Intresse för "community"

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
DIFMOTRUBBET
Inlägg: 63
Blev medlem: 2007-10-17
Säsongskort: Ja
Ort: STHLM

Intresse för "community"

Inlägg av DIFMOTRUBBET »

Jag har under senare tid funderat på om vi inte skulle försöka bygga ihop en renodlad community för hockeysektionen. Detta forumet är ganska dött (jag själv är inte särskilt aktiv heller) och verkar inte modereras av DIF heller. Verkar heller inte hänt något utvecklingsmässigt på många år.

Jag tänker mig ett forum ( kanske endast inloggade ska kunna läsa?), live-chatt, något system för att betygsätta spelare efter matcher etc allt på en och samma hemsida. Jag är webb och app-utvecklare så jag har allt som krävs för att sätta igång detta och egentligen är det bara vi själva som sätter gränserna på vad vi vill göra på denna community.

Finns det ett intresse för detta? Är det någon annan där ute som vill hjälpa till kanske som moderator eller kanske också är webbutvecklare? Har ni några idéer på vad communityn skulle ha för funktioner?

Om det mot förmodan skulle finnas någon moderator helt plötsligt som tycker denna tråd bryter mot regler skicka gärna ett pm till mig också.
Användarvisningsbild
Andspe
Inlägg: 1810
Blev medlem: 2011-01-13
Säsongskort: Ja

Re: Intresse för "community"

Inlägg av Andspe »

DIFMOTRUBBET skrev:Jag har under senare tid funderat på om vi inte skulle försöka bygga ihop en renodlad community för hockeysektionen. Detta forumet är ganska dött (jag själv är inte särskilt aktiv heller) och verkar inte modereras av DIF heller. Verkar heller inte hänt något utvecklingsmässigt på många år.

Jag tänker mig ett forum ( kanske endast inloggade ska kunna läsa?), live-chatt, något system för att betygsätta spelare efter matcher etc allt på en och samma hemsida. Jag är webb och app-utvecklare så jag har allt som krävs för att sätta igång detta och egentligen är det bara vi själva som sätter gränserna på vad vi vill göra på denna community.