SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Inlägg: 829
Blev medlem: 2007-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Jaha, utvisning?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Djurgårn
Inlägg: 1519
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Djurgårn »

Var hittade man den där hakningen?
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9396
Blev medlem: 2009-12-01

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Jim Morrison »

Alltså, det är så extremt dött i arenan. Helt sjukt. Fan knäpptyst stundtals.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-10-16 18:18:09, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Glory1
Inlägg: 2231
Blev medlem: 2011-03-10

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Glory1 »

Domaren är full
Manijock
Inlägg: 7746
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Manijock »

Ännu ett studiebesök i SHL. Spännande att Armalis utmanar om målvaktsspaden i brist på annat åtminstone. Tellan är i fritt fall! Kul med Ollas men att sätta honom med våran kanske sämsta back är livsfarligt och ovärdigt Adam. Englund får vara med och spela med de stora pojkarna även idag, vilket även det är ett grovt misstag.

Sören-kedjan ser åtminstone lovande ut. Samt att vi ÄNTLIGEN splittat snigelparet Jocke E/Samme...
Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Praetori »

Manijock skrev:Ännu ett studiebesök i SHL. Spännande att Armalis utmanar om målvaktsspaden i brist på annat åtminstone. Tellan är i fritt fall! Kul med Ollas men att sätta honom med våran kanske sämsta back är livsfarligt och ovärdigt Adam. Englund får vara med och spela med de stora pojkarna även idag, vilket även det är ett grovt misstag.

Sören-kedjan ser åtminstone lovande ut. Samt att vi ÄNTLIGEN splittat snigelparet Jocke E/Samme...
Ett halvdant ingripande efter en fullständig bjudning precis framför kassen. I övrigt har ju Tellan presterat riktigt bra så här långt i matchen.
Englund har agerat resolut ändå tycker jag med tanke på att grabben har noll SHL erfarenhet och är en snorspoling. Då finns det värre syndare som garanterat presterar sämre i förhållande till vad de kostar.

Det sista håller jag med om. Samuelsson verkar helt vilsen på senare tid och är slöare än mina gamla matknivar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7141
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av DIF_Soldier »

Jim Morrison skrev:Alltså, det är så extremt dött i arenan. Helt sjukt. Fan knäpptyst stundtals.
Lite som Hovet de senaste hemmamatcherna, eh?

Vi har fan inte varit bättre på sistone.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9396
Blev medlem: 2009-12-01

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Jim Morrison »

DIF_Soldier skrev:
Jim Morrison skrev:Alltså, det är så extremt dött i arenan. Helt sjukt. Fan knäpptyst stundtals.
Lite som Hovet de senaste hemmamatcherna, eh?

Vi har fan inte varit bättre på sistone.
Jo, vi har varit bättre än det här.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Axel_K »

Kan de sluta säga Goter?
Challe säger att det är Guter och inte Goter - det har ingen betydelse hur det rätta uttalet är om Guter själv säger Guter (vilket jag antar då Challe säger Guter) så ska han inte kallas Goter.
Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Praetori »

Jim Morrison skrev:Alltså, det är så extremt dött i arenan. Helt sjukt. Fan knäpptyst stundtals.
Du är medveten om att det handlar om norrlänningar va? Får vi mer än "schwuup" skall vi nog vara nöjda. Sen verkar det vara några same-schamaner som står och trummar till och från men jag är inte säker på att de är hockeyfans eller kulturarbetare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9396
Blev medlem: 2009-12-01

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Jim Morrison »

Axel_K skrev:Kan de sluta säga Goter?
Challe säger att det är Guter och inte Goter - det har ingen betydelse hur det rätta uttalet är om Guter själv säger Guter (vilket jag antar då Challe säger Guter) så ska han inte kallas Goter.
Har för mig att jag läste i en intervju rätt nyligen där han sa att det faktiskt uttalas Goter men eftersom i princip alla sa fel förut så slutade han att bry sig. Lustigt att dom efter den intervjun faktiskt började uttala det rätt. Lasse Granqvist tror jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11858
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Axel_K skrev:Kan de sluta säga Goter?
Challe säger att det är Guter och inte Goter - det har ingen betydelse hur det rätta uttalet är om Guter själv säger Guter (vilket jag antar då Challe säger Guter) så ska han inte kallas Goter.
Skiter i det så länge han SkjOter ...i mål
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Axel_K »

Jag tyckte Challe sa att det ska uttalas så och att därför ska SVT säga Guter hädanefter!
Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av Praetori »

Fan jag är överraskad. Skarpögt av domarn. :shock:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Inlägg: 829
Blev medlem: 2007-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 16/10 2014

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Såhär dåliga är vi inte på läktaren. Bönderna orkar ju inte ens bua.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Skriv svar