Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7122
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

EspenK skrev:
Praetori skrev:
EspenK skrev:
Donkels-2.0 skrev:Ja överstefittorna Mehlart och Rydahl har garanterat fått stallorder av ”BuuuHuu” Penneborn att sänka Josef

Glöm inte LJ#59 som helt glömt vilken förening som gjort honom till den han är. Största svinet om du frågar mig. Gillar inte FBKs långa samtal med domarna vi borde åka dit och markera varje gång.
Så en spelare skall inte ge 110% för en annan förening bara för att de lyfts fram och lyckats i en tidigare? Tänk om Dick agerat på det sättet....
Jodå. Han får gärna göra sitt bästa. Men att agera överstegris och i kommentarer vara löjligt arrogant det har han inte nån respekt för.
Just det som retar en. Att han däremot har en vinnarskalle och ger allt var det som fick mig att gilla honom till en början.

Men som sagt, han borde hålla käft med skitsnack mot sin förra klubb.
Det som även gjorde att jag började ogilla en viss målvakt som gick till en annan klubb för något år sedan. Man bör visa respekt mot tidigare klubbar, svälja eventuella dispyter och gå vidare.
4 segrar kvar
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Re: Skadetråden

Inlägg av Kall-El »

Nu kanske man inte skall ta detta i denna tråd då det inte känns som "skada" direkt, men jag tycker högst personligen att man skall vara j-vligt försiktigt med att kritiera Söderström(?) med tanke på denna spelares funktionsnedsättning.

Min högst personliga gissning är att personer högre upp inte visste hur man skulle hantera denna situation på ett bra sätt.

Vilket för övrigt är deras förbannade skyldighet.
Senast redigerad av Kall-El den 2019-04-16 22:57:07, redigerad totalt 1 gånger.
JiWe
Inlägg: 216
Blev medlem: 2011-05-16
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av JiWe »

Kall-El skrev:Nu kanske man inte skall detta i denna tråd då det inte känns som "skada" direkt, men jag tycker högst personligen att man skall vara j-vligt försiktigt med att kritiera Söderström(?) med tanke på denna spelares funktionsnedsättning.

Min högst personliga gissning är att personer högre upp inte visste hur man skulle hantera denna situation på ett bra sätt.

Vilket för övrigt är deras förbannade skyldighet.
Aspberger är mkt riktigt ingen skada och det var väldigt stort av honom att outa det och vad det inneburit för honom och hans karriär. Ser dock inte riktigt vad det har med saken att göra. Faktum var att han inte var mer än trea hos oss och lämnade då vi satsade på andra alternativ. Inget konstigt med det.

Att han sen inte kunde låta bli att vara bitter och kasta lite skit på klubben han fostrats i, i var och varannan intervju tar iaf bort en del av storheten för mig. Dock min högst personliga åsikt och därav tror jag att just han mkt väl skulle kunna rata oss i framtiden till skillnad mot exempelvis Holm.
Användarvisningsbild
Örebroarn
Inlägg: 839
Blev medlem: 2005-10-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Örebro

Re: Skadetråden

Inlägg av Örebroarn »

Jonte inte nära comeback än?
mb81
Inlägg: 8655
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av mb81 »

Örebroarn skrev:Jonte inte nära comeback än?
Nära.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... g-tillbaka
Support 81
Inlägg: 231
Blev medlem: 2019-04-17
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av Support 81 »

Vad hände med J D. ?
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Skadetråden

Inlägg av minalman »

Musse sa i säsongskortsbaren att Jonte sannolikt inte spelar final #5.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Puckey
Inlägg: 1756
Blev medlem: 2014-09-17

Re: Skadetråden

Inlägg av Puckey »

minalman skrev:Musse sa i säsongskortsbaren att Jonte sannolikt inte spelar final #5.
Kände han av hjärnskakningen igår borde han väl vara borta i minst en vecka? Tror tyvärr inte att vi får se honom i djurgårdsdress på ett antal år (NHL..). Sjukt tråkigt isf.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7122
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Kall-El skrev:Nu kanske man inte skall ta detta i denna tråd då det inte känns som "skada" direkt, men jag tycker högst personligen att man skall vara j-vligt försiktigt med att kritiera Söderström(?) med tanke på denna spelares funktionsnedsättning.

Min högst personliga gissning är att personer högre upp inte visste hur man skulle hantera denna situation på ett bra sätt.

Vilket för övrigt är deras förbannade skyldighet.
Men snälla nån. Var väl ingen stor kritik. Och jag har väl all rätt i världen att ogilla en spelare.
4 segrar kvar
Gman
Inlägg: 113
Blev medlem: 2015-10-27

Re: Skadetråden

Inlägg av Gman »

https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... t-jobbigt/

Intervju med Ante ifall någon missat, han verkar inte ha några planer på att lägga av än så länge iaf!
Användarvisningsbild
agne
Inlägg: 295
Blev medlem: 2012-12-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Skadetråden

Inlägg av agne »

Gman skrev:https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... t-jobbigt/

Intervju med Ante ifall någon missat, han verkar inte ha några planer på att lägga av än så länge iaf!
Men kommer han hålla är ju frågan. Jag kommer ihåg situationen efter det var avblåst som gör att han sitter där nu. Den såg inte ut att vara någon pangsmäll.
Kom hem Marcus!
m0ng00se
Inlägg: 1473
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Skadetråden

Inlägg av m0ng00se »

hur är det med Alsing, Josefson och Urbom. Lirar dom ikväll?
Puckey
Inlägg: 1756
Blev medlem: 2014-09-17

Re: Skadetråden

Inlägg av Puckey »

m0ng00se skrev:hur är det med Alsing, Josefson och Urbom. Lirar dom ikväll?
Urbom = ja, Alsing = nej, Josefson = kanske.
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Skadetråden

Inlägg av sPTNC »

Puckey skrev:
m0ng00se skrev:hur är det med Alsing, Josefson och Urbom. Lirar dom ikväll?
Urbom = ja, Alsing = nej, Josefson = kanske.

Vet inte om det framkommit men Josefsons dam låg magsjuk igår så kanske har ett sammanband.
Frankie
Inlägg: 895
Blev medlem: 2018-02-16

Re: Skadetråden

Inlägg av Frankie »

agne skrev:
Gman skrev:https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... t-jobbigt/

Intervju med Ante ifall någon missat, han verkar inte ha några planer på att lägga av än så länge iaf!
Men kommer han hålla är ju frågan. Jag kommer ihåg situationen efter det var avblåst som gör att han sitter där nu. Den såg inte ut att vara någon pangsmäll.
Var ju rattfyllot i mora säsongen före det som är den egentliga orsaken. Tacklingen som han åkte på som orsakade återfallet var inte något särskilt att tala om även om det kan ha varit på fel sida avblås.
Skriv svar