Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
David1891
Inlägg: 625
Blev medlem: 2011-01-04
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av David1891 »

Entre 6 har alltid gällt för klacken och kortet har funkat där då. Var så bland annat 11/12 när derbyna spelades.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Isabo
Inlägg: 1708
Blev medlem: 2012-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Saltsjöbaden

Re: Frågetråden

Inlägg av Isabo »

Okej, vad bra. Jag hade nämligen inget säsongskort då så det hade jag noll koll på. Har sett hockey på Globen förr men då var det lösbiljett som gällde.

Jag har vant mig vid min nuvarande plats i klacken jag brukar stå på, nu måste jag hitta ett alternativ för Globen.
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Frågetråden

Inlägg av Rocky3000 »

Igår (20/9-2014) när Tellan vilades och vaktade båsdörr hade han en ny riktigt clean och snygg New Era DIF Hockey keps på sig. Min fråga är: Vart kan man få tag på denna snygga keps, då den inte finns i DIF's webbshop?
Bild
Användarvisningsbild
Celes
Inlägg: 290
Blev medlem: 2012-12-03

Re: Frågetråden

Inlägg av Celes »

Rocky3000 skrev:Igår (20/9-2014) när Tellan vilades och vaktade båsdörr hade han en ny riktigt clean och snygg New Era DIF Hockey keps på sig. Min fråga är: Vart kan man få tag på denna snygga keps, då den inte finns i DIF's webbshop?

http://www.difshop.se/#!article/5118
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Frågetråden

Inlägg av Rocky3000 »

Celes skrev:
Rocky3000 skrev:Igår (20/9-2014) när Tellan vilades och vaktade båsdörr hade han en ny riktigt clean och snygg New Era DIF Hockey keps på sig. Min fråga är: Vart kan man få tag på denna snygga keps, då den inte finns i DIF's webbshop?

http://www.difshop.se/#!article/5118
Tack för länken! Men tyvärr är det inte den kepsen Tellan hade igår.
Bild
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Frågetråden

Inlägg av Rocky3000 »

Rocky3000 skrev:
Celes skrev:
Rocky3000 skrev:Igår (20/9-2014) när Tellan vilades och vaktade båsdörr hade han en ny riktigt clean och snygg New Era DIF Hockey keps på sig. Min fråga är: Vart kan man få tag på denna snygga keps, då den inte finns i DIF's webbshop?

http://www.difshop.se/#!article/5118
Tack för länken! Men tyvärr är det inte den kepsen Tellan hade igår.
DIF's webbshop besvarade min fråga angående kepsen och svaret jag fick var att den finns nu att köpa i butiken i Globen och kommer snart att läggas upp på webbshoppen. Om det är någon mer än jag här inne som blev sugen att lägga vantarna på en otroligt snygg DIF keps! 8) Så vet ni nu var den finns att få tag på.
Bild
Användarvisningsbild
Rojk
Inlägg: 712
Blev medlem: 2012-06-29
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Huddinge

Re: Frågetråden

Inlägg av Rojk »

Jag blev mest sugen på få veta hur den ser ut.
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 7937
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Stämmer det att vi spelar kl 18:00 mot Modo nästa torsdag? Står så i schemat.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Mattias_87 skrev:Stämmer det att vi spelar kl 18:00 mot Modo nästa torsdag? Står så i schemat.
Japp, larvigt då detta med största sannolikhet handlar om EM kvalet på Friends mot Ryssland 20:45. DIF (plus massa annat) går långt före fotbollslandslaget.
2014-04-07, vad hände?
DIFtorped
Inlägg: 142
Blev medlem: 2012-03-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av DIFtorped »

Nån som vet hur det kan vara stora shunks av lediga stolar på framförallt A23 och A24 samtidigt som den officiella publiksiffran är 8094? Mot kaffet var det 6900 någonting officiellt, tycker det var i princip lika många som mot plastläjkörs, kanske något mindre än mot läjkörs.
.
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

DIFtorped skrev:Nån som vet hur det kan vara stora shunks av lediga stolar på framförallt A23 och A24 samtidigt som den officiella publiksiffran är 8094? Mot kaffet var det 6900 någonting officiellt, tycker det var i princip lika många som mot plastläjkörs, kanske något mindre än mot läjkörs.
.
Lär vara plåtar till sponsorer eller liknande då som de inte valt att nyttja.
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Frågetråden

Inlägg av Staten »

JohanPez skrev:
DIFtorped skrev:Nån som vet hur det kan vara stora shunks av lediga stolar på framförallt A23 och A24 samtidigt som den officiella publiksiffran är 8094? Mot kaffet var det 6900 någonting officiellt, tycker det var i princip lika många som mot plastläjkörs, kanske något mindre än mot läjkörs.
.
Lär vara plåtar till sponsorer eller liknande då som de inte valt att nyttja.
Många sticker ju dessutom till klacken.
Användarvisningsbild
svenwig
Inlägg: 25
Blev medlem: 2007-01-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Frågetråden

Inlägg av svenwig »

Staten skrev:
JohanPez skrev:
DIFtorped skrev:Nån som vet hur det kan vara stora shunks av lediga stolar på framförallt A23 och A24 samtidigt som den officiella publiksiffran är 8094? Mot kaffet var det 6900 någonting officiellt, tycker det var i princip lika många som mot plastläjkörs, kanske något mindre än mot läjkörs.
.
Lär vara plåtar till sponsorer eller liknande då som de inte valt att nyttja.
Många sticker ju dessutom till klacken.

De sitter nog på hyllan och äter och dricker. Vet att man får biljetter till dessa sektioner om man har beställt matpaket.
DIFtorped
Inlägg: 142
Blev medlem: 2012-03-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av DIFtorped »

Nått e fan skumt med "våra" biljetter alt. biljettbokningssystem. Igår fanns det enlig hemsidan färre än 94 biljetter kvar, idag finns det fortfarande biljetter kvar!? Vi har bara sålt färre än 94 på ett dygn, det tror jag fan inte ett skit på!
Användarvisningsbild
Mattebo
Inlägg: 1107
Blev medlem: 2012-01-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattebo »

DIFtorped skrev:Nått e fan skumt med "våra" biljetter alt. biljettbokningssystem. Igår fanns det enlig hemsidan färre än 94 biljetter kvar, idag finns det fortfarande biljetter kvar!? Vi har bara sålt färre än 94 på ett dygn, det tror jag fan inte ett skit på!
Är det inte skymd sikt då? Jag tänkte åka, men stod över på grund av den anledningen. Har en bit att åka och sitta där kändes inte värt det.
Skriv svar