JK Värmland samling innan Färjestad away 4/2-10

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
arvika_djurgårdare
Inlägg: 21
Blev medlem: 2008-09-27

JK Värmland samling innan Färjestad away 4/2-10

Inlägg av arvika_djurgårdare »

Har dragit upp en liknande tråd på JKs forum men då folk från Värmland eventuellt läser här men inte på JK drar jag upp en här också, tycker Mod att den är onödig får ni ta bort den!

Innan Färjestad borta den 4 Februari kommer jag och en till snubbe ordna ett litet möte angående att starta upp en sektion för Djurgårdare i Värmland, sektionen kommer troligen vara en del i "JK Landsort", vi kommer försöka få ihop en del resor till både fotboll och hockey, ha samlingar innan FBK borta ibland samt en del annat.

Mötet kommer vara vid ingången till bortastå den 4 Februari och vi kommer jag och den andra snubben kommer samlas där runt 18:30 ungefär, är ni intresserade av att gå med i JK Värmland eller bara har några frågor är ni välkomna att kika förbi, mer information om samlingen kommer komma närmare matchen.

Har ni andra frågor om samlingen eller JK Värmland redan nu är ni välkomna att skicka ett PM till mig här på forumet eller dra iväg ett mail till varistockholmliggersolna@live.se!

// Björn
"Dagens publiksiffra: 6 341. Bra drag på DIF-klacken som sjunger och sjunger och sjunger."
Skriv svar