Robin Alvarez till Djurgården

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17430
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Robin Alvarez till Djurgården

Inlägg av SirDIFalot »

Don66-2 skrev:
SirDIFalot skrev:
Don66-2 skrev:Vill minnas att Johner hade en tendens att försvinna när det blev tunga och snabba matcher, han var ganska osynlig i kvalserien förra säsongen har jag för mig.
och skadad.
Just det! Förmodligen en stor anledning! ;-)

Men även i övrigt har jag för mig att han kritiserades i forumet när matcherna var extra fysiskt krävande.
Han var ju en bra målskytt och poängmakare. Men aldrig särskilt dominant eller den spelaren som "ledde" sin kedja var min känsla.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Användarvisningsbild
Don66-2
Inlägg: 576
Blev medlem: 2009-01-16
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Robin Alvarez till Djurgården

Inlägg av Don66-2 »

SirDIFalot skrev:
Don66-2 skrev:
SirDIFalot skrev:
Don66-2 skrev:Vill minnas att Johner hade en tendens att försvinna när det blev tunga och snabba matcher, han var ganska osynlig i kvalserien förra säsongen har jag för mig.
och skadad.
Just det! Förmodligen en stor anledning! ;-)

Men även i övrigt har jag för mig att han kritiserades i forumet när matcherna var extra fysiskt krävande.
Han var ju en bra målskytt och poängmakare. Men aldrig särskilt dominant eller den spelaren som "ledde" sin kedja var min känsla.
Nej, jag har lyckats förtränga det mesta av tiden där nere men jag vet att jag inte blev särskilt förvånad eller besviken över att Johner inte fick följa med upp.
Användarvisningsbild
elklingo
Inlägg: 468
Blev medlem: 2010-02-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Robin Alvarez till Djurgården

Inlägg av elklingo »

SirDIFalot skrev:
Don66-2 skrev:
SirDIFalot skrev:
Don66-2 skrev:Vill minnas att Johner hade en tendens att försvinna när det blev tunga och snabba matcher, han var ganska osynlig i kvalserien förra säsongen har jag för mig.
och skadad.
Just det! Förmodligen en stor anledning! ;-)

Men även i övrigt har jag för mig att han kritiserades i forumet när matcherna var extra fysiskt krävande.
Han var ju en bra målskytt och poängmakare. Men aldrig särskilt dominant eller den spelaren som "ledde" sin kedja var min känsla.
Vi hade behövt honom i PP denna säsong. Sen om han inte gjorde så mycket sken av sig i sin lina, tja, det är det väldigt många i årets trupp som inte gjort. Han hade i alla fall bidragit på något plan till skillnad från många andra.
"Målsättning: Top 6"
JulesAttar
Inlägg: 104
Blev medlem: 2014-10-14
Ort: Stockholm

Re: Robin Alvarez till Djurgården

Inlägg av JulesAttar »

Kul med mål för Alvarez!
Skriv svar