SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
Vem tar artisten utan att googla?Jag är Djurgår'n och Brynäs på Hovet
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Två tuffa matcher framför oss. Det skulle svida rejält att få noll poäng i dessa. Men om vi vinner kan vi verkligen börja drömma om 10e platsen.
Jag gissar på 1p i denna drabbning.
Jag gissar på 1p i denna drabbning.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det krävs ett smärre mirakel för att vi ens ska få vara med och leka här.
Tyvärr kommer Westerholmarna köra 8or runt hela gänget tills de tröttnar och kastar in en sådär sextioåtta baljor bakom vilken keeper som än står. Odiskutabelt är däremot att vilken av våra burväktare som än får stå där så kommer det spys galla här.
0-68 och den största förlusten i elitidrottshistoria i ishockey.
Tyvärr kommer Westerholmarna köra 8or runt hela gänget tills de tröttnar och kastar in en sådär sextioåtta baljor bakom vilken keeper som än står. Odiskutabelt är däremot att vilken av våra burväktare som än får stå där så kommer det spys galla här.
0-68 och den största förlusten i elitidrottshistoria i ishockey.
Vila i Frid, DIF Hockey.
Vi möter ett lag som är klasser bättre än oss och kan utmana om guldet i år. Kan vi ta tre poäng totalt på detta dubbelmöte så är jag mer än nöjd.
0 poäng är utgångsläget i min värld. Låt inte Adam stå tack.
Önskemål om dessa kedjor herr Ohlson:
Ridderwall Anderson Brodin
Lundh Ljungh Vejdemo
Ikonen J.Davidsson M.Davidsson
Henke L.Johansson Ahlén
Tycker Vejdemo har fin form men att Juniskedjan inte skapat så mycket det senaste.
Svårt att placera in Ikonen. Tambellini ska icke spela mer. Gör en Kousa på honom tack.
Längtar för övrigt till Possler kommer igång.
En skön kedja hade varit
Possler Linus J och Ikonen. Mycket fart och energi i den kedjan.
Kämpa!!!
0 poäng är utgångsläget i min värld. Låt inte Adam stå tack.
Önskemål om dessa kedjor herr Ohlson:
Ridderwall Anderson Brodin
Lundh Ljungh Vejdemo
Ikonen J.Davidsson M.Davidsson
Henke L.Johansson Ahlén
Tycker Vejdemo har fin form men att Juniskedjan inte skapat så mycket det senaste.
Svårt att placera in Ikonen. Tambellini ska icke spela mer. Gör en Kousa på honom tack.
Längtar för övrigt till Possler kommer igång.
En skön kedja hade varit
Possler Linus J och Ikonen. Mycket fart och energi i den kedjan.
Kämpa!!!
Ich bin ein Berliner?mb81 skrev:Vem tar artisten utan att googla?Jag är Djurgår'n och Brynäs på Hovet
It's easier to be an asshole to words than to people
Thåström?mb81 skrev:Vem tar artisten utan att googla?Jag är Djurgår'n och Brynäs på Hovet
Possler lär ju spela ikväll?
-
Han lär väl behöva ett par veckor på sig för att komma in i matchtempo? Men det kanske han redan lyckats samla på sig?DIFtomppa skrev:Possler lär ju spela ikväll?
-
Skidlöparn skrev:Han lär väl behöva ett par veckor på sig för att komma in i matchtempo? Men det kanske han redan lyckats samla på sig?DIFtomppa skrev:Possler lär ju spela ikväll?
Äsch han är ung, släng in han i hetluften direkt bara.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Jahopp, återigen drar man sig iväg till Hovet för att lida med sitt kära Djurgår´n. Ska lidandet få ett lyckligt slut denna kväll? Jag tror faktiskt det. Känns som att det brukar vara 50/50 mot brynolf, och denna kväll känns som den bra 50-sidan.
Ska vi gissa på 3-2? Det var länge sedan Matt gjorde mål...
Ska vi gissa på 3-2? Det var länge sedan Matt gjorde mål...
Det enda som känns 100% självklart inför dagens match är att Westerholmarna gör minst 1 mål. Kämpa Djurgården!!
Alf Robertsson är alltså det rätta svaret. Den raden har fastnat efter för många bilfärder med päron med tvivelaktig musiksmak.Davidsson skrev:Thåström?mb81 skrev:Vem tar artisten utan att googla?Jag är Djurgår'n och Brynäs på Hovet
Skulle hellre haft Thåström i bilen!
Kan inte komma på ett enda lag i SHL som känns såååå överlägset vårt som Brynäs. Rankar dem högre än Frölunda och Växjö oavsett tabelläge. Tycker det är bästa laget vi mött hittills i år. Med det sagt så hoppas man på ett Brynäs som underskattar oss till Max samtidigt som vi gör säsongens bästa match under 60 min. Då finns en chans. Allt över 0p idag är en sjuk bonus.
Laguppställning? Drömmen är att Tambellini är extra och Ikonen får hans plats i andra. Tror att det skulle lyfta kedjan sjukt mycket. Som det är nu är Ljungh och Ridderwall ensamma ute på isen. Skulle kunna kalla Tambellini för skuggan.
Laguppställning? Drömmen är att Tambellini är extra och Ikonen får hans plats i andra. Tror att det skulle lyfta kedjan sjukt mycket. Som det är nu är Ljungh och Ridderwall ensamma ute på isen. Skulle kunna kalla Tambellini för skuggan.
Ingen Brodin ikväll, däremot en Possler.