Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Frågetråden

Inlägg av lilleman »

Jag tycker att en sån här tråd borde införas. Då kan vi ställa frågor i den här tråden. Jag börjar: När börjar matchen i Vallentuna imorgon??
_________________________
UNDERBARA DJURGÅRN
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Passa dig för 'Andy'. Han brukar ryta i när han finner någon diskussion som han själv inte tycker är intressant och som han därför anser är ovidkommande och att disskussionen därför borde upphöra å det snaraste :shock:
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Re: Frågetråden

Inlägg av blocco »

lilleman skrev:Jag tycker att en sån här tråd borde införas. Då kan vi ställa frågor i den här tråden. Jag börjar: När börjar matchen i Vallentuna imorgon??
Onödig tråd och svaret på den frågan hade du enkelt kunnat kolla under "MATCHER". Men i vilket fall så börjar den 19:00.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Bautabröl skrev:Passa dig för 'Andy'. Han brukar ryta i när han finner någon diskussion som han själv inte tycker är intressant och som han därför anser är ovidkommande och att disskussionen därför borde upphöra å det snaraste :shock:
Andy reagerar när det skapas fullständigt onödiga trådar, vilket han har all rätt att göra. Dock så kan denna tråden komma att bli användbar när sånt som inte står på hemsidan skall frågas.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Emil svelander skrev:
Bautabröl skrev:Passa dig för 'Andy'. Han brukar ryta i när han finner någon diskussion som han själv inte tycker är intressant och som han därför anser är ovidkommande och att disskussionen därför borde upphöra å det snaraste :shock:
Andy reagerar när det skapas fullständigt onödiga trådar, vilket han har all rätt att göra. Dock så kan denna tråden komma att bli användbar när sånt som inte står på hemsidan skall frågas.
Han verkar vara mer av en ... om du frågar mig...
Senast redigerad av Bautabröl den 2007-09-17 08:22:59, redigerad totalt 1 gånger.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

Tack för svaret Blocco!
Peter
Inlägg: 140
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Peter »

Det här kan komma att bli en bra tråd om moderatorerna är aktiva och ser till att flytta ovidkommande frågor i andra trådar hit. Kanske även klistra tråden? Det skulle göra att andra trådar skulle hållas mer till ämnet.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

[quote="Peter"]Det här kan komma att bli en bra tråd [b]om[/b] moderatorerna är aktiva och ser till att flytta ovidkommande frågor i andra trådar hit. Kanske även klistra tråden? Det skulle göra att andra trådar skulle hållas mer till ämnet.[/quote]

Japp, det var ungefär så jag tänkte när jag skapade tråden. Att T.ex frågår skulle flyttas hit.
#25 SuperMicke Johansson
Inlägg: 138
Blev medlem: 2006-10-16

Inlägg av #25 SuperMicke Johansson »

Ställer en fråga till DIF hockey?

-Kan inte webmaster uppdatera tröjnummer!

25 upphämgd i taket till Micke Johanssons ära!
Tjänstefel!
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av blårandigt »

Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se :wink:
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

blårandigt skrev:Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se :wink:
Och vad är det för fråga?

Hur gammal är du?
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av blårandigt »

Crashmash skrev:
blårandigt skrev:Dick axelsson är medlem på den sköna sidan www.playahead.se :wink:
Och vad är det för fråga?

Hur gammal är du?
De va inte direkt en fråga. Tänkte bara på dom som är medlem där och kanske vill skriva en rad till han.. har ingen större lust att göra en ny tråd för att skriva de där, så skrev i den här.
hamous
Inlägg: 92
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av hamous »

Aldrig funderat på att faktiskt säga vad han heter där också?
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

hamous skrev:Aldrig funderat på att faktiskt säga vad han heter där också?
Ja det hade ju gjort det hela mycket enklare.

lilleman skrev:Tack för svaret Blocco!
Så lite så.
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av blårandigt »

hamous skrev:Aldrig funderat på att faktiskt säga vad han heter där också?
vad heter du själv?
Skriv svar