila ut denna säsong, där har du den bittra sanningen
Tjeckiska ligan är som nedre halvan av SHL ungefär. Ett Svenskt topplag skall slå Tjeckiskt motstånd i bäst av 2. Vi är inte ett Svenskt topplag just nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Donkels-2.0
Inlägg: 1782
Blev medlem: 2017-10-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungliga huvudsaken

Re: CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Inlägg av Donkels-2.0 »

minalman skrev:Släpp Walli nu hörni!
Han behöver spela mycket match för att utvecklas och skulle han fått göra det hos oss hade ni bara gnällt.
Att vi släppte Walli har jag inget problem med men däremot mår jag illa av hur vi tar oss an uppgifterna
Ceterum censeo Solna esse delendam
Manijock
Inlägg: 7613
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Inlägg av Manijock »

minalman skrev:Släpp Walli nu hörni!
Han behöver spela mycket match för att utvecklas och skulle han fått göra det hos oss hade ni bara gnällt.
Hellre Walli än Kahilainen eller Bjerselius(?). Det viktigaste är att vi har två lag bakom oss så vi kan släppa det här skämtet till säsong.
Donkels-2.0
Inlägg: 1782
Blev medlem: 2017-10-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungliga huvudsaken

Re: CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Inlägg av Donkels-2.0 »

Praetori skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
förevigtdjurgården skrev:Säg vad ni vill, men vet inte riktigt om jag sett samma match.

Miltalet gånger bättre match än hemmafighten, Manuel Ågren pigg och spelglad idag, kul att se.

Mountfield är tydligen ett tungt och ändå relativt bra lag. Känns i mina ögon som en vassare variant av Lulä. Okej PP-spel och Svedberg bra idag. Hoppss okej med Holtz och Dick. Spelar vi såhär kommer poängen i SHL, var så säkra.
Topp 4 i SHL slår topp 4 i Extra Liga, MHK ligger...9:a.
DIF får alla andra att se stabila ut denna säsong, där har du den bittra sanningen
Tjeckiska ligan är som nedre halvan av SHL ungefär. Ett Svenskt topplag skall slå Tjeckiskt motstånd i bäst av 2. Vi är inte ett Svenskt topplag just nu.
Men dom slog sina finalmotståndare så jag vill inte helt räkna bort dom i finalen i synnerhet som den går på deras hemmaplan
Ceterum censeo Solna esse delendam
Donkels-2.0
Inlägg: 1782
Blev medlem: 2017-10-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Kungliga huvudsaken

Re: CHL 2019 : Mountfield HK - Djurgårdens IF 14/1-2020

Inlägg av Donkels-2.0 »

Manijock skrev:
minalman skrev:Släpp Walli nu hörni!
Han behöver spela mycket match för att utvecklas och skulle han fått göra det hos oss hade ni bara gnällt.
Hellre Walli än Kahilainen eller Bjerselius(?). Det viktigaste är att vi har två lag bakom oss så vi kan släppa det här skämtet till säsong.
Och det kommer vi klara av
Ceterum censeo Solna esse delendam
Skriv svar