Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
ANTECKNINGSBLOCK
Inlägg: 239
Blev medlem: 2011-11-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av ANTECKNINGSBLOCK »

Synd att grisfot och hans Pittsburgh-polare är kvar.
100% skämskudde tyvärr.
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Stentuff »

Rix skrev:Jag hoppas bara att folk som nu har köpt klackkort har införskaffat det för att sjunga, förra året var det en hel del som satt ner stora delar under matcherna och då är inte klacken rätt ställe.

Självklart är det positivt att vi har sålt mycket säsongskort överlag och speciellt i klacken, men nu måste folk se till att vara med och bidra till stämningen också!
Jag och mitt kompisgäng (vi är 4-5 unga grabbar) är astaggade på att hålla låda i år, vi ska göra allt för att få folk att sjunga. Om alla går in med rätt inställning blir detta inget annat än GRYMT.
Metal Machine
Inlägg: 2066
Blev medlem: 2010-12-09

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Metal Machine »

Okocha skrev:
pulverapa skrev:
Okocha skrev:Idag är det exakt 4 veckor kvar till det första hemmaderbyt på 21 år. Oavsett om många här inne tycker hockeyn går före så kan man inte missa detta. Djurgårdsfamiljen kommer stå mer enande än någonsin. Biljetterna går åt som smör i solsken. Fler sektioner är slutsålda sedan länge.

http://dif.se/2013/08/29/rusning-efter- ... ll-onsdag/
Vi mötte gnaget på Stadion 2003. (Cupen)
Skulle lagt in, "första allsvenska derbyt på 21 år". Nåja det ändrar inte några förutsättningar.
Om någon kan fixa en biljett, visst. Jag är inte medlem.
parklife
Inlägg: 24
Blev medlem: 2011-12-30
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av parklife »

Det går bra att köpa biljetter och därefter bli medlem innan du hämtar ut dem.
Metal Machine
Inlägg: 2066
Blev medlem: 2010-12-09

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Metal Machine »

parklife skrev:Det går bra att köpa biljetter och därefter bli medlem innan du hämtar ut dem.
Sant. Men visst räcker det om man är säsongare? Polarn är ju det, så han kan säkert fixa.
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Stentuff »

Metal Machine skrev:
parklife skrev:Det går bra att köpa biljetter och därefter bli medlem innan du hämtar ut dem.
Sant. Men visst räcker det om man är säsongare? Polarn är ju det, så han kan säkert fixa.
Jag köpte en biljett åt min polare, hoppas liksom att det räcker. är säsongare och medlem i både JK och fotbollen... Vore ju lite tråkigt annars.
Okocha
Inlägg: 23
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Okocha »

Stentuff skrev:
Metal Machine skrev:
parklife skrev:Det går bra att köpa biljetter och därefter bli medlem innan du hämtar ut dem.
Sant. Men visst räcker det om man är säsongare? Polarn är ju det, så han kan säkert fixa.
Jag köpte en biljett åt min polare, hoppas liksom att det räcker. är säsongare och medlem i både JK och fotbollen... Vore ju lite tråkigt annars.
Stämmer! Det räcker vara medlem i DIF fotboll eller vara säsongare. Ska du ha klackplåt räcker det med medlemskap i JK.

Skynda fynda nu. Endast 20 plåtar kvar på aktiv sittplats sen är aktiv slut. Återstår ett fåtal på södra nedre om man vill stå i klacken. http://difbiljetter.se/derby
Bluebrigade08
Inlägg: 187
Blev medlem: 2013-05-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Bluebrigade08 »

Stentuff skrev:
Rix skrev:Jag hoppas bara att folk som nu har köpt klackkort har införskaffat det för att sjunga, förra året var det en hel del som satt ner stora delar under matcherna och då är inte klacken rätt ställe.

Självklart är det positivt att vi har sålt mycket säsongskort överlag och speciellt i klacken, men nu måste folk se till att vara med och bidra till stämningen också!
Jag och mitt kompisgäng (vi är 4-5 unga grabbar) är astaggade på att hålla låda i år, vi ska göra allt för att få folk att sjunga. Om alla går in med rätt inställning blir detta inget annat än GRYMT.

Härlig inställning, grymt taggad inför denna hockeysäsong också. Snart nedsläpp....
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Okocha
Inlägg: 23
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Okocha »

BUMP http://www.ticnet.se/event/dif-aik-biljetter/276711

Ingen här inne sitter väl utan plåt till derbyt. Idag släpptes dom sista plåtarna upp för allmänheten nu krävs inget medlemskap eller säsongskort för att få köpa. Biljetterna färsvinner i ett rasande tempo. Södra nedre och övre inklusive kurvor kommer vara klack. In och säkra er plåt eller väck era polare som inte köpt. Idag är sista chansen.

"@DIF_Fotboll Biljetterna till derbyt kommer vara slut innan lunch.....Köp din biljett OMGÅENDE!"
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12859
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av -daniel- »

Okocha skrev:BUMP http://www.ticnet.se/event/dif-aik-biljetter/276711

Ingen här inne sitter väl utan plåt till derbyt. Idag släpptes dom sista plåtarna upp för allmänheten nu krävs inget medlemskap eller säsongskort för att få köpa. Biljetterna färsvinner i ett rasande tempo. Södra nedre och övre inklusive kurvor kommer vara klack. In och säkra er plåt eller väck era polare som inte köpt. Idag är sista chansen.

"@DIF_Fotboll Biljetterna till derbyt kommer vara slut innan lunch.....Köp din biljett OMGÅENDE!"
Jaaa skall bli riktigt roligt att gå på ett hemmaderby (på riktigt) för en gångs skull. Bokade just biljetter och det ser ut som det förmodligen är på väg att ta slut inom kort.
Bild
Okocha
Inlägg: 23
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Okocha »

-daniel- skrev:
Okocha skrev:BUMP http://www.ticnet.se/event/dif-aik-biljetter/276711

Ingen här inne sitter väl utan plåt till derbyt. Idag släpptes dom sista plåtarna upp för allmänheten nu krävs inget medlemskap eller säsongskort för att få köpa. Biljetterna färsvinner i ett rasande tempo. Södra nedre och övre inklusive kurvor kommer vara klack. In och säkra er plåt eller väck era polare som inte köpt. Idag är sista chansen.

"@DIF_Fotboll Biljetterna till derbyt kommer vara slut innan lunch.....Köp din biljett OMGÅENDE!"
Jaaa skall bli riktigt roligt att gå på ett hemmaderby (på riktigt) för en gångs skull. Bokade just biljetter och det ser ut som det förmodligen är på väg att ta slut inom kort.
Bara en tidsfråga... :)
Djurgården Fotboll ?@DIF_Fotboll 3m
Över 27 000 biljetter sålda till derbyt. Endast ca 100 biljetter kvar på hela arenan. Köp din biljett nu!!
Bluebrigade08
Inlägg: 187
Blev medlem: 2013-05-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Bluebrigade08 »

Länge sedan man längtat till ett derby så här mycket. Kommer bli galet
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11858
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev:
Jaaa skall bli riktigt roligt att gå på ett hemmaderby (på riktigt) för en gångs skull. Bokade just biljetter och det ser ut som det förmodligen är på väg att ta slut inom kort.
Fick du ok platser?

Sek 223 rad 10, tror det är i lägsta laget för mig, gillar en bra överblick.
Men en afton som denna kan man nog leva med det :wink:

Alltså 11.000 låter som 30.000 på den arenan.
Kommer bli ett utomjordiskt tryck nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12859
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev:
-daniel- skrev:
Jaaa skall bli riktigt roligt att gå på ett hemmaderby (på riktigt) för en gångs skull. Bokade just biljetter och det ser ut som det förmodligen är på väg att ta slut inom kort.
Fick du ok platser?

Sek 223 rad 10, tror det är i lägsta laget för mig, gillar en bra överblick.
Men en afton som denna kan man nog leva med det :wink:

Alltså 11.000 låter som 30.000 på den arenan.
Kommer bli ett utomjordiskt tryck nu
Njae vi hamnade rad nio på intilligande sektion. Skulle föredra 5 rader upp eller nåt men som du är inne på så kan man nog leva med det en kväll som denna...
Bild
Bluebrigade08
Inlägg: 187
Blev medlem: 2013-05-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Bluebrigade08 »

Tyckte klacken och sittplats gjorde ett grymt jobb för att ge Jimmie en värdig hyllning som han är så väl värd. Riktigt bra tryck under hyllningarna, svårt att inte bli rörd.
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Skriv svar