Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Inlägg: 36
Blev medlem: 2005-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

android skrev:Kommer man öppna upp träningarna för publik i år? Är väl ett par år som det stått att ni försöker lösa detta.
I dagsläget ser det inte ut som om vi kommer att ha öppna träningar i år heller. Det krävs personella resurser som vi saknar för att genomföra detta. Tyvärr.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5841
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Daniel942 »

Jenny Silfverstrand skrev:
android skrev:Kommer man öppna upp träningarna för publik i år? Är väl ett par år som det stått att ni försöker lösa detta.
I dagsläget ser det inte ut som om vi kommer att ha öppna träningar i år heller. Det krävs personella resurser som vi saknar för att genomföra detta. Tyvärr.
Uselt, sånt skapar drag kring säsongen när man bjuder in fansen.
DIF!
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Det är väl bara att släppa in folk?
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17429
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Frågetråden

Inlägg av SirDIFalot »

pulverapa skrev:Det är väl bara att släppa in folk?
Håller med. Förstår inte varför man ska göra en stor grej av det. Det är inga problem att gå på DIF fotbolls träningar, och där är ju dessutom spelarna mycket mer "lättilllgängliga" eftersom de inte är bakom någon sarg. Enda gångerna de inte vill ha en där är träningen dagen före match då de vill vara i fred.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Användarvisningsbild
Amadeus
Inlägg: 225
Blev medlem: 2010-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av Amadeus »

Daniel942 skrev:
Jenny Silfverstrand skrev:
android skrev:Kommer man öppna upp träningarna för publik i år? Är väl ett par år som det stått att ni försöker lösa detta.
I dagsläget ser det inte ut som om vi kommer att ha öppna träningar i år heller. Det krävs personella resurser som vi saknar för att genomföra detta. Tyvärr.
Uselt, sånt skapar drag kring säsongen när man bjuder in fansen.
Håller med! Stärker väl laget ännu mer när de ser att det även kommer fans på träningarna
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Enbom »

Jenny Silfverstrand skrev:
android skrev:Kommer man öppna upp träningarna för publik i år? Är väl ett par år som det stått att ni försöker lösa detta.
I dagsläget ser det inte ut som om vi kommer att ha öppna träningar i år heller. Det krävs personella resurser som vi saknar för att genomföra detta. Tyvärr.
Lugnt. Ni kan ge mig en nyckel så kan jag komma och låsa upp alldeles gratis.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av android »

Tror att det är politiska anledningar som sätter stopp faktiskt. Tyvärr.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12841
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av -daniel- »

Uruselt om man inte kan ha öppna träningar. Vad är problemet? Är det en säkerhetsaspekt att man är "rädd för fansen" så är det något som är fundamentalt jättefel...
Bild
Magnutz
Inlägg: 12167
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Frågetråden

Inlägg av Magnutz »

En fråga: Någon (Android t ex) som vet var Simon Mitman spelar i höst?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

-daniel- skrev:Uruselt om man inte kan ha öppna träningar. Vad är problemet? Är det en säkerhetsaspekt att man är "rädd för fansen" så är det något som är fundamentalt jättefel...
Problemet är våra problemsupportrar. Däremot kan man väl släppa lite på träningarna så här i början? DFG och fundamentalisterna i JK bryr sig inte om stök och bök just nu, de ligger hellre och pumpar på gymmet/jobbar på brännan. Framåt jul kan vi stänga träningarna.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Pogue Mahone »

jag tycker som du fast jag vill lägga till sköndalsbor till din grupp av "farliga supportrar" som kommer gå på en hockeyträning runt jul för att förstöra
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Pogue Mahone skrev:jag tycker som du fast jag vill lägga till sköndalsbor till din grupp av "farliga supportrar" som kommer gå på en hockeyträning runt jul för att förstöra
Du syftar på mig och Järlan? :lol:

Nej, jag försöker egentligen bara gissa hur DIF resonerar.
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Inlägg: 36
Blev medlem: 2005-06-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Gällande öppna träningar så kan vi inte ha det eftersom vår hyresvärd har sådana inpasserings – och säkerhetsrutiner som innebär att vi måste ha personal på plats. Som jag nämnde tidigare har vi tyvärr inte dessa resurser.

Vi kommer däremot att ha en öppen träning nu på fredag klockan 11.00 som vi snart ska gå ut med på hemsidan.
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Pogue Mahone »

Bra skall bli skoj att se hur pojkarna klarar av isen. Ses vi där då din galna sköndalsbo, om du får komma in?!
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
HOVET_A8
Inlägg: 24
Blev medlem: 2011-07-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av HOVET_A8 »

Vad har hänt med DIF Hockey-appen, nån som vet? Senaste uppdaterade nyheten är från 15/7..
Skriv svar