Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17486
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av SirDIFalot »

Rix skrev:Ni som fortfarande inte tycker det behövs någon på räcket. Jag var tillbaka i klacken idag, nog fan var det enorm skillnad när Hampus / pang stod på räcket. Allt annat är bara skitsnack
Var Hampus på räcket?
Expert.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Rix »

Pang var på räcket, Hampus likaså. Kan vara fel ute, någon med bättre koll?
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Jepe »

Var väl Pang och Luro?
2014-04-07, vad hände?
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Axel_K »

Jag är halvblind och ser inte ansikten på de vid räcket, men var det inte Pang och "Luro"?
Kalliasson
Inlägg: 520
Blev medlem: 2010-11-15
Ort: Luleå

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Kalliasson »

Rix skrev:Ni som fortfarande inte tycker det behövs någon på räcket. Jag var tillbaka i klacken idag, nog fan var det enorm skillnad när Hampus / pang stod på räcket. Allt annat är bara skitsnack
Komiskt hur tyst det blev i slutet på period 1 respektive 2 då de lämnade ;p. Så ja, de behövs.
#10
Inlägg: 13482
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av #10 »

Superhyll till Pang & Luro, hoppas ni hänger på framöver, fan vad grymma ni är.
Mash
Inlägg: 2274
Blev medlem: 2010-09-23

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Mash »

Kalliasson skrev:
Rix skrev:Ni som fortfarande inte tycker det behövs någon på räcket. Jag var tillbaka i klacken idag, nog fan var det enorm skillnad när Hampus / pang stod på räcket. Allt annat är bara skitsnack
Komiskt hur tyst det blev i slutet på period 1 respektive 2 då de lämnade ;p. Så ja, de behövs.
Fast i början av respektive perioder så var det bra drag, utan att någon fanns på räcket.
Vi kan åstadkomma bra tryck, hade ett gäng nötter omkring mig idag som inte bidrog alls i början men efter lite om och men så började det sakta men säkert.

Grym insats. Var en fröjd att stå på kortsidan ikväll - Bra val av sånger, speciellt "Oh when the saints". Hyll hyll hyll!
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Axel_K »

Mash skrev:
Kalliasson skrev:
Rix skrev:Ni som fortfarande inte tycker det behövs någon på räcket. Jag var tillbaka i klacken idag, nog fan var det enorm skillnad när Hampus / pang stod på räcket. Allt annat är bara skitsnack
Komiskt hur tyst det blev i slutet på period 1 respektive 2 då de lämnade ;p. Så ja, de behövs.
Fast i början av respektive perioder så var det bra drag, utan att någon fanns på räcket.
Vi kan åstadkomma bra tryck, hade ett gäng nötter omkring mig idag som inte bidrog alls i början men efter lite om och men så började det sakta men säkert.

Grym insats. Var en fröjd att stå på kortsidan ikväll - Bra val av sånger, speciellt "Oh when the saints". Hyll hyll hyll!
I början av perioderna var det OK, absolut. Då var det inte Pang&Luros förtjänst (eller kanske indirekt) att det lyckades, däremot var folk som "bojkottat"/tappat lusten kvar på läktaren och eldade på under dessa perioder.

Väldigt viktigt att alla svalde ilskan och besvikelsen just till denna match. Hyllhyll!
Highwind
Inlägg: 803
Blev medlem: 2007-06-01
Ort: Vasastan

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Highwind »

Det är onekligen så att klackledare gör skillnad. Men p.g.a. detta ska inte dessa diktera villkoren för vår förening. Är man lojal mot DIF nöjer man sig med att få sin röst hörd och fortsätter stödja laget på isen. Vilket Pang och co nu har insett. Stort cred för det!
Användarvisningsbild
bastis7
Inlägg: 2206
Blev medlem: 2005-06-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av bastis7 »

Hampus sms till Pang va ju klockrent!
Bluebrigade08
Inlägg: 187
Blev medlem: 2013-05-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Bluebrigade08 »

Klacken var grym! Stort tack till Pang som var tillbaka och hjälpte till att lyfta klacken. Stort tack från fd Blue Brigade grabbarna
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Mankan84
Inlägg: 98
Blev medlem: 2012-05-21

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Mankan84 »

Då blir det Luleå vi ska ta oss förbi för att nå slutspel. Hemma tror jag vi vinner och hjäpen ska de få av oss, hade ju inte vart fel att få med hela hovet på sångerna, att på så vis lyfta laget samtidigt som vi skapar ett tryck som aldrig kommer kunna slås. Ser bilden framför mig hur hela hovet sjunger hade vart mäktigt! Hur som helst så ska trycket och sångerna eka ingen håller käft på hovet om man står i klacken det ska låta om alla det ska tas i .. Vi ska till slutspel!!
Mash
Inlägg: 2274
Blev medlem: 2010-09-23

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Mash »

Jag vet att diskussion varit uppe förut men åsikterna må ha ändrats nu på senare tid. Eftersom familjer och pensionärer lockas till kortsidan av biljettpriset så är det dags att göra något drastiskt. Om gnaget försvinner från Hovet - Vore det då möjligt att göra ståplats på kortsidan? Dvs inga stolar. För jag är helt säker på, finns det inga stolar på kortsidan så lockas det heller inga 'nötter' dit.

Vad är det som stoppar att ta bort stolarna? Samtliga konserter går väl ändå på Globen, Tele2 eller Annexet?

Positiva med ståplats är att det får plats mycket mer folk :roll:
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8084
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Mattias_87 »

Mash skrev:Om gnaget försvinner från Hovet - Vore det då möjligt att göra ståplats på kortsidan? Dvs inga stolar. För jag är helt säker på, finns det inga stolar på kortsidan så lockas det heller inga 'nötter' dit.

Vad är det som stoppar att ta bort stolarna? Samtliga konserter går väl ändå på Globen, Tele2 eller Annexet?
Har också tänkt på det där, ser dock inte varför det skulle ha med Aik att göra. Att slita bort lite stolar ska inte vara några problem.
Avskaffa tre mot tre.
Kalliasson
Inlägg: 520
Blev medlem: 2010-11-15
Ort: Luleå

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Kalliasson »

Mattias_87 skrev:
Mash skrev:Om gnaget försvinner från Hovet - Vore det då möjligt att göra ståplats på kortsidan? Dvs inga stolar. För jag är helt säker på, finns det inga stolar på kortsidan så lockas det heller inga 'nötter' dit.

Vad är det som stoppar att ta bort stolarna? Samtliga konserter går väl ändå på Globen, Tele2 eller Annexet?
Har också tänkt på det där, ser dock inte varför det skulle ha med Aik att göra. Att slita bort lite stolar ska inte vara några problem.
Många konserter går iofs på Hovet.
Ta bort vip-hyllan om något. Men det kanske är en fet kassako, vad vet jag.
Skriv svar