Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Frankie
Inlägg: 895
Blev medlem: 2018-02-16

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Frankie »

Morwiin skrev:
Skidlöparn skrev:Fan vad lycklig man blir av att se Krüger... Snälla låt honom komma hem redan till nästa säsong!
Kul om Ante skulle vara friskt, vi fick hem Krüger och sen en frisk och hel Josefsson. Vi skulle ju absolut ha dem 3 bästa centrarna i serien.
Finns det ens något som kan hintas vara ett rykte att Kruger skulle ha tankarna på att komma hem eller är detta som att önska att Bengan kommer hem och tar med sig Crosby och Malkin?


Edit: trodde jag svarade på detta i "Silly-tråden", men låter inlägget vara kvar.
Användarvisningsbild
TheForsa
Inlägg: 433
Blev medlem: 2012-09-06
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av TheForsa »

Gustav Lindström av alla ramsor du kunde valt så väljer du denna.
När man har Alltid Oavsett intatuerat på underarmen, Ragnarsson som sin morbror, samt uttalat sig som man gjort i media så är detta en fullständig blunder från din sida. Rent utav provocerande mot oss Djurgårdare.
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1631
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av jsson »

TheForsa skrev:Gustav Lindström av alla ramsor du kunde valt så väljer du denna.
När man har Alltid Oavsett intatuerat på underarmen, Ragnarsson som sin morbror, samt uttalat sig som man gjort i media så är detta en fullständig blunder från din sida. Rent utav provocerande mot oss Djurgårdare.
Han har nog råd att lasra bort den där tatueringen. Förslagsvis gör han detta. Att Mackan-gate blev en grej förstår jag. Skulle dock Lindström ens nämnas i silly-tråden lär helvetet braka loss.

Ännu mer komiskt att han inte ens spelade finalserien.
#10
Inlägg: 13556
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av #10 »

TheForsa skrev:Gustav Lindström av alla ramsor du kunde valt så väljer du denna.
När man har Alltid Oavsett intatuerat på underarmen, Ragnarsson som sin morbror, samt uttalat sig som man gjort i media så är detta en fullständig blunder från din sida. Rent utav provocerande mot oss Djurgårdare.
Vad har han sagt, har missat det
Användarvisningsbild
TheForsa
Inlägg: 433
Blev medlem: 2012-09-06
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av TheForsa »

#10 skrev:
TheForsa skrev:Gustav Lindström av alla ramsor du kunde valt så väljer du denna.
När man har Alltid Oavsett intatuerat på underarmen, Ragnarsson som sin morbror, samt uttalat sig som man gjort i media så är detta en fullständig blunder från din sida. Rent utav provocerande mot oss Djurgårdare.
Vad har han sagt, har missat det
Googla "Gustav Lindström Djurgården" så borde du få upp ett helt drös artiklar om han och DIF.

Därför helt obegripligt det han sjunger nere i fisklunda.
Manijock
Inlägg: 7761
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Manijock »

Nollställd idiot som inte skulle platsa i ett jävla C-lag med vår sköld. Låt han rensa fisk på bänken i Sveriges rövhål så länge han lever. Sopa!
Användarvisningsbild
TheForsa
Inlägg: 433
Blev medlem: 2012-09-06
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av TheForsa »

Han ber nu om ursäkt på Twitter

"Vill bara klargöra gårdagen. Min tanke var att det skulle vara en rolig ”ironisk/sarkastisk” grej eftersom dom flesta vet att jag hållit på Djurgården sedan barnsben. Haft ångest sedan jag vaknade och fattade att det bara blev fel.

Har växt upp med DIF och DIF betyder så mycket för mig. Ville bara skriva det här så ni vet hur det ligger till. Ber om ursäkt till alla Djurgårdare som tog illa upp."
Lindell
Inlägg: 7
Blev medlem: 2019-04-24

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Lindell »

TheForsa skrev:Han ber nu om ursäkt på Twitter

"Vill bara klargöra gårdagen. Min tanke var att det skulle vara en rolig ”ironisk/sarkastisk” grej eftersom dom flesta vet att jag hållit på Djurgården sedan barnsben. Haft ångest sedan jag vaknade och fattade att det bara blev fel.

Har växt upp med DIF och DIF betyder så mycket för mig. Ville bara skriva det här så ni vet hur det ligger till. Ber om ursäkt till alla Djurgårdare som tog illa upp."

Vad sjöng han?
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8094
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Mattias_87 »

Lindell skrev:Vad sjöng han?
"Inget SM-Guld för Djurgården".
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17486
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av SirDIFalot »

Gustav kändes ändå som en djurgårdare på riktigt. Det är klart att många spelare vi fått fram har varit "djurgårdare". Men Gustav är nog fan en av få som stått på läktaren i både hockeyn och fotbollen och på riktigt upplevt supporterlivet.
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5850
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Daniel942 »

SirDIFalot skrev:Gustav kändes ändå som en djurgårdare på riktigt. Det är klart att många spelare vi fått fram har varit "djurgårdare". Men Gustav är nog fan en av få som stått på läktaren i både hockeyn och fotbollen och på riktigt upplevt supporterlivet.
Vilket gör det han gjorde 10000 gånger mer korkat. Han vet ju hur det funkar?
DIF!
Puckey
Inlägg: 1756
Blev medlem: 2014-09-17

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Puckey »

Daniel942 skrev:
SirDIFalot skrev:Gustav kändes ändå som en djurgårdare på riktigt. Det är klart att många spelare vi fått fram har varit "djurgårdare". Men Gustav är nog fan en av få som stått på läktaren i både hockeyn och fotbollen och på riktigt upplevt supporterlivet.
Vilket gör det han gjorde 10000 gånger mer korkat. Han vet ju hur det funkar?
Är vi så jävla lättkränkta att vi inte kan ta en ursäkt och gå vidare?
Praetori
Inlägg: 13720
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Praetori »

Daniel942 skrev:
SirDIFalot skrev:Gustav kändes ändå som en djurgårdare på riktigt. Det är klart att många spelare vi fått fram har varit "djurgårdare". Men Gustav är nog fan en av få som stått på läktaren i både hockeyn och fotbollen och på riktigt upplevt supporterlivet.
Vilket gör det han gjorde 10000 gånger mer korkat. Han vet ju hur det funkar?
Att folk orkar. Det var ju klockren satir men folk är så internet-skadade numera att det tydligen tryckte på precis rätt(fel) knappar hos vissa.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Manijock
Inlägg: 7761
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Manijock »

Somna om Gustav. Ironi? Nej du tog chansen att sno poäng hos dina nya fisksupportrar. Du kunde sjungit vilken Frölunda-ramsa(finns det fler än en?) men du väljer att håna "ditt" lag istället.... Korkat, och ångest har du säkert. Sådär lagom smart att bränna broar.

Men vill inte ha dig i DIF just nu oavsett. På sportsliga grunder! Aik är säkert villiga att ta dig när du vill hem till Sthlm. Med tanke på det du gjorde på Götaplatsen, så skulle du säkert mer än gärna sjunga "Vi är överallt" med dem framöver. I din jakt för att passa in.
Praetori
Inlägg: 13720
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen

Inlägg av Praetori »

Bengan "du hörde vad jag sa" Hörnqvist. Priceless!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar