Säsongskort 19/20

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Säsongskort 19/20

Inlägg av Daniel942 »

Nu kan man förlänga sitt säsongskort till 19/20 om man hade det 18/19.
Snart släpps väl möjligheten också för dig som inte hade förra året.

Man har höjt priserna och det ganska mycket tycker jag, börjar kännas vid nu när man förlänger. Anledningen sägs vara att man siktar på att vara ett topp 4-lag och då räknar in alla omkostnader vid alla extra matcher.
Tycker det är väl magstarkt att man tar ut 20kr i kortavgift för att få ett fysiskt kort när man betalar 5100kr för ett säsongskort på Aktiv Sittplats.

Men man stöttar som vanligt ändå - förläng med DIF nu!
DIF!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8094
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av Mattias_87 »

Säsongskortet för klack blir bara 150 kr dyrare i år. Är ganska säker på att jag betalade 2700 kr inkl medlemskap i DIF hockey. Nu blir det 2700+150 kr i JK medlemskap som gäller. Det roliga är att man får betala 3200 kr om man inte är medlem, alltså flera hundra i skillnad så har det inte varit tidigare.

Ska bli intressant att se vad alla priser hamnar på.

Edit: Det var tydligen fel på prissättningen också enligt E-mail. Nu ska priserna vara justerade. Nu kostar det att förlänga klackkort 2600+150 kr inkl JK medlemskap. Alltså 50 kr dyrare bara.
Avskaffa tre mot tre.
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av mb81 »

Mattias_87 skrev:Säsongskortet för klack blir bara 150 kr dyrare i år. Är ganska säker på att jag betalade 2700 kr inkl medlemskap i DIF hockey. Nu blir det 2700+150 kr i JK medlemskap som gäller. Det roliga är att man får betala 3200 kr om man inte är medlem, alltså flera hundra i skillnad så har det inte varit tidigare.

Ska bli intressant att se vad alla priser hamnar på.

Edit: Det var tydligen fel på prissättningen också enligt E-mail. Nu ska priserna vara justerade. Nu kostar det att förlänga klackkort 2600+150 kr inkl JK medlemskap. Alltså 50 kr dyrare bara.
Någon mer än jag som inte kan betala med swish???
Användarvisningsbild
Stulle
Inlägg: 1219
Blev medlem: 2010-11-23
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Älvsjö

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av Stulle »

mb81 skrev:
Mattias_87 skrev:Säsongskortet för klack blir bara 150 kr dyrare i år. Är ganska säker på att jag betalade 2700 kr inkl medlemskap i DIF hockey. Nu blir det 2700+150 kr i JK medlemskap som gäller. Det roliga är att man får betala 3200 kr om man inte är medlem, alltså flera hundra i skillnad så har det inte varit tidigare.

Ska bli intressant att se vad alla priser hamnar på.

Edit: Det var tydligen fel på prissättningen också enligt E-mail. Nu ska priserna vara justerade. Nu kostar det att förlänga klackkort 2600+150 kr inkl JK medlemskap. Alltså 50 kr dyrare bara.
Någon mer än jag som inte kan betala med swish???
Slut på kontot? :D
Jag är inte arg, och inte besviken.
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av mb81 »

Stulle skrev:
mb81 skrev:
Mattias_87 skrev:Säsongskortet för klack blir bara 150 kr dyrare i år. Är ganska säker på att jag betalade 2700 kr inkl medlemskap i DIF hockey. Nu blir det 2700+150 kr i JK medlemskap som gäller. Det roliga är att man får betala 3200 kr om man inte är medlem, alltså flera hundra i skillnad så har det inte varit tidigare.

Ska bli intressant att se vad alla priser hamnar på.

Edit: Det var tydligen fel på prissättningen också enligt E-mail. Nu ska priserna vara justerade. Nu kostar det att förlänga klackkort 2600+150 kr inkl JK medlemskap. Alltså 50 kr dyrare bara.
Någon mer än jag som inte kan betala med swish???
Slut på kontot? :D
Finns alltid stålar för DIF!

Fick det att funka imorse!
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av Daniel942 »

När tänker DIF öppna för nyförsäljning av säsongskort? Snacka om att skjuta sig i foten att inte rida på hypen som lagt sig nu...
DIF!
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17486
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av SirDIFalot »

Daniel942 skrev:När tänker DIF öppna för nyförsäljning av säsongskort? Snacka om att skjuta sig i foten att inte rida på hypen som lagt sig nu...
Förstår inte varför det inte går att förlänga när slutspelet pågår och folk är påminda om varför det är så viktigt med säsongskort.

Sen finns det ju ett intresse i att inte sälja för många säsongskort såklart, men höj priserna lite i så fall.
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av Daniel942 »

Nu släpps säsongskorten. Men snacka om att man har valt att göra det krångligt, vad sysslar man med?
https://www.difhockey.se/artikel/ftroaj ... som-medlem

Felstavat också ;)
Om ni inte hade något säsongskort säsongen 2018/19 så öppnar vi upp försäljningen imorgon! Först på tur är ni som är medlemmar. Ni har förtur från klockan 10.00 imorgon. Det går även att fortfarande förlänga säsongskortet från förra säsongen ifall ni inte redan har gjort det.

Instruktioner på hur man nyttjar medlemsförturen:

För att nyttja medlemsförturen till säsongskortsköpet behöver man vara inloggad på https://biljetter.difhockey.se/minasidor

Man har inget konto automatiskt bara för att man är medlem utan det är om man har registrerat ett konto tidigare.

Det betyder att man måste registrera ett konto även om man redan är medlem.

Har man inte registrerat ett konto måste man först registrera sig på Mina Sidor, när man har gjort det är man automatiskt inloggad och kan ta del av erbjudandet under mina sidor.

Har man registrat ett konto behöver man bara logga in och gå in under Aktuella Erbjudanden.

Vanliga fel här är att sidan säger att man redan har ett konto och då kan man få fel av två anledningar: Personnumret är redan registrerat eller e-posten. Så tips här brukar då vara att prova att logga in med någon gammal mailadress man haft. Väl inloggad så kan man nämligen byta.

Om det fortfarande inte fungerar för er kan man maila biljetter@difhockey.se
DIF!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8094
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 19/20

Inlägg av Mattias_87 »

Ja det nya systemet är verkligen krångligt. När man ska köpa nyteckning av klackkort ser man inte ens priser. Och hoppar man mellan sektioner ser man inte heller priset utan måste trycka på nollställ och sedan byta fönster.

Intressant prissättning också.
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar