Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av SirDIFalot »

Boeman skrev:
SirDIFalot skrev:
Mäklaren skrev:När man tittar i Örebros omklädningsrum... vafan, det är ju vältränade, stora män som sitter där.

Jämför med våra späda ungdomar på 65 kilo.
Gnäll på det relevanta istället. Den ändå som ligger nära 65 kilo är väl Tim Eriksson för den delen. Siffrorna på DIFhockey.se och EP vet vi ju inte stämmer för fem öre.
Markus Ljungh väger 60
Mm. Verkligen.
Expert.
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:
Mäklaren skrev:När man tittar i Örebros omklädningsrum... vafan, det är ju vältränade, stora män som sitter där.

Gnäll på det relevanta istället. Den ändå som ligger nära 65 kilo är väl Tim Eriksson för den delen. Siffrorna på DIFhockey.se och EP vet vi ju inte stämmer för fem öre.
Ha ha ha.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Praetori

Inlägg av Praetori »

elklingo skrev:Och vad fan hjälper det idag? Bönder säger till oss att "sluta leva i det förflutna - mestamästarna", de kan inte ha mer rätt en dag som denna.
Mesta Mästarna är ju bara till för att reta bönderna. Vi är alltid nummer ett!
Det hjälper inte ett skit att göra varken bu eller bä en kväll som denna men antingen hyllar man laget eller låter bli att gå. Jag tycker folk som lämnar läktaren innan matchen är slut bör ha en jävligt bra anledning. Går man på grund av att man är lack så borde man kanske givit sin biljett till någon annan till att börja med.
Hela idén med att man skall visa missnöje med jävulskap är så jävla spånigt att man blir mörkrädd, det känns mer som blackarmy än JK om jag skall vara ärlig.
Känner man att man vill stötta färgerna men inte laget kan man ju köpa en biljett och lämna stolen tom (eller lämna en halsduk och sätta sig i baren tills det är över).
Det kommer inte finnas något annat tillfälle att tacka av många av profilerna på en rink i DIF färgerna, någonsin, så de som tackar av laget skall ha en fet eloge att de orkar ställa sig över katastrofen på is.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Är i alperna och såg inte dagens match. Men man kunde ju gett sig fan på att det skulle sluta på just detta sätt. Vilken jävla skit. Ord kan inte beskriva eländet. Pinsamma Djurgår'n. :(
Användarvisningsbild
Boeman

Inlägg av Boeman »

SirDIFalot skrev:
Boeman skrev:
SirDIFalot skrev:

Markus Ljungh väger 60
Mm. Verkligen.
Han är ca 1.60 lång och byggd som en tjej model klenare.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nu hoppas jag att DIF i tidigt skedde går ut med att man inte förlänger med vissa spelare. Oavsett vad dom tycker om det. Ut med det på hemsidan bara. "Följande spelare kommer inte att erbjudas nya kontrakt i nuläget" precis som Malmö gjorde. Där vill jag se Timmy och Linkan toppa den listan.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF#1

Inlägg av DIF#1 »

Brute skrev:
Merparten av spelare kan fara åt ...... en särskild botten eloge till Granath, Bremberg och Gustafsson som jag hoppas jag sett för sista gången i DIF......
Lägg därtill T. Pettersson som varit den sämsta spelaren under säsongen. Bedrövligt att se hans agerande i egen zon
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Vad är det för fel på våra spelare?
Avskaffa tre mot tre.
Morwin

Inlägg av Morwin »

Åberg, wennberg, Johner. guter, Holm och så klart otto får stanna. Resten kan packa och försvinna långt in i avloppstunnlarna dem har i leksands kommun!

Glömde : Sörensen STANNA!
Senast redigerad av Morwin den 2013-03-13 21:58:47, redigerad totalt 1 gånger.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Mattias_87 skrev:Vad är det för fel på våra spelare?
Inget större, saknar bara glöd, passion och skicklighet.
Användarvisningsbild
minalman

Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av minalman »

När Challe med sitt rykte som spelexpert sitter i Svenska Spel och säger att Karlskoga kommer att vinna playoffserien, då finns det redan en inställning i laget att insatsen mot Örebro är meningslös. Örebro däremot spelade med någon magisk vetskap om att Oskarshamn skulle kunna överraska och spelade hela tiden som om det var på Hovet allt skulle avgöras.
Skulle kunna tänka mig att många i Djurgården skulle vilja göra en Groundhog Day idag.
Senast redigerad av minalman den 2013-03-13 21:46:05, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Djurgårn

Inlägg av Djurgårn »

Jag är så jävla besviken på inställningen och icke prestationen från dessa grabbar så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Fy fan säger jag bara....
johan_80

Inlägg av johan_80 »

Boeman skrev:
SirDIFalot skrev:
Boeman skrev:
SirDIFalot skrev:

Markus Ljungh väger 60
Mm. Verkligen.
Han är ca 1.60 lång och byggd som en tjej model klenare.
Man väger det man vill väga i närkamper så typ 50 kg
Användarvisningsbild
Nyberabb

Sv: Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av Nyberabb »

Morwin skrev:Åberg, wennberg, Johner. guter, Holm och så klart otto får stanna. Resten kan packa och försvinna långt in i avloppstunnlarna dem har i leksands kommun!
Johner Guter Holm kommer vi få behålla

Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Vilket satans gäng med förlorare. FY FAN.
Skriv svar