DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Bengan08
Inlägg: 729
Blev medlem: 2013-12-15
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av Bengan08 »

Någon som kan posta Abris analys om DIF i aftonblaskan?
Manijock
Inlägg: 7744
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: DIF i Media

Inlägg av Manijock »

Bengan08 skrev:Någon som kan posta Abris analys om DIF i aftonblaskan?
Mest nyfiken på Expressens ranking av supportrarna. Vinner Leksand så blockar jag skiten!
Användarvisningsbild
DRC
Inlägg: 1106
Blev medlem: 2009-03-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av DRC »

Praetori skrev:Svensson och Lindgren måste varit fulla när de dikterade följande i Expressen.

”Defensivt inriktad back som inte har särskilt vasst spelsinne men som kompenserar med ett otroligt hårt jobb och ett uppoffrande spel. Jobbig att möta för motståndarlagen.”

Backen de beskriver är.... Norell.
Beskrivningen av spelsinnet är iofs riktig.
Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: DIF i Media

Inlägg av Praetori »

Manijock skrev:
Bengan08 skrev:Någon som kan posta Abris analys om DIF i aftonblaskan?
Mest nyfiken på Expressens ranking av supportrarna. Vinner Leksand så blockar jag skiten!
Nä men jag har för mig det var jämnt skägg mellan dom och oss på grumd av deras bortaföljen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Manijock
Inlägg: 7744
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: DIF i Media

Inlägg av Manijock »

Praetori skrev:
Manijock skrev:
Bengan08 skrev:Någon som kan posta Abris analys om DIF i aftonblaskan?
Mest nyfiken på Expressens ranking av supportrarna. Vinner Leksand så blockar jag skiten!
Nä men jag har för mig det var jämnt skägg mellan dom och oss på grumd av deras bortaföljen.
Gör snarare gåtan ännu större om hur i helvete de kan ha ett sånt dåligt drag på sina hemmamatcher. Fan bättre i både Ängelholm och Örebro i min bok.
Detblir3poäng
Inlägg: 2176
Blev medlem: 2017-02-14

Re: DIF i Media

Inlägg av Detblir3poäng »

Lyssnade på sportbladets podserie där tomas ros åker tunt till alla sportchefer och intervjuar dem om lagbygget mm. Idag kom den med jocke ut, och tycker att det var en riktigt bra intervju där man fick ganska många svar runt tankesätt och anledningar kring det mesta som vi supportrar undrat över. Så den kan jag rekommendera!

Dock ser jag nu att den verkar vara nedtagen igen. Dom kanske råkade lägga ut den lite för tidigt, med då lär den komma nästa vecka kanske, håll koll!
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av mb81 »

Detblir3poäng skrev:Lyssnade på sportbladets podserie där tomas ros åker tunt till alla sportchefer och intervjuar dem om lagbygget mm. Idag kom den med jocke ut, och tycker att det var en riktigt bra intervju där man fick ganska många svar runt tankesätt och anledningar kring det mesta som vi supportrar undrat över. Så den kan jag rekommendera!

Dock ser jag nu att den verkar vara nedtagen igen. Dom kanske råkade lägga ut den lite för tidigt, med då lär den komma nästa vecka kanske, håll koll!
Den skulle komma imorgon.
m0ng00se
Inlägg: 1473
Blev medlem: 2005-06-09

Re: DIF i Media

Inlägg av m0ng00se »

Praetori
Inlägg: 13697
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: DIF i Media

Inlägg av Praetori »

Detblir3poäng skrev:Lyssnade på sportbladets podserie där tomas ros åker tunt till alla sportchefer och intervjuar dem om lagbygget mm. Idag kom den med jocke ut, och tycker att det var en riktigt bra intervju där man fick ganska många svar runt tankesätt och anledningar kring det mesta som vi supportrar undrat över. Så den kan jag rekommendera!

Dock ser jag nu att den verkar vara nedtagen igen. Dom kanske råkade lägga ut den lite för tidigt, med då lär den komma nästa vecka kanske, håll koll!


Här är den. Bra podd-surr med Jocke E.
https://play.acast.com/s/hockeystudion/ ... 569037fd1d
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7125
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

DRC skrev:
Praetori skrev:Svensson och Lindgren måste varit fulla när de dikterade följande i Expressen.

”Defensivt inriktad back som inte har särskilt vasst spelsinne men som kompenserar med ett otroligt hårt jobb och ett uppoffrande spel. Jobbig att möta för motståndarlagen.”

Backen de beskriver är.... Norell.
Beskrivningen av spelsinnet är iofs riktig.
Tycker hela beskrivningen är klockren. Kul för Lindgren som sällan brukar ha många rätt. :)
4 segrar kvar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17485
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: DIF i Media

Inlägg av SirDIFalot »

Kan någon hjälpa mig hitta intervjun med Holtz där han förklarar varför han har nummer 88?
Expert.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7125
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

SirDIFalot skrev:Kan någon hjälpa mig hitta intervjun med Holtz där han förklarar varför han har nummer 88?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... djurgarden

Pga glassen :wink:
4 segrar kvar
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av mb81 »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
SirDIFalot skrev:Kan någon hjälpa mig hitta intervjun med Holtz där han förklarar varför han har nummer 88?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... djurgarden

Pga glassen :wink:
Får hoppas att det inte är denna orsak då! :lol:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rL ... -nazistisk
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7125
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

mb81 skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:
SirDIFalot skrev:Kan någon hjälpa mig hitta intervjun med Holtz där han förklarar varför han har nummer 88?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... djurgarden

Pga glassen :wink:
Får hoppas att det inte är denna orsak då! :lol:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rL ... -nazistisk
Ja verkligen. Fast Holtz verkar vara en klok kille så det är nog lugnt på den fronten.
4 segrar kvar
mb81
Inlägg: 8656
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av mb81 »

Nytt avsnitt med Snettinåtbak med vår härliga materialare Johan Kellerstam!
Till och med bättre än vanliga avsnitten även fast det för några avsnitt där Strogge dissade gnaget fotboll var också väldigt bra.

Eller alla är bra. Lyssna om ni inte gjort tidigare. Sveriges bästa podd!
Skriv svar