"med ord" Okej, så att dra upp killen i kragen med båda händerna och prata "vänligt" 1 cm från ansiktet är korrekt sätt att ta hand om situationen? Klart hans polare reagerar.Viktory skrev:Det som hände var att ett fåtal personer med rätta försökte få fyllskallen att (med ord) sluta skämma ut sig och oss. Då kommer snubbens polare (?) och drar en nacksving på den som stod och snackade - bråk uppstod. Sedan kändes det mest som att folk sprang dit för att kolla läget och knuffas lite.
Jag stod precis bredvid när det förstnämnda hände så ni kan sluta surra om saker ni inte vet något om.
Cred till Pang och andra som försökte lugna ner. Det blev ingen större grej.
Är mer lack på folks attityd på läktarna. Satt efter händelsen framför ett gäng som snackade hur mycket skit som helst om UCS. Efter matchen kom nån tjock gubbe fram till mig och sa att jag skulle sluta slåss i Djurgårns färger (jag har aldrig slagits, men det svaret ville han inte lyssna på utan började hetsa tillsammans med sin polare).
Knuffas lite? 1 situation innehöll i alla fall 1 stycke grov misshandel.
Ja, jag var där. Ja, jag har 2 par ögon och en bra jävla överblick över neandertalarna där nere.
Att du vill måla upp en mer smickrande bild får stå för dig.