Forum 1891

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Forum 1891

Inlägg av Millwall »

Jag tror att skribenterna på Svenska Fans "Forum 1891" får ta sin del av ansvar för sjunkande publiksiffror för fotbollen.

Mer osköna typer får man leta efter.

Den som kollar in på det forumet lär ju bli avskräckt. Stå med sådana typer på läktaren är inte direkt lockande.

Vad tror/tycker ni?
Praetori
Inlägg: 13543
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Forum 1891

Inlägg av Praetori »

Millwall skrev:Jag tror att skribenterna på Svenska Fans "Forum 1891" får ta sin del av ansvar för sjunkande publiksiffror för fotbollen.

Mer osköna typer får man leta efter.

Den som kollar in på det forumet lär ju bli avskräckt. Stå med sådana typer på läktaren är inte direkt lockande.

Vad tror/tycker ni?
Jag tror du får länka
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Forum 1891

Inlägg av Millwall »

Praetori skrev:
Millwall skrev:Jag tror att skribenterna på Svenska Fans "Forum 1891" får ta sin del av ansvar för sjunkande publiksiffror för fotbollen.

Mer osköna typer får man leta efter.

Den som kollar in på det forumet lär ju bli avskräckt. Stå med sådana typer på läktaren är inte direkt lockande.

Vad tror/tycker ni?
Jag tror du får länka
https://www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.aspx
Praetori
Inlägg: 13543
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Forum 1891

Inlägg av Praetori »

Millwall skrev:
Praetori skrev:
Millwall skrev:Jag tror att skribenterna på Svenska Fans "Forum 1891" får ta sin del av ansvar för sjunkande publiksiffror för fotbollen.

Mer osköna typer får man leta efter.

Den som kollar in på det forumet lär ju bli avskräckt. Stå med sådana typer på läktaren är inte direkt lockande.

Vad tror/tycker ni?
Jag tror du får länka
https://www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.aspx
Jaha. Svenska Fans undviker jag oftast som pesten på grund av kass moderering. Det är som en dålig variant av twitter (som jag heller knappt använder).
Men ja nivån är skrattretande.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar