Nya grejer i shopen?

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1543
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Hawk »

Någon som vet när det kommer nya grejer?
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1543
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Hawk »

Hawk skrev:Någon som vet när det kommer nya grejer?
Ingen?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av DIF_Soldier »

Varför skulle det komma nya grejer? Det gör det ju aldrig. Åtminstone extremt sällan.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1543
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Hawk »

DIF_Soldier skrev:Varför skulle det komma nya grejer? Det gör det ju aldrig. Åtminstone extremt sällan.
Varför? Var det ett dumt svar på min fråga? Jag vill ha nya grejer, vilket flera andra vill tror jag.

Så det är väl inte fel av mig att ställa denna fråga i denna tråd?

Sen varför verkar du vara så bitter för?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av DIF_Soldier »

Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Säg den glädje som varar
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Magnutz »

DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8113
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Mattias_87 »

Magnutz skrev:
DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.
Där håller jag med. T-shirt utbudet är extremt dåligt och dom få som finns är skitfula.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Nya grejer i shopen?

Inlägg av Tessan »

Magnutz skrev:
DIF_Soldier skrev:Jag ser det bara rent realistiskt. DIF Hockey är rejält nedbantat efter degraderingen, och har man inte tid att slänga upp en notis om Kombikortet för att locka fler kunder så känns det knappast som att ny merch är något som är prioriterat - speciellt med tanke på hur undermålig shoppen var redan innan degraderingen.
Hockeyshoppen borde snacka med fotbollsshoppen. Det finns mycket för vår butik att göra för att öka intresset. Fler bra t-shirts som inte kostar 500 spänn t ex.
Håller med! I och med arenabytet lär väl hockeyn och fotbollen dela på shopen i Globen och då kan de börja samarbetet redan nu - vitt och brett. Finns mycket att lära...
Användarvisningsbild
Raus
Inlägg: 866
Blev medlem: 2008-10-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Östermalm

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Raus »

Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!

Och att man fortfarande kan köpa en Wesslau-tshirt förstås..
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Raus skrev:Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!

Och att man fortfarande kan köpa en Wesslau-tshirt förstås..
Varför är de dryga?
Användarvisningsbild
Arkju
Inlägg: 257
Blev medlem: 2012-02-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vendelsö

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Arkju »

Raus skrev:Det värsta av allt är ju personalen i butiken. Dryga kärringar!

Och att man fortfarande kan köpa en Wesslau-tshirt förstås..
Jag har aldrig haft något problem med personalen i butiken, tvärtom har jag fått bra service även när jag varit en "krånglig" kund.

Edit: Ändrade mig efter att ha tänkt ett varv till. Wesslautröjan kan vara kvar i sortimentet. Kan Djurgården dra in några spänn till så är det givetvis bra även om jag själv inte skulle köpa en.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Nya grejer i shopen?

Inlägg av Jepe »

Har personligen aldrig haft något problem med personalen i butiken. Har alltid blivit trevligt bemött.

Såg väldigt utplockat ut i butiken när jag var där senast. Schweizarna var dock duktiga på att handla med sig souvenirer!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Nya grejer i shopen?

Inlägg av Tessan »

Jag tycker shopen behöver förnyas. Jag mailade och tipsade om Dressing room-kort som är vanliga i England. Kan göras som muggar, t-shirts och foton. Jag föreslog #9 Ottosson #19 Ölvestad #20 Eklund #23 Bremberg #12/ your number, your name. Jag skulle tro att de skulle sälja som smör men vad tror ni?
Förstår att det inte finns resurser för souvenirframställning men samtidigt kan det bli en stor inkomstkälla om man lyckas.
http://www.google.se/search?hl=sv&clien ... G0RzY#i=63
Användarvisningsbild
XantE
Inlägg: 660
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

Nya grejer i shopen?

Inlägg av XantE »

Tessan skrev:Jag tycker shopen behöver förnyas. Jag mailade och tipsade om Dressing room-kort som är vanliga i England. Kan göras som muggar, t-shirts och foton. Jag föreslog #9 Ottosson #19 Ölvestad #20 Eklund #23 Bremberg #12/ your number, your name. Jag skulle tro att de skulle sälja som smör men vad tror ni?
Förstår att det inte finns resurser för souvenirframställning men samtidigt kan det bli en stor inkomstkälla om man lyckas.
http://www.google.se/search?hl=sv&clien ... G0RzY#i=63
Låter asbra tycker jag.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8113
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Nya grejer i shopen?

Inlägg av Mattias_87 »

När släpps matchtröjorna? Gav bort min gamla från 00/01 till syrran (Fan vad jag ångrar mig) och nu är jag sugen på att köpa en.
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar