Kristofer Ottosson-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Fricke »

Kall-El skrev:
Fricke skrev:Andy, försök få till en 50 lax klubb (eller kanske 25 tkr) för företag där dom får en banner på Ottos tröja. Med all respekt för logga på hemsidan så tror jag det smäller högre.

Sätt ihop ett erbjudande och skicka ut det till alla förra årets mindre sponsorer.
Den nöten är nog inte så enkelt att fixa kanske.

Kan tänka mig att man måste fråga om tillstånd från lagets övriga sponosrer om andra namn skall få dyka upp på en tröja t ex.

OM det ens är ok att ha tröjor som ser olika ut än gång?

Men visst vore det häftigt om det gick att ordna.
Det har nämnts från officiellt håll i artiklar. Kommer inte ihåg exakt när/var men någon gång under våren.
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Inlägg: 36
Blev medlem: 2005-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Här kommer den. Vid tvåtiden idag hade det kommit in 356 000 kr.
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Tessan »

Jenny Silfverstrand skrev:Här kommer den. Vid tvåtiden idag hade det kommit in 356 000 kr.
Nära nära men vi har ännu inte nått första delmålet. Flera som varit borta på semester kommer kanske hem nu och engagerar sig. ÖKA!!
Jag missar picknicken med BRB på lördag då jag är i Skåne. Där borde fler kunna värvas!

Tack för uppdateringen Jenny!
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Sv: Re: Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Magnutz »

Jenny Silfverstrand skrev:Här kommer den. Vid tvåtiden idag hade det kommit in 356 000 kr.
Då ska vi öka!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Andy »

Då tar vi nya tag och kör hårt mot 500.000
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
kaminor
Inlägg: 3260
Blev medlem: 2009-11-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av kaminor »

11 000 :- på cirka ett dygn. :cry:
1983
Inlägg: 7
Blev medlem: 2012-07-04
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av 1983 »

Jag har tidigare satt in 6000 kr. Idag har jag satt in ytterligare 2000 kr från en kompis som befinner sig utomlands.
Jag blir lite bekymrad över att insättningen tappat fart och håller med flera tidigare inlägg om att det är dags för företag mfl att kliva upp ett snäpp. Tyvärr hammnade ju hela kampanjen i sommarsemestern vilket säkert påverkar resultatet. Frågan är om Challe och DIF för någon förhandling parallellt med insamlingen. Framförallt vore det intressant med någon form av indikation från Ottos sida huruvida han tycker att nivåerna börjar närma sig något som han kan acceptera
Jag köper självklart en tröja när de blir tillgängliga!
Precis som alla andra vill jag ge en stor eloge till cCat, Andy mfl som tagit initiativet och oförtrutet driver kampanjen vidare. Har någon kollat hur mycket styrelsen kan tänka sig att lägga in....
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17486
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Sv: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av SirDIFalot »

Jenny Silfverstrand skrev:Här kommer den. Vid tvåtiden idag hade det kommit in 356 000 kr.
Aj, verkligen tappat farten nu....
Expert.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Magnutz »

1983 skrev:Jag har tidigare satt in 6000 kr. Idag har jag satt in ytterligare 2000 kr från en kompis som befinner sig utomlands.
Jag blir lite bekymrad över att insättningen tappat fart och håller med flera tidigare inlägg om att det är dags för företag mfl att kliva upp ett snäpp. Tyvärr hammnade ju hela kampanjen i sommarsemestern vilket säkert påverkar resultatet. Frågan är om Challe och DIF för någon förhandling parallellt med insamlingen. Framförallt vore det intressant med någon form av indikation från Ottos sida huruvida han tycker att nivåerna börjar närma sig något som han kan acceptera
Jag köper självklart en tröja när de blir tillgängliga!
Precis som alla andra vill jag ge en stor eloge till cCat, Andy mfl som tagit initiativet och oförtrutet driver kampanjen vidare. Har någon kollat hur mycket styrelsen kan tänka sig att lägga in....

Vi sprider och sprider! Det finns såååå många som inte gett och som garanterat har en 100ing eller två över. Kom. Igen. Nu!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Andy »

Det kommer mera.

Är säker på att vi når 500.

Bara ni alla hjälper till att sprida
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Rix »

Satt in 100 kr till igår, har dock för tillfället inte mer pengar att ge, men har hetsat polare på facebook och sms. Om alla gör det så kommer vi upp i 500 tusen utan problem :D
Användarvisningsbild
Stocky
Inlägg: 1433
Blev medlem: 2005-08-29
Säsongskort: Ja
Ort: Öfvre A9

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av Stocky »

Fixade precis 2st till som kommer bidra med pengar, han fråga hur mycket jag gav? Då ljög jag och sa att jag satt in mer än vad jag gjort (dåligt med deg än så länge) så han skulle sätta in samma å även hans faderskap! Måste ju vara okej att ljuga om en sån sak?!
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Andy »

Nu kopplar Andy ner sig när striden står som hårdast och tar en hårt prövad familj och en trött kropp på sedan länge planerad semester långt bortom internet och mobil.

Kommer tänka på er alla varje dag och förväntar mig "Otto klar" när jag är tillbaks i civilisationen.

Kära vänner - tack för allt ert stöd, alla glada tillrop, alla insättningar till "Rädda Otto" och alla aktiva insatser.

I will be back! Var så säkra...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Lucky Luke
Inlägg: 279
Blev medlem: 2012-05-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Lucky Luke »

Andy skrev:Nu kopplar Andy ner sig när striden står som hårdast och tar en hårt prövad familj och en trött kropp på sedan länge planerad semester långt bortom internet och mobil.

Kommer tänka på er alla varje dag och förväntar mig "Otto klar" när jag är tillbaks i civilisationen.

Kära vänner - tack för allt ert stöd, alla glada tillrop, alla insättningar till "Rädda Otto" och alla aktiva insatser.

I will be back! Var så säkra...
Är det någon jag unnar en lång skön semester så är det du Andy. Du har ju fan jobbat som en galärslav. Jag har inte fattat att du har orkat. Kommer att bli svårt när inte vår "General" står vid rodret dygnet runt som du har gjort, men vi andra får väl kämpa på så gott det går och se till att Otto är klar när du kommer tillbaka.
Ta nu väl hand om dig och familjen under semestern.
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Tessan »

Fick idag veta att jag vunnit 3*150 kronor på Postkodlotteriet. Har tidigare skänkt 900 spänn och skänker nu även denna vinst. 450 kronor på väg.
Skriv svar