Cred till hemsidan!

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Användarvisningsbild
reservjesus
Inlägg: 1066
Blev medlem: 2007-09-28

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av reservjesus »

Daniel942 skrev:
reservjesus skrev:Måste bara få säga att "10 matcher på 6 dagar" är grymt jävla bra!
hmmmm...? ;)
Det blev inte lite fel heller.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7111
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av DIF_Soldier »

Instämmer i hyllningskören. Jävligt bra jobb och fint komponerade bilder. Klass rakt igenom, Johanna!

Jag är inte för konspirationsteorier... men ärligt, Linkan är inte med på gocart? JAG VET, han ville inte vara med, so what? Men man börjar tänka - halvrisig form, självförtroendet långt ifrån i topp, och bla bla.

Jag vet inte. Bara det att jag som supporter hade varit tryggare om Linkan varit med och lekt med de andra barnen. Så att jag känner att han känner att han är med i gänget och trivs. Är väl bara självisk nu antar jag.
Säg den glädje som varar
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Mäklaren »

Gillar att laget gör sådana där saker. Att få slippa gråa trista Hovet en dag och slippa ta på sig utrustningen kan betyda väldigt mycket för energin. Jag har tidigare tyckt att DIF varit dåliga på att göra sådana här lagsammansvetsande aktiviteter jämfört med andra lag - så detta gillas skarpt.

Angående att Linkan inte är med så håller jag med i det du skriver. Det känns som att Linkan måste göra poäng för att han ska känna harmoni och känna sig delaktig i laget. Det märks så tydligt på honom i matcherna. Gör han en assist eller ett mål tidigt i en match så släpper mycket för honom och han blir en helt annan spelare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 691
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Jimmy Peterson »

Ni behöver inte oroa er. :) Även Åberg, Holm, Ölvestad och flera till valde att heja på i stället. Lagsammanhållningen är bättre än jag varit med om på länge och det inkluderar Linkan. Gissar på att vissa bara inte vill vara med och riskera att förlora... ;)
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Isabo »

reservjesus skrev:
Daniel942 skrev:
reservjesus skrev:Måste bara få säga att "10 matcher på 6 dagar" är grymt jävla bra!
hmmmm...? ;)
Det blev inte lite fel heller.
Hade varit jävligt coolt med 10 matcher på 6 dagar. Man fick ju abstinens igår när det plötsligt inte var match.
Men undrar hur man skulle fördelat dem bara, en på morgonen, en på kvällen?
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Cred till hemsidan!

Inlägg av minalman »

Hemsidan berättar att Stockholms stad låter Globentorget byta namn till Djurgårdstorget nu när både Hockey och Fotboll lirar i området. Skitkul! Undrar hur många bajare som sätter morgonkaffet i vrångstrupen innan de kollat dagens datum, första april. Skitkul som sagt! :-)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 7941
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Mattias_87 »

Ja det var fan ganska roligt. Jävligt synd att det är första april dock, annars hade detta förgyllt mitt liv.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17431
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av SirDIFalot »

Riktigt jävla bra med all info idag. Framför allt intervjun med Challe som innehöll konkreta och intressanta frågor. Tidigare har det mest varit alibisnack med Challe men nu innehöll det faktiskt mycket information.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Rix »

SirDIFalot skrev:Riktigt jävla bra med all info idag. Framför allt intervjun med Challe som innehöll konkreta och intressanta frågor. Tidigare har det mest varit alibisnack med Challe men nu innehöll det faktiskt mycket information.
Sir är även glad över att kontrakt längden stod ;).

Skämt åsido, bra med information och snack med Challe direkt! Stort cred
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Cred till hemsidan!

Inlägg av Jepe »

Kan bara hålla med i det SirDIFalot skriver! Riktigt bra idag!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12841
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av -daniel- »

Stort jävla credd till säsongskortsupplägget. Riktigt bra man kan välja på kort eller lösbiljetter, också klart och tydligt med olika "nivåer".

Snyggt som f-n.
Bild
isolerad
Inlägg: 1365
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av isolerad »

Vet inte om det har så mycket med hemsidan att göra... Men iaf:

Riktigt bra med informationsmöten! Det andra mötet på ett par månader. Det känns skönt att ni ger oss fans i dessa dystra tiden en möjlighet att via dialog få veta vad som pågår i föreningen.
i
johanmelin
Inlägg: 36
Blev medlem: 2012-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av johanmelin »

Det kanske inte har så mycket med hemsidan att göra,men jag skulle vilja se mer bilder från matcherna,jo det saknar jag. :wink:
Användarvisningsbild
Henke95
Inlägg: 693
Blev medlem: 2011-09-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Henke95 »

Jag är tveksam om det kan kategoriseras som "cred" men kul att ni verkar ha tagit till er av den till stor delar konstruktiva kritiken och bl.a. följer upp matcherna med intervjuer samt att "Nästa Hemmamatch" uppdateras när den ska uppdateras och inte fem minuter innan matchstart. Sådana småsaker gör mer än man tror.

En personlig favorit är den lilla statistikrutan till höger om matchrapporterna.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Magnutz
Inlägg: 12167
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Magnutz »

Stor tumme upp! Mycket som sker nu. Keep it up!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar