Får man sälja saker på forumet??

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
alext
Inlägg: 52
Blev medlem: 2008-06-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Får man sälja saker på forumet??

Inlägg av alext »

Hej! Jag la upp en tråd ang att jag ville sälja Jakobs klubba som jag kom över igår men den tråden togs bort utan att jag fick information om varför.

Är det inte tillåtet eller vad är grejen? Ganska dåligt av moderatorn att ta bort en tråd utan att meddela TS vad man har gjort för fel...
Användarvisningsbild
Henke95
Inlägg: 693
Blev medlem: 2011-09-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Får man sälja saker på forumet??

Inlägg av Henke95 »

alext skrev:Hej! Jag la upp en tråd ang att jag ville sälja Jakobs klubba som jag kom över igår men den tråden togs bort utan att jag fick information om varför.

Är det inte tillåtet eller vad är grejen? Ganska dåligt av moderatorn att ta bort en tråd utan att meddela TS vad man har gjort för fel...
Ditt inlägg är flyttat till en redan existerande tråd som rör ämnet "köp & sälj".
Victory is sweetest when you've known defeat.
alext
Inlägg: 52
Blev medlem: 2008-06-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Får man sälja saker på forumet??

Inlägg av alext »

Henke95 skrev:
alext skrev:Hej! Jag la upp en tråd ang att jag ville sälja Jakobs klubba som jag kom över igår men den tråden togs bort utan att jag fick information om varför.

Är det inte tillåtet eller vad är grejen? Ganska dåligt av moderatorn att ta bort en tråd utan att meddela TS vad man har gjort för fel...
Ditt inlägg är flyttat till en redan existerande tråd som rör ämnet "köp & sälj".
Tack för snabbt svar! Ett tips är att ni skulle kunna meddela TS att inlägget är flyttat så man vet :)
Skriv svar