Säsongen 19/20

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Praetori
Inlägg: 13698
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Praetori »

Puckey skrev:
Mattias_87 skrev:Att kommande säsongsinledning kommer att vara omöjlig att tippa är så sant som det är skriver. Undrar vilket lag som har spelare som kan tagga till mest av tomma läktare? Omöjligt att förutspå enligt mig men de sämre lagen som Oskarshamn kan nog gynnas av detta.
I allsvenskan blir AIK de stora vinnarna, de har övat på spel inför tomma läktare i flera år.
Haha. Bra skit. Sånt som sätter guldkant på en torsdag. :lol:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av mb81 »

Praetori skrev:
Puckey skrev:
Mattias_87 skrev:Att kommande säsongsinledning kommer att vara omöjlig att tippa är så sant som det är skriver. Undrar vilket lag som har spelare som kan tagga till mest av tomma läktare? Omöjligt att förutspå enligt mig men de sämre lagen som Oskarshamn kan nog gynnas av detta.
I allsvenskan blir AIK de stora vinnarna, de har övat på spel inför tomma läktare i flera år.
Haha. Bra skit. Sånt som sätter guldkant på en torsdag. :lol:
Fast de har tränat så mycket på det så blir de bara sämre på det för varje år som går så jag skulle nog säga att det är till deras nackdel. :lol:

Annars just denna torsdagskväll när man läser allsvenskan och aik i samma mening så blir det automatisk guldkant!
Praetori
Inlägg: 13698
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Praetori »

mb81 skrev: Annars just denna torsdagskväll när man läser allsvenskan och aik i samma mening så blir det automatisk guldkant!
Ja herrejösses. Skadeglädjen är verkligen den sanna glädjen. Bäst mår man när DIF vinner men det är fan nästan så man drar på smilbanden när kolsäckarna torskar (om man råkar snubbla över det, annars bryr man sig inte). :lol:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori
Inlägg: 13698
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Praetori »

– Det är bara att be till högre makter att de släpper på publik. Magkänslan är att de kommer göra det, säger Malmö Redhawks vd och sportchef Patrik Sylvegård.

Ja bra för Malmö att Sylvegård går på magkänsla. Undrar om de gått på samma magkänsla kring det ekonomiska. Isf sitter de nog i skiten till våren.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av ciirree »

Helvete vilken fet försäsongströja.
Slut på meddelande.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8084
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Mattias_87 »

Indeed. Fyfan vad sexig försäsongströja.
Avskaffa tre mot tre.
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av mb81 »

ciirree skrev:Helvete vilken fet försäsongströja.
Slut på meddelande.
YES!

Synd bara att man inte får köra i randigt. Sen gillar jag egentligen inte när man kör skölden i enfärgat.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17486
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av SirDIFalot »

Bra att haka på "huvudstaden är blå"-kampanjen. DIF är blåa!

Hade varit sjukt taskig tajming att göra något nytt märkligt försök med en röd tröja.
Expert.
Grabben från Söder
Inlägg: 1772
Blev medlem: 2016-07-19
Ort: Göteborg

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Grabben från Söder »

Riktigt snygga tröjor asså! Jäklar vad cleant det är utan reklam också
Puckey
Inlägg: 1756
Blev medlem: 2014-09-17

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Puckey »

Jag sticker ut hakan och säger att den ljusblå varianten ger för mycket pyjamas-vibbar. Den mörka är dock helt suverän!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11858
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Puckey skrev:Jag sticker ut hakan och säger att den ljusblå varianten ger för mycket pyjamas-vibbar. Den mörka är dock helt suverän!
Jag håller med.
Men frågar vi Sensei får vi ett annat svar :)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Manijock
Inlägg: 7746
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Manijock »

Snyggaste tröjorna vi någonsin haft. Fixa dessa till SHL nu. Ge oss detta, denna skitsäsong.
Praetori
Inlägg: 13698
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av Praetori »

Manijock skrev:Snyggaste tröjorna vi någonsin haft. Fixa dessa till SHL nu. Ge oss detta, denna skitsäsong.
Ja tack. Åtminstone ett par matcher. Sjukt snygga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av sensei »

Riktigt snygga.. Synd ur ett fashion-perspektiv att det är standard med reklam på shl-tröjorna men det är som det är.

Ljusblå för min del, absolut.. jokertröjjorna satte ett avtryck i en känslig ålder :lol:
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
m0ng00se
Inlägg: 1474
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Säsongen 19/20

Inlägg av m0ng00se »

riiiiktigt snygga tröjor! :D
Skriv svar