Fuck it!

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
lefflan
Inlägg: 410
Blev medlem: 2010-04-20

Re: Fuck it!

Inlägg av lefflan »

GodAfton skrev:
Pogue Mahone skrev:Y
"Du klagar på Djurgården = Bort med dig.
"Du är negativ" = Bort med dig.

Om dessa överstående meningar är exempel på anledningar till varför du blir bannad verkar det dock väldigt konstigt.
Så om jag har en negativ inställning överlag och klagar efter att DIF blivit våldtaget så ska jag bort?
Då blir det ju en ryggdunkar klubb där alla är nöjda över att DIF spelar i HA.
Det blir bara inlägg fan vi är bäst DIF <3 osv osv. Vill du ha det så? Alltså ingen underlag att snacka om.


ähh öppna wordpad och klottra där om du blir förbannad då? Du slipper bli bannad och du har ditt konto kvar? :D
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 5704
Blev medlem: 2012-09-14

Re: Fuck it!

Inlägg av Vikas »

GodAfton skrev: Så om jag har en negativ inställning överlag och klagar efter att DIF blivit våldtaget så ska jag bort?
Då blir det ju en ryggdunkar klubb där alla är nöjda över att DIF spelar i HA.
Det blir bara inlägg fan vi är bäst DIF <3 osv osv. Vill du ha det så? Alltså ingen underlag att snacka om.
Om du tittar närmare på matchtrådarna (särskilt Troja och SSK) så lär du inte se överdrivet många positiva inlägg...
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Fuck it!

Inlägg av Rix »

GodAfton skrev:
Pogue Mahone skrev:Y
"Du klagar på Djurgården = Bort med dig.
"Du är negativ" = Bort med dig.

Om dessa överstående meningar är exempel på anledningar till varför du blir bannad verkar det dock väldigt konstigt.
Så om jag har en negativ inställning överlag och klagar efter att DIF blivit våldtaget så ska jag bort?
Då blir det ju en ryggdunkar klubb där alla är nöjda över att DIF spelar i HA.
Det blir bara inlägg fan vi är bäst DIF <3 osv osv. Vill du ha det så? Alltså ingen underlag att snacka om.
Alltid oavsett? :)

Man kan ju tycka att när du har blivit bannad flera gånger att du lär dig. Du kanske inte alltid ska skylla ifrån dig utan istället ta ansvar för vad du skriver/gör.
Mårten_
Inlägg: 244
Blev medlem: 2010-11-09

Re: Fuck it!

Inlägg av Mårten_ »

GodAfton skrev:Seriösa svar man får dock bara ryggdunkare som svarat i denna tråd än.


är det du bjurre?
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Fuck it!

Inlägg av Pogue Mahone »

GodAfton skrev:
Pogue Mahone skrev:Y
"Du klagar på Djurgården = Bort med dig.
"Du är negativ" = Bort med dig.

Om dessa överstående meningar är exempel på anledningar till varför du blir bannad verkar det dock väldigt konstigt.
Så om jag har en negativ inställning överlag och klagar efter att DIF blivit våldtaget så ska jag bort?
Då blir det ju en ryggdunkar klubb där alla är nöjda över att DIF spelar i HA.
Det blir bara inlägg fan vi är bäst DIF <3 osv osv. Vill du ha det så? Alltså ingen underlag att snacka om.
varför. läser. du. inte. det. jag. skriver. för. innan. du svarar?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
oskais
Inlägg: 190
Blev medlem: 2011-04-15

Re: Fuck it!

Inlägg av oskais »

Vad var det bjurre gjorde egentligen som fått hela forumet mot honom?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Fuck it!

Inlägg av Daniel942 »

oskais skrev:Vad var det bjurre gjorde egentligen som fått hela forumet mot honom?
Han var en allmän idiot och trollade bara.
DIF!
Användarvisningsbild
Everdif
Inlägg: 11
Blev medlem: 2013-12-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Fuck it!

Inlägg av Everdif »

Waw, otroligt. Djurgårdare som inte kan hålla ett forum intakt ens. Spännande grupp människor som anser sig själva och sina namn och åsikter viktigare än att ställa upp för sitt lag. Trevligt för oss nya som kommer in och blir medlemmar och det första man ser är denna tråd. Visst hann jag rota runt lite i matchforumen först men när man ser detta blir man mörkrädd. Är ni så småsinta att det är roligare och viktigare att tjafsa i ett forum så hänvisar jag er tillföljande sida: https://www.flashback.org

Jag leker inte admin och jag vet att jag inte är mer en en jävla brud förmodligen i era ögon men jag måste likväl som er få säga mitt och jag är förvånad över hur mycket fritid ni har om ni ens tar er tiden att skapa ett inlägg som detta. Fy fan säger jag bara... gnagarfasoner! Vi hatar inte vi älskar!
Bild
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Fuck it!

Inlägg av Daniel942 »

Everdif skrev:Waw, otroligt. Djurgårdare som inte kan hålla ett forum intakt ens. Spännande grupp människor som anser sig själva och sina namn och åsikter viktigare än att ställa upp för sitt lag. Trevligt för oss nya som kommer in och blir medlemmar och det första man ser är denna tråd. Visst hann jag rota runt lite i matchforumen först men när man ser detta blir man mörkrädd. Är ni så småsinta att det är roligare och viktigare att tjafsa i ett forum så hänvisar jag er tillföljande sida: https://www.flashback.org

Jag leker inte admin och jag vet att jag inte är mer en en jävla brud förmodligen i era ögon men jag måste likväl som er få säga mitt och jag är förvånad över hur mycket fritid ni har om ni ens tar er tiden att skapa ett inlägg som detta. Fy fan säger jag bara... gnagarfasoner! Vi hatar inte vi älskar!
Snygg bump...
DIF!
Användarvisningsbild
Everdif
Inlägg: 11
Blev medlem: 2013-12-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Fuck it!

Inlägg av Everdif »

Jaja den kanske bumpades upp men vafan..
kände att jag vilel få det ur systemet.. :p
Bild
Användarvisningsbild
Challen
Inlägg: 940
Blev medlem: 2008-03-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Fuck it!

Inlägg av Challen »

Hahaha hur fan kan jag ha missat denna tråd? Hahahah


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Everdif
Inlägg: 11
Blev medlem: 2013-12-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Fuck it!

Inlägg av Everdif »

Challen skrev:Hahaha hur fan kan jag ha missat denna tråd? Hahahah


Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha jag vet inte men av någon anledning så dras jag till knas haha xD
Bild
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Fuck it!

Inlägg av Staten »

Ta tråden för vad den är, en av de mest underhållande på forumet.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Fuck it!

Inlägg av Rix »

Denna tråd är ju en klassiker, Hall of flame material på den här!
Användarvisningsbild
Everdif
Inlägg: 11
Blev medlem: 2013-12-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Fuck it!

Inlägg av Everdif »

Rix skrev:Denna tråd är ju en klassiker, Hall of flame material på den här!
Hahaha skönt sätt att se det på xD
Bild
Skriv svar