"Bildserie: Tio dagar - sex matcher"

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
brsk
Inlägg: 119
Blev medlem: 2010-11-16
Medlem: Ja, vanlig medlem

"Bildserie: Tio dagar - sex matcher"

Inlägg av brsk »

Dagens reportage, Dag 7, från denna serie gav mig tårar i ögonen.

Den kändes verkligen som att vi nu stänger ett kapitel. Vi ser tillbaka på ett Hovet som en gång kokade och där laget i våra hjärtan slogs om sm-guldet.

Nu står det tomt och det är snart den enda monument som finns kvar från en svunnen tid när vi var ett lag att räkna. Ett lag som tog titlar och som fruktades av motståndare.

Vad vill jag ha sagt med den här tråden egentligen?
Jag vet inte, den är nog helt enkelt en del i mitt sorgearbete över vad som en gång var.
Magnutz
Inlägg: 12167
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: "Bildserie: Tio dagar - sex matcher"

Inlägg av Magnutz »

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: "Bildserie: Tio dagar - sex matcher"

Inlägg av Isabo »

brsk skrev:Dagens reportage, Dag 7, från denna serie gav mig tårar i ögonen.

Den kändes verkligen som att vi nu stänger ett kapitel. Vi ser tillbaka på ett Hovet som en gång kokade och där laget i våra hjärtan slogs om sm-guldet.

Nu står det tomt och det är snart den enda monument som finns kvar från en svunnen tid när vi var ett lag att räkna. Ett lag som tog titlar och som fruktades av motståndare.

Vad vill jag ha sagt med den här tråden egentligen?
Jag vet inte, den är nog helt enkelt en del i mitt sorgearbete över vad som en gång var.
Jag har en känsla av att det kommer se ungefär så där ödsligt ut på Hovet på onsdag...
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: "Bildserie: Tio dagar - sex matcher"

Inlägg av Rix »

Måste säga att denna bildserie är underbar, oavsett hur det går imorgon. Enormt cred till Johanna Lundberg!

Som spelarna och tränarna säger, alla behövs imorgon. Chansen att lyckas är inte stor, men spelarna behöver vårt stöd för att göra allt i sin match i alla fall. Inga jävla ursäkter nu, vi går för vinst!
Skriv svar